🗽13🗽

301 34 31
                                    

Uyumuştum

--------

3 gün sonra

Sabah kalktığımda yanımda uyuyan bir varlık hissettim.

Baktığımda minhoydu.

Ama şöyle bi sıkıntı var.

Gömleğinin düğmeleri açık.

Benimkide aynı şekilde.

Saçımız başımız dağılmıştı. Dünü hatırlamaya çalışıyorum.

Dün...

Bugün bizimkiler gelicek acayip eğlencez. Marketten bulduğum çoğunluklu alkolü aldım.

Eve geldiğimde ortalığı toparladım masaları hazırlayıp kendim hazırlanmak için yukarı çıkarken zil çaldı.

Daha gelmelerine 1 saat var.

Baktığımda minhoydu. Erken gelmişti. Evet kıyafetimi ona seçtiricem.

"Hoşgeldinnnnn" "hoşbuldum bebeğim" diyip dudağıma minik bir buse kondurmuştu.

Üstünde olan içini gosteren beyaz gömleğinin ilk 3 düğmesi açıktı. Altına giydiği deri pantolonu boynundaki zinciri parmaklarındaki yüzükler ve ince zincir olan küpesiyle acayip cezbedici duruyordu.

"Hadi sana bana uygun kıyafet seçelim"  "olur".

Şimdi neden evdeyken eşofmanla değiliz diye düşünüyorsunuz. Şöyleki dedikki dışardaki partiler gibi giyinelim ama sadece bizim ekip olsun.

Amaç bu ve en büyük evde bende olduğu için aslında mimhonun evleri benim evimin 2 katı ama ailesiyle yaşadığı için benim evde parti yapıyoruz salonum acayip büyük.

Sadece bi kaç fazla eşya var. Onları ayak altından kaldırmış mini oda var şimdilik kaldırdıklarım diye oraya koydum koltuğu dibe televizyonu dibe sehpayı koltuğun önüne ayak altında durmicak şekilde koymuştum.

Halı vesayre hepsini kaldırdım. Bunlar ağzına sıçar.

Odama çıktığımızda onun altı deri o zmn deri etek ve beyaz gömlek of çok iyi.

Hemen instagrama ama koymuştuk.

(Fotideki altları deri diye düşünün ilk önce orjinal kombinleri koyucam hanın etekli hali olmadığı için yüzü olmicak)

LeeM!nh0

2845 beğeni | 33 yorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

2845 beğeni | 33 yorum


How about sex baby

Akımlar hayat değiştirirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin