Vay şerefsiz.
--------
Sabah kalkıp okul için hazırlanmıştım. Cidden bazen okulu sorguluyorum. Neden var öğrenci öğretmen kavramı niye var. Aslında bunun bi açıklaması var.
İnsanlar bilgiyi keşfettikleri zaman o bilgilerle kendilerini bilge sanıp bunu insanlara gösterişli bir şekilde anlatması ve bunu insanların öğrenip başkalarına anlatmasıdır. Şu anda eğitim gördüğümüz öğretmenlerde başka öğretmenlerden öğrendi onlarda başkalarından. Mesela müdürler kendilerini hep yönetici sanarlar aslında bunu başkalarından görüp özenerek yaparlar. Yani anlicağınız bu bilgileri ilk bulan kişi hariç kimse bi boka yaramıyo sadece büyük oldukları için ve resmi bir kurumda oldukları için saygı çerçevesini çok abartıyorlar.
(ne boş yaptım amk)
neyse ne yaa amaan. Okul için hazırlanıp çıktım. Tabikide bizimkiler beni beklememişti. Cidden geç kalmıştım. Okula doğru yürürken ztn geç kaldım bari içecek yiyecek alıyımda kahvaltımı yapıyım. Gördüğüm ilk markete girip bir poğaça birde meyve suyu almıştım ananaslı :D. Yürüyerek yavaş yavaş yemeye başlamıştım yerken yanımda birinin geldiğini hissettiğimde onun minho olduğunu anlamıştım. Aslında tatlı çocuk eğlenceli ama sadece arkadaşım daha ilerisi olamaz.
''naber hanji'' ''iyi sen yemek yiyorum istermisin'' diyip poğaçayı ona doğru uzattığımda ''saol yedim ben'' diyip nazikçe reddetmişti.
Okula kadar ikimizde konuşmamıştık. Okula geldiğimizde ders zili çalmıştı yani 2. ders zili. Sınıfa minhoyla girince bi herkes şaşırmıştı sonuçta onla aman şahım yakın değildim ama birbirimizi gördüğümüzde konuşur otururduk.
Sınıftaki bi kız bana öyle bir bakıyorduki bulduğu yerde beni alıp yarasa modunda bağlayıp sikecek gibiydi. ''şu kız çok korkunç'' ''onu bende sevmiyorum 2 yıldır takık bana'' ''sana Allah kolaylık kardeşim'' ''saol'' diye konuşmamız bittikten sonra yavaşca bizimkilerin yanına gitmiştim. Zaten minhoyla oturuyoduk o yüzden çokta bi fark olmicaktı.
''minho ne ayak ji'' ''yolda gördüm seung ztn geç kaldım'' ''minhoylamı yiyiştin'' diyen jeongine bir meydan dayağı tadında acısıyla -çok kötüdür- omzuna vurmuştum. ''şakasına demiştim'' diye ağlıyodu felix te ona göz devirip şakası olmaz demişti bizde kafa sallamıştık özür dilemişti.
Ben kıyamamki bunaaaaa ''tamam bebek ekmek affedildin'' dediğimde ellerini çırparak sarılmıştı. Tamda o sırada taehyung hoca gelmişti ''aferin oğlum bu yoldan devam edin'' HOCAM KARDEŞİM O BENİM YAA'' hoca gülüp ''kanıtlayın o zaman'' bi anda napsak diye düşünürken minho ile hyunjin arkadan gelip sarılmışlardı. ''ben ikna olmadım jeonginlede sarıldın'' ne inatsınız hocam ama sizi seviyorum minho bi anda ''bişey yapıcam yanlış anlama sakın tamammı''diyip yanağımı öpmüştü o an içimde filler tepiniyodu ''tamam yeter öpüşmediğiniz kaldı bi oturun yerlerinize''hocam kanıt isteyen sizdiniz neyseee hepimiz yerimize oturduk.
O sırada sabah bize dikdik bakan kız tekrardan aynı bakışlarla bana bakıyordu. Minhoyu dürttüğümde oda bakmıştı ve baktığında kızın aniden yüzü yumuşayıp gülümsemişti ve aigo yapıyodu (böylemi yazılıyodu bu) sadece göz devirmiştim. Kız dil çıkarmıştı öğk 7 kere öğürünce kusuyormuşsun öğk öğk.
-------
Zil çalınca kız bi anda yanımıza gelip ''selam minhooo'' demişti ayh yesinler minho ise sıradan bir merhaba demişti kız bu duruma dudak asıp ''bu akşam boşmusun bize gelirsinn...hem belki bişeyler yaparız seni yeterince memnun edebilirim'' hehe kesin ''kalsın ben hanla mutluyum Chun Hei'' diyip benim masadaki elimi tutmuştu AMK BİZ ARKADAŞIZ SEVGİLİ DEĞİL ''amaan siktir et hanı gel bana iştee'diyip beni itip minhoyu kıravatından çekmişti. Buna karşı sinirlenmedim değil ama ellemicektim. Minho kızı rahatsız olduğunu söyledikten sonra kız dudak büze büze gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akımlar hayat değiştirir
FanfictionJisung bir akımı okulun popüler çocuğu olan en yakın arkadaşlarından minho üzerinde denemiştir