Ama güzelim oyun bu hadi yatalım" "tamam" yatıp uyumuştuk.
----------
Minhonun anlatımıyla
Sabah üstümdeki ağırlıkla uyandım. Yorgan bu kdr ağır değil çünkü.
Ash jisung. Onunla uyuduğumu unutmuşum.
Jisung cidden mükemmel. Gözleri mavi saçları dudakları burnu Beli vücudu özelliklede yanakları. Kusursuz yaratılmış gibi.
Dikkatimi dağıtan arama ile telefona baktığımda gerçekten gına geldi artık.
0 284..........
M
Ne var?
Ahh beni ozlemedinmi
O kdr eğlenmiştikM
Siktir git bana yapmadığın kalmadı ztn?
Aah ahh sevgili yaptığınıda söylemedin bana
Gençlik nereye gidiyorM
Bu seni hiç alakadar etmiyor piç kurusu?
Ah öylemi peki
Bugün 1 saat sonra attığım konuma gel yoksa biricik sevgilin olan han jisung senin sevgilin değil benim oyuncağım olur.M
Tamam 1.saate ordayımArama sona erdi....
ALLAH KAHRETMESİN
nefret ediyorum bu heriften
? İle minhonun wp konusmasi
Konum📍
1 saatin varGelicem
Görüldü√√Of jiye ne dicem. Hah buldum.
Küçük bir bot kağıdı ve kalem alıp
Bebeğim minik bir işim çıktı akrabalarla alakalı saat şu anda 11.56 eve 6 dan erken gelicem. Seni seviyorum ♡
Notu yazıp üstüme kısa kollu sweat altıma bol kot pantolon ustumede kot ceket alıp çıktım.
Saate baktığımda 12ydi yarım saatim var.
Yetişirim.
12.16
Geldim.
Yavaşca depo gibi olan iğrenç yere girdim.
"Vaay erken gelmeni beklemiyodum lee minho daha sevgilinle olan son sex i yapıyorsun zannediyodum." "Seni aşağılık herif" adamlara eliyle komut verince tutulmuştum.
"Noldu minho sevgilini fahişem yapmam hoşuna gitmezmi hm" "JİSUNG HAKKIMDA DÜZGÜN KONUŞ" "şşh sakinn bütün sinirin 2 saat sonra son bulucak" bişey dicekken ben anlamasamda bişeyler yapıp göz teması vesayre beni götürüyorlardı.
"Aahh minho inan o orospu annen olmasa çoktan ölmüştün" "ANNEM HAKKINDA DÜZGÜN KONUŞ LEE HYUK" "babana bağırmakmı bunun terbiyesini sana verdik diye hatırlıyorum lee minho- ayrıca okul müdürünün oğlu olmak ile lee hyukun oğlu olmak farklı şeyler" bi anda kafama yediğim darbeyle gözlerim kararmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akımlar hayat değiştirir
FanfictionJisung bir akımı okulun popüler çocuğu olan en yakın arkadaşlarından minho üzerinde denemiştir