𝘦𝘹𝘵𝘳𝘢 - 16 ᴘᴛ. 4 ꕥ sʜᴀᴅɪʟᴠᴇʀ & sᴏɴᴛᴀɪʟs ꕥ

36 2 1
                                    

˚₊·͟͟͟͟͟͟͞͞͞͞͞͞➳❥ ꒰ ⌨ ✰ 5:45 𝘱𝘮/ 𝘔𝘢𝘳𝘵𝘦𝘴 22/𝘖𝘤𝘵𝘶𝘣𝘳𝘦/2023··· ꒱ | ೃ࿔₊•

𖤐 ¡ғɪɴᴀʟ! ◡̈ 𖤐

ᗰIᑎᑌTOՏ ᗪᗴՏᑭᑌᗴՏ Yᗩ ᗴᑎ ᗴᒪ ᗩᐯIÓᑎ.

ᴛᴀɪʟs ʏ sʜᴀᴅᴏᴡ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀɴ ᴠɪᴇɴᴅᴏ sᴜ ᴛᴇʟᴇғᴏɴᴏ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs sᴏɴɪᴄ ʏ sɪʟᴠᴇʀ ᴇsᴛᴀʙᴀɴ ᴅᴏʀᴍɪᴅᴏs, sʜᴀᴅᴏᴡ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴇɴ ʟᴀ ᴠᴇɴᴛᴀɴᴀ, ᴄᴏɴ sɪʟᴠᴇʀ ʀᴇᴄᴏsᴛᴀᴅᴏ ᴇɴ ᴇʟ, sᴜ ʀᴏsᴛʀᴏ ᴇɴ ᴇʟ ʜᴏᴍʙʀᴇ ᴅᴇ ᴇʟ.

sᴏɴɪᴄ ᴇsᴛᴀʙᴀ ʜᴀᴄɪᴇɴᴅᴏ ʟᴏ ᴍɪsᴍᴏ ᴘᴇʀᴏ ᴇɴ ʟᴀ ᴠᴇɴᴛᴀɴᴀ, ʏ ᴛᴀɪʟs ʀᴇᴄᴏsᴛᴀᴅᴏ ᴇɴ sᴜ ᴀsɪᴇɴᴛᴏ, ʏᴀ ʟʟᴇᴠᴀʙᴀɴ ᴜɴᴀs ᴄᴜᴀɴᴛᴀs ʜᴏʀɪᴛᴀs ᴇɴ ᴇʟ ᴀᴠɪᴏ́ɴ, ʏᴀ ᴀ ɴᴀᴅᴀ ᴅᴇ ᴀᴛᴇʀʀɪsᴀʀ, sʜᴀᴅᴏᴡ ᴍᴏᴠɪᴏ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ sᴜ ʜᴏᴍʙʀᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴅᴇsᴘᴇʀᴛᴀʀ ᴀ sɪʟᴠᴇʀ — ᴍᴍᴍ~ — sɪʟᴠᴇʀ sᴇ ᴇɴᴅᴇʀᴇsᴏ ᴇɴ sᴜ ᴘᴜᴇsᴛᴏ ʏ ᴛᴀʏᴏ sᴜᴀᴠᴇᴍᴇɴᴛᴇ sᴜs ᴏᴊᴏs ʏ ᴍɪʀᴏ ᴀ sʜᴀᴅᴏᴡ ǫᴜɪᴇɴ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴄᴇɴᴛʀᴀᴅᴏ ᴇɴ sᴜ ᴛᴇʟᴇғᴏɴᴏ, sᴇ ᴀᴄᴇʀᴄᴏ ᴀ ᴇʟ ʏ ʙᴇsᴏ sᴜ ᴍᴇᴊɪʟʟᴀ, ʜᴀᴄɪᴇɴᴅᴏ ǫᴜᴇ sʜᴀᴅᴏᴡ sᴇ ᴠᴏʟᴛᴇᴀʀᴀ ʏ ʟᴇ sᴏɴʀɪᴇʀᴀ, sɪʟᴠᴇʀ sᴇ ᴀᴄᴇʀᴄᴏ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ᴍᴀ́s ʏ ʙᴇsᴏ ʟᴇɴᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ sᴜs ʟᴀʙɪᴏs.

ᴘʀᴏɴᴛᴏ ʟᴀ. ᴀᴢᴀғᴀᴛᴀ ᴀᴠɪsᴏ ǫᴜᴇ ʏᴀ ᴘᴏɴɪᴀɴ ʙᴀᴊᴀʀ ᴅᴇʟ ᴀᴠɪᴏ́ɴ ᴛᴏᴅᴏs ᴀɢᴀʀʀᴀʀᴏɴ sᴜs ᴍᴀʟᴇᴛᴀs ʏ ʙᴀᴊᴀʀᴏɴ, sɪʟᴠᴇʀ ᴀɢᴀʀʀᴏ ʟᴀs ᴅᴇ sʜᴀᴅᴏᴡ ʏ ʟᴀs ᴅᴇ ᴇʟ. sᴏɴɪᴄ ɪsᴏ ʟᴏ ᴍɪsᴍᴏ, ʏ ʙᴀᴊᴀʀᴏɴ ʟᴏs ᴄᴜᴀᴛʀᴏ ᴊᴜɴᴛᴏs — ᴇɴᴄᴇʀɪᴏ, ɴᴏ ᴘᴜᴇᴅᴏ ᴄʀᴇᴇʀʟᴏ — ᴛᴀɪʟs ᴅɪᴊᴏ ʟʟᴀᴍᴀɴᴅᴏ ʟᴀ ᴀᴛᴇɴᴄɪᴏ́ɴ ᴅᴇ sᴏɴɪᴄ — ¿ɴᴏ ᴘᴜᴇᴅᴇs ᴄʀᴇᴇʀ ᴏ̨ᴜᴇ? — ʟᴇ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴏ́ ᴇʟ ᴀᴢᴜʟᴀᴅᴏ — ᴇʟ ᴇᴄʜᴏ ᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴏʏ ᴀ ɴᴀᴅᴀ ᴅᴇ ᴄᴏɴᴏᴄᴇʀ ᴄᴀʀᴛᴀɢᴇɴᴀ, ¡sɪᴇᴍᴘʀᴇ ʜᴀʙɪ́ᴀ ǫᴜᴇʀɪᴅᴏ ᴠᴇɴɪʀ! — sᴇ ᴇᴍᴏᴄɪᴏɴᴏ ᴍᴜᴄʜᴏ, ʜᴀᴄɪᴇɴᴅᴏ ǫᴜᴇ sᴏɴɪᴄ ʏ ʟᴏs ᴅᴇᴍᴀ́s sᴏɴʀɪᴇʀᴀɴ, ᴘʀᴏɴᴛᴏ ᴜɴᴀ sᴇɴ̃ᴏʀᴀ ʟᴏs ᴘᴀʀᴏ ᴀᴍᴀʙʟᴇᴍᴇɴᴛᴇ — ʙᴜᴇɴᴏs ᴅɪᴀs ᴊᴏᴠᴇɴᴇs — ᴘᴀʀᴀ ᴘᴇᴅɪʀ sᴜs ᴘᴀsᴀᴘᴏʀᴛᴇs — sᴇʀɪ́ᴀɴ ᴛᴀɴ ᴀᴍᴀʙʟᴇs ᴅᴇ ᴍᴏsᴛʀᴀʀᴍᴇ sᴜs ᴘᴀsᴀᴘᴏʀᴛᴇs — ᴘᴀʀᴀ ᴀsɪ́ ᴘᴏᴅᴇʀ ᴘᴀsᴀʀ ᴀ ʟᴀ ɢʀᴀɴ ᴘʟᴀʏᴀ, ʟᴏs ᴄᴜᴀᴛʀᴏ sᴇ ʟᴏs ᴍᴏsᴛʀᴀʀᴏɴ ʏ ᴘᴜᴅɪᴇʀᴏɴ ᴘᴀsᴀʀ sɪɴ ᴀɴᴛᴇs ᴇsᴄᴜᴄʜᴀʀ ᴀʟɢᴏ ǫᴜᴇ ʟᴀ sᴇɴ̃ᴏʀᴀ ʟᴇs ᴅɪᴊᴏ — ¿ᴜsᴛᴇᴅᴇs sᴏɴ ᴘᴀʀᴇᴊᴀs? — sᴏɴɪᴄ ᴅᴇ ᴅᴇᴛᴜᴠᴏ ʏ sᴇ ᴠᴏʟᴛᴇᴏ́ — sɪ sᴇɴ̃ᴏʀᴀ, sᴏᴍᴏs ᴘᴀʀᴇᴊᴀs, ᴇʟ ᴇs ᴍɪ ɴᴏᴠɪᴏ, ᴍɪ ᴀᴍɪɢᴏ ʏ sᴜ ᴘᴀʀᴇᴊᴀ — ʟᴀ sᴇɴ̃ᴏʀᴀ ᴀsɪɴᴛɪᴏ́ — sᴇ ᴠᴇɴ ᴍᴜʏ ʟɪɴᴅᴏs ᴊᴜɴᴛᴏs ʟᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅ, ᴇsᴘᴇʀᴏ ǫᴜᴇ ᴅᴜʀᴇɴ, ᴘᴀsᴇɴʟᴀ ʙɪᴇɴ — ʟᴇs ᴅɪᴊᴏ ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ sᴏɴʀɪsᴀ, ʏ ᴛᴏᴅᴏs ʟᴇ ᴀɢʀᴀᴅᴇᴄɪᴇʀᴏɴ.

— ʟᴀ sᴇɴ̃ᴏʀᴀ ғᴜᴇ ᴍᴜʏ ʟɪɴᴅᴀ — ᴛᴏᴅᴏs ᴀsɪɴᴛɪᴇʀᴏɴ, ʏᴀ ʟɪᴛᴇʀᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴀ ᴍᴇᴛʀᴏs ᴅᴇ ʟᴀ ᴘʟᴀʏᴀ ᴛᴀɪʟs sᴇ sᴏʟᴛᴏ ᴅᴇ ʟᴀ ᴍᴀɴᴏ ᴅᴇ sᴏɴɪᴄ ʏ ᴀɢᴀʀʀᴏ ᴀ sʜᴀᴅᴏᴡ ʏ sᴇ ᴇᴄʜᴏ ᴀ ᴄᴏʀʀᴇʀ ᴀʀʀᴀsᴛʀᴀɴᴅᴏ ᴀ sʜᴀᴅᴏᴡ, ʜᴀᴄɪᴇɴᴅᴏʟᴏ ᴄᴏʀʀᴇʀ ᴛᴀᴍʙɪᴇɴ — ᴀʏ ᴅɪᴏs, ᴛᴀɪʟs ᴀʟɢᴜ́ɴ ᴅɪᴀ ᴍᴇ ʟᴏ ᴠᴀ ᴍᴀᴛᴀʀ — sᴏɴɪᴄ sᴇ ʀɪ́ᴏ — ʟɪᴛᴇʀᴀʟ, ǫᴜᴇ ᴘᴇᴄᴀᴏ ᴅᴇ sʜᴀᴅᴏᴡ — sɪʟᴠᴇʀ sᴇ ᴍᴇᴅɪᴏ ʀɪ́ᴏ ᴄᴏɴ ᴇsᴏ.

➹Pretty Alpha➷  [Shadilver]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora