Chaeyoung <3
"MİNA ORTALIKTA YOK" hepimiz toplanmış Mina'yı arıyorduk salak olduğu için kayıp olmuştu ya da kaçırmışlardı ama umrumda değildi sadece sıkılmamak için arıyordum onu "Telefonlarını açmıyor öldümü acaba" umarım öyle olmuştur birdaha yüzünü görmek istemiyorum popüler biri olduğu için tüm erkekler peşinden koşuyor insanlar bana onu kıskandığım için kavga ettiğimi söylüyor ama hayır kıskanmıyorum.
Geçen gün olan kavga onun yüzünden çıkmıştı sapık gibi orama burama bakmasaydı kavga etmeyecektik "GERİZEKALI SABAHTANDIR SENİ ARIYORUZ YÜRÜ" Mina'yı görüp koşarak yanına gittim.Mina beni takip etmeye başladı "NERDESİN LAN SEN SEREFSİZ" sinirlenip yüzüme baktı "Kes sesini bağırma" bizimkiler onu görünce hesap sormaya başladılar.
Mina<3
2 dakika lavaboya gidiyorum ortalık altüst oluyor bu nasıl iş."Yeter başım ağrıyor" herkes dönüp bana baktı Chaeyoung'un bana fırlattığı taşla yerimden kalkıp kolunu tuttum "NE YAŞIYORSUN SEN" Chaeyoung benden uzaklaştı "Hayatı yaşıyorum Mina" gözüm dudağına kayınca gördüğünü anlayıp utançtan 40 takla atıcaktım. "KİM SAPIKMIŞ GÖRDÜK" kafasına yapıştırıp banka geri oturdum.
Öğlen arası yemek yerken Chaeyoung'un başka biriyle kavga ettiğini görüp gülme krizine girdim yanlarına gidip izlerken kız Chaeyoung'un kafasına tam bardak atacakken geçen dolapta 10 dakika oynarken Chaeyoung'la dolaba giren kız Chaeyoung'u çekti bardakta yerde kırıldı "OOO CHAEYOUNG'UN YENİ SEVGİLİSİ" Nayeon bu nu söyleyince ne olduğunu anlamaya çalışıyordum.
"Ne sevgilisi Nayeon daha kızı tanımıyorum bile" Chaeyoung yanımıza gelmişti.Yüzü yara bere içindeydi "Kız yüzünü sikmiş" Chaeyoung evet anlamında kafasını salladı "HIGHH" niye anırıyor bu lan "HER YERİM AĞRIYOR MİNA" ee nolmuş "Ben ne yapayım mal" Jihyo sırıtmaya başladı "KUCAK DANSI YAP MİNA" içtiğim suyun hepsini yere püskürtürken Chaeyoung'da dahil herkes gülüyordu. "NE SAÇMALADINIZ SİZDE" ayağa kalkıp saçımı düzeltmek için lavaboya girdim sonrada bizimkilerle oturup zil çalınca derse gittik.
YORGUNUM HIGHH😢😢