Chaeyoung biraz sakinleşmişti ve yolda boş boş yürüyorduk "Mina yerimi kimseye söyleme lütfen" tamam anlamında kafamı salladım "Evime gidelimmi" önce itiraz etti ama sonradan kabul etti bu yüzden bir taksi tutup evime gittik. Çok yorgun olduğu için uyuya kalmıştı üstünü örtüp yatağıma kadar taşımak zorunda kaldım çok ağırdı ama kaslı kollarımla yatağıma koydum ve yanına uzandım bende ilk kez kokusunu alıyordum kokulara zaafım var ve bu kız gerçekten çok güzel kokuyordu.
Artık rahatsız olmadan ve bana laf atmadan yüzünü inceleyebilecektim bu yüzden derin derin inceledim heryerini sonra gözüm sexy vücuduna kaydı göbek açık giymişti ve karın kasları vardı çok severim karın kası agaa.Gözlerimi kapatıp kendimi uykuya bıraktım.
Kalktığımda Chae yanımda yoktu kız uçmuş mutfağa gidip baktım ordada yoktu "HİH" önüme çıkınca altıma sıctım "Ne pat diye çıktın önüme ödüm koptu "Kusura bakma" kendimi koltuğa atıp telefonumu aldım.
*37 cevapsız arama*
Yuh lan 37 ne."ALO NE YAPIYORSUNUZ LAN SİZ 37 ARAMA NE AMK ANNEM BİLE BENİ YILDA 20 KERE ARIYOR" hemen açacağı için Sana'yı aramıştım ama konuşan Jihyo'ydu "Ne bağırıyon kız yatıyor" ne alaka şimdi "Nerdesiniz ki" Jihyo güldü "Onun evindeyiz" yuh Sana hızlı çıktı "YUH SENİ YATAĞAMI ATTI" dediğim şey karşısında Chaeyoung gülmeye başlamıştı ilk kez onu gülerken görüyordum daha önce görmüştüm ama o zaman çok sinirliydim "Ne yatağı yorgundu bende evine getirdim uyuyor şimdi" telefonu yüzüne kapatıp telefonu koltuğa fırlattım "Ben eve gidiyorum" chaeyoung'a baktım "Hiçbir yere gitmiyorsun" kalkıp kapıyı kilitledim sonrada kilidi sakladım "Ben burda sıkıntıdan ölürüm" gülerek yanıma oturmasını işaret ettim.
"Belki eğlenebiliriz" bana yürümeyemi çalışıyor yoksa bana mı öyle geldi "Nasıl peki" yanıma oturup saçımla oynamaya başladı "Kucak dansı" anne kızın elden gidiyor agagag. "NEE" ondan uzaklaşıp ayağa kalktım güldü "ŞAKA YAPTIM YAW" ben senin şakanı tövbe tövbe kalbime indi.
"BEN EVE GİDECEGİM YETER" telefonuma gelen mesaja bakarak yerime oturdum
"Mina bugün iş gezisinden dönüyoruz döndüğümüzde ev toplu olsun"
Hayır lan bana 1 hafta sonra geleceklerini söylediler.Yüzlerini görmek zorunda kalmak çok kötü.
UYYYYYY CHAEYOUNGG KARIMM