"Mina kız seni öpecekmiş keşke kapıyı açmasaydık" sinirle gözümü devirip gülen Jeongyeon'a baktım.
"Mina,Momo geliyor saklan" merdivene doğru bakınca Momo'yu gördüm "Gelsin korkmuyorum ondan" yanında gelen Chaeyoung ve arkadaşlarını görünce heyecanlanmaya başladılar ben hariç.
"Tzuyu bana Momo'yu ayarlamazsan seni boğarım" ne diyor bu salak "Dahyun eğer gerçekten onu seviyorsan ayarlayabilirim" Dahyun heyecanla ayağa kalktı "Evet seviyorum" Sana Tzuyu'nun omzuna vurdu "Bana da Jihyo'yu ayarla o zaman" Tzuyu kafasını salladı "Jeongyeon sen demeden söyleyeyim tamam Nayeonu'da sana ayarlicam"
Sana gülerek omzumu tuttu "Bu kızada Chae'yi ayarla" Tzuyu gülüp koşarak onların yanına gitti "Ne yapıyordun Sana delirtme beni" Sana gülmeye başladı "Ayh resmen ayarlamaya gitti" bana Chaeyoung'u mu ayarlicaktı kesin kabul etmicek ve rezil olcam.
Koşarak Tzuyu'nun peşinden gittim ama o çoktan onlarla konuşmaya başlamıştı bu yüzden birşey diyemeden geri döndüm "Sana seni vurucam" Jeongyeon gülerek bize baktı "Uyy onlara bakın nasıl sırıtıyorlar" kafamı çevirdiğimde Chaeyoung dışında hepsi sırıtıyordu kesin rezil olacam sevmediğim biriyle niye sevgili olayım ki.
Chaeyoung:
"Kendisimi Chaeyoung'u ona ayarlamanı istedi Tzuyu" Tzuyu gülmeye başladı "Aslında şuan söylemeyeyim diye çıldırıyor çünkü kendisi istemedi" kendisi istemediyse sevmiyor beni demek zaten kavga ettik o kadar sevseydi salak olurdu.
"Ben onu istemiyorum" Jihyo derin bir of çekti "Chaeyoung çok yakışıyorsunuz hem bir kavga ettiniz diye düşman mı olacaksınız" bizi nasıl yakıştırdıklarını anlamıyordum "Hic yakışmıyoruz bir kere" Momo gülerek bize döndü "Şu kızdı değilmi beni ona ayarlamanı isteyen" Tzuyu gülerek kafasını evet anlamında salladı "Taş gibi kız ismi ne Tzuyu" Tzuyu Momo'ya döndü "Dahyun" Momo cebinden kalem ve kağıt çıkarıp numarasını yazdı "Al bunu ona ver" Tzuyu kağıdı gülerek cebine koydu "Siz diğerlerini istiyormusunuz" Nayeon ve Jihyo evet anlamında kafalarını sallayıp numaralarını yazdılar.
Mina <3
"AGAGAGA NUMARASINI VERDİ RESMEN" Jeongyeon ve diğerleri sevinç çığlıkları atiyordu bende boş boş etrafı izliyordum doğrusu Chaeyoung'un numarasını vermemesine biraz kalbim kırılmıştı."Evet beyler hanımlar bu akşam ki partiye davetlisiniz" bu ses her kiminse bize doğru yaklaşıyordu "Ah Selam Mina sizi görmek güzel bu akşam ki partiye 50 kişi geliyor sizde gelmek istermisiniz" kafamı kaldırıp Soobin'e baktım "Üzgünüm Soobin ama-" ben daha konuşmamı bitirmeden araya Sana girdi "Evet geliyoruz partide görüşürüz" ne yapmaya çalışıyor bu kız.
Davetiyeyi incelemeye başladım saat 7'deydi tek yaşadığım için sorun değildi ama kalabalık ortamlardan nefret ederdim.Soobin'i tanıdığım için evinin ne kadar büyük olduğunu biliyorum bu yüzden 50 kişi bir odada toplanmazsak kalabalık bir ortam olmaz umarım."Sana neden gidiyoruz partiye" sana kolumu tutup kulağıma ağzını yaklaştırdı "Çünkü az önce Soobin onlarada davetiye verdi" çokta umrumda değiller.
Michaeng diye ölmüşüm😢🍓