Chaeyoung <33Mina beni çok kez koruduğu için ben de onu ailesine karşı korumuştum ama doğru birşey mi yaptım bilmiyorum odadan tam çıkarken kapıda Mina'yı gördüm "Chaeyoung birşey söyleyebilirmiyim?" evet anlamında kafamı salladım "Şey aslında beni orda koruduğun için teşekkür etmek istedim" teşekkür etmeye istekli olmadığı heryerden belli oluyordu "Tamam sorun değil" merdivenden inmeye başladım aslında benimde ona teşekkür borcum vardı ama hiç uğraşmak istemiyordum.
Masada ki resmi alıp dosyama koydum "Neden Mina'nın gözünü çizdin" bu soruyu soracaklarını biliyordum o yüzden doğruları söyleyecektim "Hediye etmek için sonuçta hayatımı birkaç defa kurtardı" ona karşı birşey hissetmiyorum hatta ondan nefret ediyorum.
Bu lanet evden ve Mina'nın arkadaşlarından kurtulmam gerekiyor şuanda "Ben gidiyorum" herkes bana döndü "Nereye gidiyorsun" somurtarak arkamı döndüm "Gidiyorum işte soruşturmayın" kapıyı açıp çıktım ilk kez nefes almış gibi hissediyordum eve gitmek istemediğimden kendime küçük bir ev satın almıştım bir taksiye atlayıp oraya gittim bu ev resmen bir harika çünkü ben düzenledim.
Mina<3
Chaeyoung'un bana teşekkür amaçlı hediye ettiği resmi okul çantama koydum daha önce kimse gözümü veya beni çizmemişti o yüzden az da olsa gururlanmıştım.
"Chaeyoung bir değişik davranıyor" Sana'ya bunu dediği için sinirlensemde belli etmedim Jihyo Sana'ya döndü "Hep öyle o" salak bir kız olduğu belli zaten ama insanlara bu kadar soğuk davranırken nasıl okulun en sevilen kızı oluyor anlamıyorum anladık güzel ama her insanın dış görünüşüne baktığını sanmıyorum.
"Neden peki" Sana inatla konuşmaya devam ediyordu Jihyo'da hiç sıkılmadan cevap veriyordu "Bilmem" bu sefer Jeongyeon'un konuşacağı tutmuştu "Neler yapmaktan hoslanıyor mesela" Jihyo biraz düşündü "Resim çizmek,Partilere gitmek ve uyumak" cidden çok saçma bir hayatı varmış "İyiymiş" Jeongyeon bana kaş göz işareti yapmaya başladı "NE VAR JEONGYEON" Herkes gülmeye başladı "Belki sana ayarlarız diye dedim" Nayeon güldü "Çok yakışıyorlar he" beni sinir etmek için yaptıkları çok belliydi. "Tamam kızma Mina" sinirle gözlerimi devirdim "Mina ailen neden öyle davrandı" bu nu soran Momoy'du neden ailemi bu kadar merak ettiğini anlayamıyordum "Hep öyleler-" Dahyun bunu söylerken bana baktı çü nkü kimseye söylememesi gereken birşeyi AĞZINDAN KAÇIRDI.Chaeyoung'un arkadaşları şaşkınlıkla birbirlerine bakmaya başladılar "Böyle bir ailen olduğunu bilmiyordum" içimden Dahyun'a sövüyordum.
Bir kaç saat geçtikten sonra Jihyo Sana'nın omzunda uyuya kalmıştı bizde bunu fırsat bilip resimlerini çekmiştik Sana utançtan kıpkırmızı olmuştu "Çekmeyin lan" üzgünüm Sana ama çok yakışıyorsunuz "Off çok tatlısınız amaa" Sana çok mutluydu çünkü sevdiği insan omzunda uyuyordu tam şuan çok çabuk büyüyorlar..
AFERM CHAEYOUNG BACIM BIRAK SEN BÖYLE ORTADA KARINI😑