3.Bölüm

278 17 9
                                    

"Bu derste bitti çok şükür" Jeonyeon ve Sana herzamanki kavgalarıni ederken Tzuyu onları ayırmaya çalışıyordu bende bu ortamdan faydalanıp lavaboya doğru yürümeye başladım sıçmaya vakit bulamıyoz.

Lavabonun kapısını hiç tıklamadan açtım ve arkamı döndüm "SAPIK VARR" ne oluyor lan "Ne bağırıyorsun yanlışlıkla girdim" lan bu Chaeyoung değilmi hassiktir "ÇIKSANA NE DURUYORSUN" kapı açılsa çıkacağım zaten yapram "KAPI AÇILMIYOR HEM ÇIPLAK DEĞILSIN NE BAĞIRIYORSUN" tamam sakinim "Kapı açılsa açarım" Chaeyoung beni diğer tarafa itip kapıyı açmaya çalıştı "Sen lavabodayken kapıyı kilitlenmiyonmu" Chaeyoung suratıma tokatı geçirdikten sonra arkasını geri döndü "Senin gibi kapıyı açıp içeri dalmıyorlar kapıyı çalıyorlar" evet aslında kapıyı çalmak iyi fikirdi neyse olan oldu.

"Bekle bizimkileri aricam" telefonu çıkarıp Tzuyu'yu aramaya başladım "Nerdeyseniz kızlar lavabosuna gelin hemen ben bunla 2 saniye daha kalamam" ne diyeceğini demeden telefonu yüzüne kapatıp cebime geri koydum "Niye sikecekmiş gibi bakıyon" bu söylediği yüzünden sinirlerim altüst olmuştu "SUS Bİ VURMAK İSTEMİYORUM SENI" üstüme doğru yürümeye başlayınca kendimi duvara yasladım "Vurmak istemiyormusun neden peki" ne diyor bu yawsak.

"Yaklaşma bana yoksa fikrimi değiştiririm" bana daha çok yaklaştı artık nefesini üzerimde hissedebiliyordum "Sana bir soru sordum" dudaklarımız birbirine deyecekken kapı açıldı "Lan ne yapıyorsunuz burda neyse bizi görmediniz devam edin siz" Chaeyoung benden uzaklaştı "Teşekkürler Tzuyu" ben kıpırdamadan bizimkilere bakmaya devam ediyordum "Lan kıza birşeyler oldu Chae ne yaptın kıza" Chaeyoung bana bakıp kahkaha attı "Meslek sırrı" meslek sırrına sıçayım ben senin kalp kalmadı bende.

"Anlatmıyacakmısın Mina" kafamı hayır anlamında salladım Sana üstüme çıkıp beni dövmeye başladı Chaeyoung bize doğru gelip kahkaha attı "Benden yemediğin dayağı arkadaşından yiyorsun Mina" bunu duyunca Sana'yı fark etmeden merdivene yuvarlayıp Chaeyoung'un kolundan tutup boş sınıfa doğru çekmeye başladım "Canım acıyor amkk" kolunu daha çok sıkıp sınıfa fırlattım göt üstü yere düştü "Götüm kırıldı ver parasını" Chaeyoung'u kolundan tutup duvara ittim "Bana bak seni sikmemi falan mı istiyorsun" kafasını evet anlamında salladı "Sapık ve yawşaksın tamam mı" Chaeyoung güldü "Benmiyim sapık lavaboya girende sensin beni boş sınıfa iten de sensin" .

Uyyy iyi oldu sanki💀💙

Popular-MichaengHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin