Sabah kavga sesiyle kalktım yine Dahyun ve Sana tartışıyordu ama işin garip yanı Chaeyoung'un arkadaşları hala burdaydı Nayeon kalktığımı görüp yanıma geldi "Hadi giyin birazdan okula gidecez" doğru lan bugün okul var kafamı yana çevirdiğimde yanımda uyuyan Chaeyoung'u fark ettim "Pişt kalk okula gidiyoz" hemen gözünü açıp bana baktı "Tamam be" ayağa kalkıp yan odaya gitti.Bende kalkıp çantamdaki kıyafetleri giydim "Hadi çıkıyoz" hemen ağzıma birşeyler sokup dışarı firladım "Çok yorgunum" bunu dediği için Jihyo'ya döndüm "Sana'nın omzunda uyuyan babammıydı Jihyo" Jihyo kıpkırmızı olmuştu "Chaeyoung'da senin omzunda uyumuştu" gülerek kafamı salladım.
"LANN MİNA CHAEYOUNG ELDEN GİDİYOR" bağırarak gelen Jeongyeon ve Nayeon'a baktım "Ne alaka" Nayeon'un eliyle gösterdiği yere baktım bir kız Chaeyoung'un elinden tutmuş çekiyordu "Ee ne yapayım" Nayeon gülmeye başladı "Chaeyoung o kızdan hoşlanıyor" Chaeyoung birinden mi hoşlanıyordu doğrusu şaşırmıştım. "Bu nu söylemenin hayatıma ne katkısı var?" Jeongyeon kolumdan tuttu "Chaeyoung'u sevseydin zararı olacaktı Mina" ikiside el ele tutuşup yanımdan gittiler bi de neden el ele tutuştuklarını anlamamıştım.
Öğlen arası hepimiz boş masa bulmak için dışarı fırladık ilk önümüze çıkan masaya hemen oturduk. "BEN ONU DEMİYORUM CHAEYOUNG" arkama döndüğümde Chaeyoung ve Jihyo tartışıyordu.Nayeon kalkıp onların yanına gitti "Ne oluyor" Jihyo sinirle sandalyeye oturdu "Yine başladı" Chaeyoung'da boş sandalyeye oturdu "Kes şunu Jihyo böyle yapınca havalı olmuyorsun" Jihyo sinirle Chaeyoung'a döndü "HER GÜN GECELERİ MİLLETLE ÖPÜŞÜP GÖT#NÜ VEREN BEN DEĞİLİM CHAEYOUNG" masadakilerin hepsi Chaeyoung'a bakmaya başladı hatta Jihyo o kadar bağırmıştı ki kantinde olan herkes bize dönmüştü.
"Chaeyoung öyle demek istememiştim" Chaeyoung hızlıca ayağa kalkıp okula doğru koşmaya başladı "Yaptığını beğendinmi Jihyo" Momo,Jihyo'ya dönmüştü "Off herkes duydu" içimdeki bir his beni Chaeyoung'un arkasından gitmeye zorluyordu ve başarılı olmuştu.
Ayağa kalkıp arkasından okula girdim lavaboda olduğunu düşündüğümden ilk oraya girdim "Chaeyoung?" ses gelmeyince içeri girdim bomboştu.Birkaç sınıfa baktıktan sonra arka bahçeye gitmeye karar verdim ve tahmin ettiğim gibi orda oturup ağlıyordu. "İyimisin Chaeyoung" yanına oturup elini tuttum "Git başımdan" elini geri çekip kafasını diğer tarafa çevirdi.Bende belimi arkaya yaslayıp ağaçlara bakmaya başladım."Gitsene ne bekliyorsun" eğer ağlamasaydı elimin tersiyle suratına vururdum ama neyse.
"Başlatma gitmiyorum işte" ayağa kalkıp kafama yumruk attı ve koşarak yanımdan gitti "Vay şerefsiz" bende kalkıp bizimkilerin yanına gittim onlarda Chaeyoung hakkında konuşuyorlardı."Mina gel otur" kendime süt alıp Sana'nın yanına oturdum "Chaeyoung nasıl" kafamı Jihyo'ya çevirdim "Ağlıyor da sen neden ona öyle dedin" Jihyo bir an tedirgin olmuştu o yüzden Nayeon bana döndü "Aslında haklı ama bu konulara girmesek daha iyi" haklımı ne alaka "Hayır söyleyin" Momo bana baktı "Git söyleye biliyorsa kendisi sana söylesin" hızlıca ayağa kalktım "Lan gidiyor cidden" kimseye bakmadan Chaeyoung'un gittiği yere girmeye başladım.
YARIM SAATTE ANCA BU KADAR OLUYOR FİKİR YOK AGA😢😢