"MİNA SENİN YÜZÜNDEN GEÇ KALACAĞIZ HADİ KALK" partiye 10 dakika kala uykudan uyanıp siyah dar elbisemi giyip hafif bir makyaj yapmıştım bizimkiler 2 kilo makyaj yapmışlardı sevdiklerini görecekleri için.
Partiye gittiğimizde ev gerçekten çok büyüktü partide kalabalık gibi durmuyordu Sana gelen mesaj sesiyle telefonunu çantasından çıkadı. "JİHYO YAZMIŞ" hemen hepimiz önüne toplandık.
Jihyo
Nerdesiniz?Sana
Girişteyiz geliyoruzJihyo
İlk masada oturuyoruzSana
Tamam geliyoruz.Sana bizi çekiştire çekiştire onların masasına götürdü hiç kimseye bakmadan boş gördüğüm yere oturdum Jeongyeon beni dirseğiyle dürtünce diğer tarafıma baktım Chaeyoung'u dibimde görünce korktum "AYH" niye bağırdım ki şimdi ben benim bağırmamla masadaki herkes bana dönüp baktı Chaeyoung benim bağırmamdan korkmuştu "SALAKMISIN NE BAĞIRIYORSUN" Chaeyoung'a cevap vermeden geri önüme döndüm.
Bir kaç dakika sonra Soobin yanımıza geldi "Hadi gelin dolapta 10 dakika oynayalım zaten oynayan 6 kişi tek var gelin" Soobin'i takip etmeye başladık bizi bir odaya soktu yerde oturan 6 kişi vardı yere oturup şişeyi çevirdik.
İkinci çevirişte şişe Chaeyoung ve bir kıza gelmişti kız Chaeyoung'un elini tutup dolaba koydu sonrada kendisi girdi Soobin arkasından dolabın kapağını kapatıp yerine oturdu.Bizimkiler beni dirsekleriyle dürtüyordu. Chaeyoung'un arkadaşlarıda bana sırıtıyordu Nayeon gülerek konuşmaya başladı "Chaeyoung bu kızı bırakmaz ona göre hızlı ol Mina" kızın dediğine sinirlenip gözlerimi yere indirdim.
10 dakika sonra Chaeyoung eskisi gibi dolaptan çıktı sadece dudağından ruju taşmıştı diğer kızın ise saçları dağılmıştı ve dudağının hemen yanına bir öpücük izi vardı neden olduğumu bilmeden sinirlenmeye başlamıştım.Şişeyi tekrar çevirdiğimizde ben ve bir çocuk çıktı beni zorla dolaba tıktıktan sonra çocuk gömleğini çıkardı ve belimi tutup bana yaklaştı onunla bir anlaşma yapmam gerektiğini anlayıp birşeyler düşünmeye başladım "Bana birşey yapma boş boş oturalım olur mu" çocuk hayır anlamında kafasını salladıktan sonra içimden sıçtım dedim.
Çocuk dudaklarını dudaklarıma değdirecekken uzaklaştım "Bak bağırırım" çocuk sırıtmaya başladı "Kimse yardım etmez ki" demek öyle he bağırayımda gör "BU BENİ SİKİYOR" çocuk ben bağırınca şaşırıp geri çekildi gerçektende kimse yardıma gelmemişti.
Kapı açılınca yere yapıştım "CHAEYOUNG KAPIYI NEDEN AÇTIN DAHA 5 DAKİKA VARDI" bu ses Soobin'den geliyordu kafamı kaldırıp Chaeyoung'a baktım elimi tutup beni kaldırdı "Teşekkürler sen kurtarmasaydın beni sikecekti" Chaeyoung elimi bırakıp birşey demeden yerine oturdu çocukta gömleğini giyip yerine geçti.
Birkaç çevirmeden sonra Chaeyoung ve Bana geldi şimdi sıçtık bizimkiler beni sokmaya çalışırken onun arkadaşlarıda onu ittiriyordu.Pes edip dolaba girdikten sonra karanlıkta birşey görünmediği için ne yaptığını bilmiyordum ama bana yaklaştığından emindim "Mina dur saçında birşey var" elimi saçıma koyup ne olduğunu anlamaya çalışırken elimi tutup dudağımdan öpmeye başladı beni.Hassiktir ne yapıyor bu onu itmeye çalıştım ama beni çok sıkı tuttuğu için pes ettim.
"OOOOOOOOOOOOOO MİNA DUDAĞINDA ÖPÜCÜK LEKESİ VAR" bunu diyen sesin sahibini gözlerimle aradım ve onun arkadaşı olduğunu anlayınca birşey demeden yerime oturdum benimkiler yine beni dürtüp ne yaptığımızı soruyorlardı "Bir salın beni sonra anlatırım be"
Parti saat 03:40 ta bitmişti ve bizimkiler evime toplanmıştı herşeyi anlattıktan sonra salak saçma sırıtmaya başladılar.
600 kelime yazmıştım silinmiş bende yeniden yazmak zorunda kaldım ühü😢😢