Mina ve Chaeyoung sevgili olsunChaeyoung
Bu grup ismi ne.Jihyo
Ben yaptımChaeyoung
Değiştir şunuNayeon
Hayırr çok güzelMina
Ben niye buradayım hem siz kimsiniz.Sana
Bunlar Chaeyoung ve arkadaşları.Mina
Beni niye aldınızChaeyoung
İstemiyorsan çık bananeJeongyeon
Hayır kimse çıkmasın Mina herkesin numarasını kaydet.Sana
Aynı evdeyiz şuan hatta aynı koltukta oturuyoruz konuşarak söyleyebilirsin Jeongyeon.Jeongyeon
Sende bunu yazmak yerine konuşarak söyleyebilirdin.Nayeon
Tamam sakin olun.Mina
Ya grubun ismini değiştirin ya da ben çıkarım gruptan.Jihyo
Hayır çıkma dur değiştiriyorum.*Jihyo adlı kullanıcı grubun ismini "İsimsiz" olarak değiştirdi*
Sana
Bu nasıl isim mkMina
Ben uyuyorumChaeyoung
NapimMina
Kes sesiniChaeyoung
Sanane amkMomo
Noluyo lan burdaDahyun
Kavga ediyorlarMomo
Mina yediğin dayak seni akıllandırmamış galiba.Mina
Dayağı ben mi yedim sen mi?Nayeon
Sen git uyu MinaSana
Odasına gitti.Momo
Kurtuldunuz ondanTzuyu
Bir zararı yok bize ama size var.Chaeyoung
Evet çok var bize zararı.Jihyo
Çok geç oldu bende uyuyacamSana
İyi gecelerJihyo
İyi gecelerMomo yüzünden sinirlenmiştim yatağıma uzanıp uykumun gelmesini beklemeye başladım Chaeyoung'un öpücüğü aklımdan çıkmıyordu ama beni o çocuktan kurtardığı için de şanslıydım.
Beni uyandıran Jeongyeon oldu hep onlardan geç kalktığım için onlar çoktan giyinmiş oluyordu bende kalkıp üstümü giyip saçımı taradım sonra da birşeyler atıştırıp okula doğru yürümeye başladık.
"Chaeyoung'u göreceğin için heyecanlımısın Mina" Tzuyu sabah sabah beni sinirlendirmişti "Niye heyecanlı olayım ki" Tzuyu ve diğerleri güldüler.Okula girdiğim zaman Chaeyoung yine bana omuz atarak geçti "BAK YETER SİKERİM SENİ HE" Chaeyoung sinirle arkasını dönüp "GEL SİK LAN YAPRAM" belimdeki çantayı Sana'nın üstüne fırlatıp Chaeyoung'un suratına yumruk attım Jihyo beni kolumdan tutup çekti "Ne yapıyorsunuz yine" Jihyo'nun elinden kurtulup geri çekildim Chaeyoung ağzını tutuyordu "DUDAĞIMI PATLATTIN ŞEREFSİZ" sırıtarak Sana'dan çantamı aldım "kıza niye yumruk attın amk" saçımı elimle düzeltip Tzuyu'ya döndüm "Kaçtır bana omuz atıyor" Tzuyu gülerek sınıfa girdi.
"Hakediyorsun" dayak yemek istiyor galiba neyse bu seferlik takmicam kafama "Mina seni Chaeyoung'a karışmaman konusunda uyarmıştım" kafamı kaldırdım karşımda Momo ve Chaeyoung duruyordu arkalarında ise Jihyo ve Nayeon vardı. "Ben niye hatırlamıyorum" yerimden kalkıp onların önünde durdum benimkilerde arkamdaydı. Momo "Bence çok iyi hatırlıyorsun" sırıtarak yüzüne baktım "Bilmem hatırlıyormuyumdur" kaldırdığı yumruğu hiç beklemeden karnıma geçirdi yumruk vuracağını beklemediğim için yere yapıştım "Momo tamam hadi gidiyoruz" Chaeyoung Momo'nun elini tutup çekiştirmeye çalışıyordu ama ayağa kalkıp karnına tekme attım "ŞİMDİ SİKTİM SENİ" Momo saçıma yapışıp bana yumruk attı diğerleri bizi ayırmaya çalışıyordu.
"MOMO YETER DUR ARTIK" Chaeyoung Momo'ya bağırdı ama Momo saçımı bırakmıyordu bende ondan kurtulmak için kırık sıranın tahtasını kafasına geçirdim bayıldığı için revire gittik "Mina sırayı kafasına niye vurdun aga" ayağa kalkıp Chaeyoung'un yanına gittim "Gördüğün gibi kavgaya sebep olmaktan başka bir işe yaramıyorsun Son Chaeyoung".
Dediğim karşısında şaşırıp baka kalmıştı.Sınıfıma doğru yürümeye başladım karnım hala ağrıyordu.
Teneffüs çalınca revirde bekleyenlerin yanına gittim Momo revirden çıkmış Dahyunla beraber oturuyordu. "Diğerleri nerde" Momo kafasını kaldırıp sinirle bana baktı "NE BİLEYİM BEN" Dahyun Momo'nun elini tutup onu sakinleştirdi ve sonra etrafa bakmaya başladı "Galiba yemek yemek için aşağıya indiler" kafamı sallayıp aşağı indim.
ABİ BANA BİR HIGHH
NEYSE UMARIM BEĞENİRSİNİZ 502 KELİME😢