18.Bölüm

189 19 21
                                    

Bugün Chaeyoung'un arkadaşları ve benim arkadaşlarım evimde kalacağı için heryeri toplamaya başladım "Alo 10 dakikays ordayız Mina" hızlıca telefonu kapatıp üstüme birşeyler giydim.10 dakika sonra kapı çaldı "Hoşgeldiniz" Jeongyeon elindeki torbaları yere bırakıp bana sarıldı "Daha 2 saat önce okulda geziniyordunuz ne çabuk özlediniz birbirinizi" Chaeyoung'un dediği şeye surat işaretiyle cevap veren Jeongyeon içeri geçti.

"Hadi kapıda durmayın amk" herkes içeri geçtikten sonra bir film açıp bana ayırdıkları yere geçtim Chaeyoung'un yanina herkes sevdiği insanla otururken ben sevmediğim insanla oturuyorum."Ne bakıyon" 2 dakika baktım diye dediği şeye bakın.

Filmi bitirdikten sonra sohbet etmeye başladık hepimiz "Ben eve gidicem" hepimiz şaşkınlıkla ona döndük çantasını sırtına takmış ayakkabısını giyiyordu "Ne diyon lan bugün burda kalıcaz" Chaeyoung derin bir nefes aldı "Sıkıldım" Jihyo kalkıp Chaeyoung'un kolunu tuttu "Hadi Chaeyoung lütfe-" Chaeyoung hızlıca kolunu çekip arkasını döndü "Dokunma koluma" herkes bana dönünce işe el atmam gerektiğini anladım."Hayır hiçbir yere gitmiyorsun" kapıyı kilitleyip kilidi sakladım "Aha başladı yine" Chaeyoung'a ayakkabısı çıkartması için işaret ettim "Sıkılıyorum anlamıyormusun" gülerek yanına gittim "Ben seni eğlendiririm" arkadan gelen "OOOOOO" seslerinden dolayı utanmıştım Chaeyoung'da kıpkırmızı olmuştu.

"Neyse pes ediyorum" ayakkabısı çıkarıp koltuğa oturdu."Chaeyoung niye kırmızı oldun" Momo Chaeyoung'a kaş göz işareti yapmaya başlamıştı "Momo çakacam birtane suratına" Dahyun Momo'nun elini tuttu "Kime çakıyon Chaeyoung" hepimiz gülmeye başladık o hariç "Hiç komik değilsiniz ben uyuyorum" kafasını koltuğa koyup gözlerini kapattı "Kalk yatağımda uyu" Chaeyoung hayır anlamında kafasını salladı kolundan tutup çekiştirmeye başladım "Lan dur kolum çıktı" ayağa kalkıp arkamdan yürümeye başladı.

"Odan güzelmiş" gülümsedim "Saol geç uzan yatağıma" gülerek yatağıma oturdu "Tamam teşekkür ederim" odadan çıkıp kapıyı kapattım.

Chaeyoung<33

Yatağa oturduğum gibi etrafı inclemeye başladım odası çok büyüktü ve bir balkonu vardı yastığını elime alıp kokladım çok güzel kokuyordu ama neden kokluyorum ki?

Yastığı yerine bırakıp kafamı koydum gözlerim dayanamıyor bu hayatı yaşamaya küçüklüğümden beri boktan bir hayatım var geceleri partilerden ve barlarda geziniyorum it kopuk insanlarla yatıyorum saçma sapan bir hayat.Bu 8 yıl içerisinde mutlu olduğum tek bir an yok hep gülerim ama mutlu değilim.Bu dünyada insanlar nasıl mutlu anlamıyorum ya da anlamak istemiyorum insanların mutlu olmasını kendime yediremiyorum.

Kalktığımda yanımda uyuyan Mina'yı gördüm bir eli belimdeydi bana o kadar yakın duruyordu ki nefesini tenimde hissediyordum ne yapmam gerekiyor kalksammı yoksa kalsammı.Biraz telefonuma bakmaya başladım Mina biran da bana sarılınca altıma sıctım.Uyurken milletemi sarılıyor bu salak.Tam ondan uzaklaşıyorken kolumu tuttu "Sevdiğini sanmıştım" 2. Bir şok geliyor. "Neyi sevdiğimi sandın" Mina güldü "Sarılmayı" bana sarılmayı hala bırakmamıştı "Severimde biranda sarılınca korktum" Mina tekrar güldü "O zaman bu sarılabileceğim anlamına geliyor" beni ters köşeye düşürünce birşey diyemedim.

"Tamam sarıl" bana daha çok yaklaşınca iç içeydik "Çok güzel kokuyorsun Chaeyoung" yüzüme küçük bir gülümseme geldi "Ehe teşekkürler Minari" arkamdan milyonlarca insan koşuyor ama ilk kez biri kokum hakkında yorum yaptı.

AGAGAGAG ÖLÜRÜM CHAEYOUNG'UM😢😖🍓

Popular-MichaengHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin