Final

251 17 12
                                    

Bugün burda son günümüz ve tüm eşyalarımızı toplamıştık ve hala sevgili olduğumuza inandılarmı bilmiyorduk.

"2 saat sonra uçak kalkıyor gitsek iyi olur Chae" çantamı sırtıma takıp kapının önüne gittim bizi uğurlamak için bekliyorlardı orada "Dikkatli gidin kızım tekrar gelin" Bay Myoui'ye sarıldıktan sonra Sunghoona sarıldım Kai abiylede sarıldıktan sonra sıra Bayan Myoui'ye gelmişti derin bir nefes alıp ona sarıldım sonra geri çekilip Mina'nın vedalaşmasını bekledim işimiz bitince taksiye binip havalimanına doğru gittik.

Uzun bir yolculuktan sonra sonunda eve varmıştık hemen uyumak istiyordum evde tektim ve en sevdiğim şey evde tek olmaktı kendimi yatağıma atıp gözlerimi kapattım.

Mina<33

Hava gerçekten çok sıcaktı ılık bir duş aldıktan sonra telefonumu alıp Sana,Dahyun ve Jeongyeon ile olan grubumuza girdim.

Mina
Sizce ona açılmalımıyım?

J

eongyeon

Açıl.

Dahyun
Yarına kızı başkaları kaparsa görürsün gününü.

Sana
Açıl bence.

Mina
O zaman yazıyorum.

Sana
Tamam bekliyoruz.

Bizim gruptan çıkıp Chaeyoung ile olan özel mesajlar bölümüne girdim.

Mina
Chaeyoung birşey söyleyebilirmiyim.

Acaba uyuyormu yada duş alıyordur çūnkü çevrimdışı.Belki de yazmak istemiyordur.Off neyse görürse yazar.

Yaklaşık 2 saat sonra Chaeyoung'dan bildirim geldi.

Chaeyoung
Söyle.

Mina
Chaeyoung ben seni seviyorum.

Chaeyoung
?
Neden seviyorsun beni.

Mina
Çok iyi birisin ve güzelsin.

Chaeyoung
Mina ben iyi biri değilim.

Mina
Hayır öylesin.

Chaeyoung
Emin misin?

Mina
Eminim.

Chaeyoung
Seni seviyorum Minari.

Mina
Sevgilim ol.

Chaeyoung
Olurum Mina yeterki iste.


FİNAL OLDU BU YETER😢😢

Popular-MichaengHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin