Chapter 2 : Accidentally

1.4K 11 0
                                    

"uh,ugh.."Kata Harley dalam kesakitan sambik cuba bangun tetapi ditahan seseorang iaitu..

Boss Mafia di Bandar tersebut.."Jangan bangun,kau masih tak stabil,baring,rehat dulu..nanti aku bawak kau pergi klinik,lepastu aku hantar kau balik rumah kau,siapa nama penuh kau?"

"Ahah,uhm..Harley Smith daughter of Har-"
Tak sempat Harley cakap,Boss mafia...atau namanya..Damien Schmidt..kata..

"Harry Smith?Harley Smith daughter of Harry Smith?,kau anak jutawan dan pelakon legendaris terkenal kat bandar ni Kan?kau kakak Harith Smith betul?kau duduk di perumahan Tom Wilson betul?"

Harley terbeku dengar apa yang dikata Damien semuanya betul..

"Iya,b-betul"

Damien pandang Harley sambil mendekati nya

"Cantik juga kau ni,macam mak kau masa muda..nanti dah balik cakap dengan mak kau,Aunty Sunny kirim Salam,mak kau tahu lah siapa Aunty Sunny "kata Damien..

"Oh,ah,urhm,ya..b-baik"kata Harley ketakutan lihat Damien..

Secara tak sengaja Damien tersentuh tangan Harley dan dadanya tersentuh dada Harley..

"Ah,uhm maafkan aku..Harley.."kata Damien..

"Uhh,uhm..ugh..t-takpe"

Klinik*

"Jadi macam biasa lah ye Harley,balik rumah makan ubat tau,jangan tahan lepas tu mandi..tidur sampai 4:15 pm.. bangun isi perut makan ubat lagi tau,kondisi awak makin teruk ni sampai gangguan nafas "kata dokter..

"Y-ya,baik dokter terima kasih.."kata Harley..

*Dalam kereta*

"T-Terima kasih Tuan Damien"

"Hmm,sama ii Harley"

*Rumah Harry Smith*

"Terima kasih ya Damien tolong Harley.."kata Puan Halsey..

"Sama ii,itu pun tanggungjawab saya sebagai penduduk berdekatan,apa ii masalah saya nampak saya tolong je"kata Damien..

"Sebab kamu dah tolong anak saya,saya hadiahkan kamu satu beg emas"kata Tuan Harry.

"Takpe Dato,Saya ikhlas sepenuh hati"kata Damien..

*Malam*

"Handsome jugak Damien tu..orang kata umur dia baru 23,tapi bujang lagi.."kata Harley sendirian..

"Kak nanti makan ubat tau"harith.

"Ya"Harley.

"Ya"Harley

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
MY ILLEGAL BABYGIRL | SUWhere stories live. Discover now