"This gonna be fun,right?"
"Just like the past,position 3 more fun"
"What if position 2?"
"Apa kau berdua cakap ni?lawan je lah!"Hann bersuara.Aneh.Apa yg dimaksudkan mereka dari tadi?Wallallahualam.Mereka saja tahu.
Mereka berdiri posisi berdepan.Mata menentang mata.
"Apa yang dah jadi?apasal kau bagi arena kat diorang ni!?"tegur Damien.Setahunya dia suruh SEMUA berlawan.Ini kat Jacob je nak jadi apa yg tengok tu?penonton?ingat ni WWE ke?
"Ready?"
"Always"
"Fine"
"Come"Mereka mula bertempur,wah..rasa macam tengok filem pula.
Badan Qazzar di angkat dan dihempas ke tanah.
"Ouuu,sakit tu"
"Kau semua tunggu apa lagi!?tolonglah si Jakob tu!ini team,bukan individual fight!tak guna!"marah Damien.Siapa je tak marah kalau lain yg cakap lain yg buat.
"Jacob Tuan,Jacob"
"Lantaklah! cepat tolong!"
Si anak ii buah akhirnya berfungsi,bergerak dengan pantas.Yang membuatkan mereka geram,Si Jacob dengan Si Qazzar tu macam tak bagi join aje.Melekat berdua terus.
"WOI!BAGI CHANCE AH!"
Harley menepuk dahi,apa lah anak ii buah suami dia buat nih!?
"Useless boys,how can Damien trains you guys like this?Like a trash"
Ya,Itu bukan Harley Smith yang dikenali semua orang suatu ketika dahulu.Kini dia adalah Schmidt!dan sebenar benar Mrs.Schmidt.
"Ketepi"
"P-Puan?"
"Ketepi!"
Secara tiba ii Jacob ditolak dan Qazzar ditendang Harley pada bahagian perut.Tersembur darah.
"Eeee"
"Air sirap percuma ni,jangan terlepas.Pergi amik cawan"
"Kau Haus?"
"Eh,bukan haus tu-"
"Kalau aku kata blah,blah lah!apa susah sangat kau nak faham ni!?rumah ni tempat manusia hidup dengan tenang dan bahagia!bukan tempat nak berlawan,menjerit macam orang gila!"
"Wait and see Harley,kau tahu apa aku akan buat"
"I'll wait for you until i die only because i want too look if you're really wants a revenge and solo fight with me"
Harley bercakap benar,dia tunggu sampai Qazzar kembali.
"Nama tak kena dengan Rupa"kata Fizz selamba.
"Kau orang balik, panggil Mr.Schmidt masuk rumah,ada hadiah dari aku"
"Y-Ya Puan"
Lintang pukang kanak ii rebina berlari.
"Boss,wife boss suruh masuk rumah cepat,ada hadiah dari dia.Good luck boss"
Damien menegup air liur,uihh,macam menyeramkan je.
Masuk saja Damien kedalam rumah,Harley sedang meletakkan ubat dan memakai plaster dijari akibat tak sengaja terkena dagger Qazzar.
"You good sayang?"
"Duduk depan Harley"
"Sayang?"
"Duduk"
Gulp!ini yang menyeramkan nih.Habislah boss mafia kita ni.Sekejap lagi diceramah Sang Harimau.
YOU ARE READING
MY ILLEGAL BABYGIRL | SU
RomanceHarley Smith seorang pelajar cemerlang Tingkatan 6 yg mempunyai sebuah penyakit jenis datang pergi..dia pingsan di tepi jalan dan telah diselamatkan seorang jejaka yg merupakan ketua mafia di bandar tersebut. Secara tak sengaja sewaktu merawat Harle...