8 bulan telah berlalu,Harley disuruh untuk rehat dirumah..ye la kan bawa Davies dalam badan..
Bulan depan nak kena delivery dah..
Damien start bulan ke -8 ni dia janji dengan Harley akan duduk rumah sampai Harley Labour..
(Warning ⚠️:kalau cepat caer,baik standby mental) (bayangkanlah Harley tu korang (reader ) )
8:15 am*
"Morning Darling"Damien..
"And morning Davies my little hero""Morning,you..harini kita pergi mall boleh??i nak cari barang Davies..pleaseee,lama i tak keluar rumah"
"Okey ii boleh je,go mandi dulu,lepastu nanti i bawak breakfast naik atas..you makan,sambil tu i mandi then kita pergi Okey?"
"Okeyy"
*Skipped:mall📍*
"Awww you rase Davies comel tak pakai ni?"
"Ofc,dia pakai apa pun comel sebab macam mommy dia"
"Eee,suka gitu tau"
*Damien sees Diana*
"Oh heyy Damienn,babyy,why you tak angkat call i lepastu i chat pun tak balas!!"Diana..
"Uh,Diana please stop many time i said i dah kahwin,bulan depan dah ada anak dah pun..cari laki lain,kalau nak mafia,cari ketua mafia,selevel je dengan boss kan?"
"But,baby i nak you sorangg jeee"
"Diana please stop this "
*Queen Harley Side eye 👀*
"Ou,seems like pregnant mommy here..i heard next month dah nak labour Kan?"
"Ah,uh yes?"
"Ooouh okey then,why not kalau.."
*Diana pushed Harley*
"DIANA!STOP!"Damien
"Why not kalau labour sekarang?HAHAHAH,ouuu she's bleeding.. she's crying!!"
"D-Da-Damien"Kata Harley dalam kesakitan dan tangisan..
(Damien jalan ii bawak 2 orang mafia)
"Ryan,Isaac (mafia ii) bawa Harley pergi kereta"
"Baik tuan muda"
*Harley poof gone*
"Oi,Diana,again you kacau i and my wife,you died!and I'll never forgive you! straight to the hell lah! security!bawa dia ke balai!"
"WAIT!DAMIEN!HEY LEPAS LAH!"
"Puan,ikut saya ke balai sekarang!"security
"NO!DAMIEN??BABY!!!PLEASEE"
YOU ARE READING
MY ILLEGAL BABYGIRL | SU
RomanceHarley Smith seorang pelajar cemerlang Tingkatan 6 yg mempunyai sebuah penyakit jenis datang pergi..dia pingsan di tepi jalan dan telah diselamatkan seorang jejaka yg merupakan ketua mafia di bandar tersebut. Secara tak sengaja sewaktu merawat Harle...