"apa kata kita ikut dia"
"Ha jom"
*Sampai*
"Apa dia buat dalam bilik Dokter tuh?"
"Tah jom dengar perbualan dorang.."
*Dalam bilik*
"T-TAK!TAK MUNGKIN!"
"Ya,maaf sangat ii Cik Diana,tapi ni penyakit keturunan,semua keluarga Cik Diana takkan selamat walau jauh mana pun hidup,Cik Diana kahwin,ada anak,cucu,cicit sekali pun mereka akan dapat penyakit ni kerana ini memang penyakit keturunan.."
"T-TAK ADA CARA LAIN NAK SELAMATKAN SAYA SEKELUARGA?"
"m-maaf, leukemia memang tiada lagi ubat..kalau memang nak sihat..dalam 5 orang ahli keluarga Cik Diana yang tinggal sekarang..3 orang je boleh diselamatkan,tapi kost nya tinggi"
"SAYA BUAT APA JE!ASALAKAN,ANAK BUAH SAYA,KAKAK SAYA DAN MAK SAYA SELAMAT!BIAR SAYA DAN SEPUPU SAYA TAK DAPAT DIUBATI!"
"K-kost nya..12.5 Million Cik Diana.."
"1-12.5M?"
"Ya"
.....
"Nanti,saya bawa semua duit tabungan kesini esok ya.."
"Ya baiklah "
"Weh weh Damien dia nak keluar!!"
*Dua ii lari*
"Ya allah manalah aku nak cari 12.5Juta..duit keluarga aku paling banyak 3.54Juta je..mana lagi aku nak dapat duit ya allah.."
Kata Diana..*While Damien*
"Sian pulak aku tengok Diana"
"Tapi,kau tak ingat apa dia buat kat Wife kau?hah?"
"Selagi wife aku tak mati aku takkan benci dia..takkan aku nak berdiam diri nampak orang susah"
"Lembut jugak hati mafia eah"
"Dah kau tu apa?bukan mafia?"
"Oh ye eah"
Damien pun ceritakan segalanya pada Harley waktu malam di hospital..
Lalu Harley berkata..
"Kesiannya..lagipun i dah maafkan dia..and..i..nak transfer 13.8 Juta pada dia"
"You..wait..biar betul?"
"Ofc,apa?you ingat i miskin sangat?hello ni anak jutawan Okey"
"Ah,uhm,t-tapi"
"You nak diam je ke?you nak Davies jadi orang yang baik Kan?tolong orang Kan?so,kita kena tunjuk dari sekarang!"
"O-okay..if that what you want,i follow your lead"
YOU ARE READING
MY ILLEGAL BABYGIRL | SU
RomansaHarley Smith seorang pelajar cemerlang Tingkatan 6 yg mempunyai sebuah penyakit jenis datang pergi..dia pingsan di tepi jalan dan telah diselamatkan seorang jejaka yg merupakan ketua mafia di bandar tersebut. Secara tak sengaja sewaktu merawat Harle...