bisikan itu terdengar lagi..
"KAU BODOH!KAU BODOH!KAU BODOH!KAU BODOHHH!!DASAR PSYCHOPATH TIADA MARUAH!JAHAT!MENGATA MAK ORANG!"
Harley tidak tahu lalu menangis dan menjerit lalu berkata..
"YA!*nangis*AKU TAHU AKU BODOH!SEMUA SALAH AKU!SEMUA!SEMUANYA!"
Harley..nangis terduduk..jeritannya menarik perhatian Damien..untung Davies tak nangis..Damien naik keatas sementara itu kawan ii Damien main dan jaga Davies..
Bobby dan Liam disuruh Damien untuk ikutnya naik keatas..
*Pintu terbukak*
"Harley?Hey?sayang?you okey ke ni?why are you crying darling?"
Harley terlalu sedih sehingga tidak mampu bercakap..
Harley menceritakan segalanya perlahan lahan dan Damien cuba memahami nya..
"I bodoh!ni semua salah I (nangis)kalau tak,dia hidup bahagia sekarang!"
"Ye,ye,ya..shh shhh shh shhh "
Damien memujuk dan menenagkan Harley dengan begitu sweet..
Harley akhirnya bertenang..
"Bobby,tolong aku amik air kat bawah"
"Ya"
*Skip*
"Nah"
"Dear..minum ni..tenangkan fikiran nanti you ceritakan betul ii kat i Okey?"
"Hmmh"
Esok paginya Damien ambil cuti untuk jaga Harley dan Davies..
Pada waktu petang,Diana datang kerumah Damien untuk meminta maaf..dan Diana juga tahu sebenarnya yg bagi duit itu adalah Harley..
*Dingdong*
"Ya-"
"Diana?""D-DAMIEN!PLEASE JANGAN TUTUP PINTU..LET ME IN,I ADA BENDA NAK CAKAP!"
"o-okay?"
*Skip*
"HARLEY,DARLING,I MINTA MAAF SANGAT II SEBAB TOLAK YOU BULAN LEPAS!!SORRY SANGAT II,I RASA BERSALAH SANGAT II,ALSO DAMIEN, I'M SORRY I ALWAYS KACAU KEHIDUPAN YOU.."
"Takpe Diana..i..and My wife pun dah maafkan you and..Dear?"
*Harley tears fall*
"TAK!TAK!DIANA,AKU MINTA MAAF SANGAT SEBAB BURUKKAN FAMILY YOU..BUT PLEASE AFTER I KASI YOU DUIT TU,YOU SEFAMILY DO THE SURGERY FOR KEEP ALIVE OKEY?JANGAN KORBANKAN DIRI YOU!AND COUSIN YOU!"
"It's fine Harley..duit you kasi tu dah selamat kan 4 orang..i sacrifice myself for them,biarlah i mati sekalipun..BIAR!"
YOU ARE READING
MY ILLEGAL BABYGIRL | SU
RomanceHarley Smith seorang pelajar cemerlang Tingkatan 6 yg mempunyai sebuah penyakit jenis datang pergi..dia pingsan di tepi jalan dan telah diselamatkan seorang jejaka yg merupakan ketua mafia di bandar tersebut. Secara tak sengaja sewaktu merawat Harle...