Setelah 2 minggu dihospital,Harley boleh pulang kerumah,kerana sudah normal sepenuhnya..cumanya masih berpantang..
Living room*
Damien sedang bekerja seperti biasa dan Harley dijaga oleh maid ii dirumah..
"Boring NYAAA!!HAH AKU TAHU!"
"Cik Ina!!!oh cik Ina!"
"Ya,puan mau apa ya?"
"Ambilkan ipad sama hp ku bole gak?"
"Boleh,puan,tunggu ya"
*Speed*
"Ni barangnya"
"Makasiihh"
Harley buka hp nya dan chat PA nya..Eva,untuk sediakan 13.8 Juta dan dihantar CASH ke rumah Diana..
*Skip*
*Dingdong*
"Ya siapa?"
"Selamat tengah hari Cik Diana,saya Eva,saya PA seseorang,dan orang tu minta saya hantarkan duit 13.8 juta ni pada Cik Diana"
"H-hah?b-be-betul ke?"
"Ya,Cik"
"Alhamdulillah terima kasih ya allah,cakao dengan orang tu,saya kirim salam dan terima kasih sangat"
"Ya"
Eva chat Harley yg mengatakan dia dah hantar..
"Pft,aku tahu..jahat ii Diana tu ada taman jugak..hihi"
"Assalamualaikum,papa balik"
"EH!AMBOIII DULU,SAYANG,DARLING BALIK NI TAK TERUS CARI ANAK,MERAJUK AH GINI!"
"Hehe.."
Damien dekatkan diri dengan Harley dan berkata..
"Assalamualaikum..Cinta"
*😳*
"W-waalaikummusalam"
"Je?"
"Waalaikumsalam,sayang"(blinks left eye)
"Hehe"
Tiba ii Harley dan Damien terkejut..Davies buka mata dan senyum memandang mereka..
"Olololo,anak mommy nak jugak ke?"
Davies tersenyum lebar tengok mommynya..
"Nanti ya little hero papa,papa naik dulu,mandi,makan apa semua,nanti kita main"
*Skip again*
Damien,Harley dan Davies pun main..sama ii
*Malam*
Damien melayan kawan ii nya di ruang tamu yang ingin berjumpa dengan Davies..dan Harley dibilik kepenatan tapi memikirkan Diana..
"Apalah reaksi dia agaknya..kalau aku tahu dia ada leukaemia,lama aku tolong dia.."
Lalu seperti seseorang berbisik..
"KAU BODOH HARLEY!KAWAN KAU SENDIRI SAKIT KAU MEMANG TOLONG TAPI SEBELUM TU KAU BUAT APA?KAU MENGATA MAK DIA KAN?INGAT KAU QUEEN SANGAT?"
Bisikan itu buat Harley stress dah sedih kerana dirinya yang jahat..
YOU ARE READING
MY ILLEGAL BABYGIRL | SU
RomanceHarley Smith seorang pelajar cemerlang Tingkatan 6 yg mempunyai sebuah penyakit jenis datang pergi..dia pingsan di tepi jalan dan telah diselamatkan seorang jejaka yg merupakan ketua mafia di bandar tersebut. Secara tak sengaja sewaktu merawat Harle...