"mommy,ada orang lah kat luar"
"Hah?mana?"
"Tu"
Lihat plat kereta saja sudah tahu siapa.
"Sh*t,you both naik atas..now..duduk dalam bilik mommy,lock the balcony sliding door"
"Yes mommy!"
Si kembar naik keatas..sliding door telang dikunci,langsir ditutup,mereka baring di atas katil yg luas bakkan padang itu dan membuka tv di low volume.
Harley menolak sedikit sofa ke belakang dan salah satu jubin lantai dibuka,ternyata terdapat 3 pistol dibawah itu.
Satu pistol diambil,jubin ditutup semula dan sofa ditolak semula.
Peluru dimasukkan,Harley bersandar di sebalik pintu.
Bell rumah ditekan,Harley tahu siapa diluar..dan individu tersebut belum pernah lagi dia ceritakan dan beritahu Damien.
"My eyes on you stupid boys"
Harley meraba tombol pintu..lalu dibuka laju dan tanpa rasa takut menembak 5 lelaki bersuit hitam.
"Your bloods are my drinks"
Dengan langkah kejayaan,Harley mendekati 5 jasad yg nyawanya sudah melayang..
While the twins..
"COME ONN!!BEAT THE MONSTAHHH!"
BAM*
"B-Bunyi apa tu maya?"
"Halah!itu mommy tengah masak je tu,geram sangat si ayam tak mati ii..ditembaknya dia agaknya untuk bbq malam ni!sambung je lah tengok kartun ni!"
Memang gitulah perangai mereka..macam tertukar pula kan?Amaya terlebih berani,Darell terlebih takut.
Tiba pula 3 biji Mustang dan 4 biji Supra didepan pagar.
"Don't you know where you just arrived?this is hell zone..boys"
Harley lari panjat di tembok.Meniarap.Dan menepatkan arah pandangan matanya ke target utamanya.
Masa yg sama..7 biji Lambo bergerak pantas dan tiba di pagar depan.
"Seriously?baru sampai?5 flies away already!huh..apa ii je lah"
Damien tersenyum,dari dalam kereta..dia tahu isterinya sedang meniarap di atas tembok kerana situlah tempat favourite isterinya.Waktu mengandungkan si kembar di usia 4 bulan..memang selalu Harley panjat di tembok,Damien aje tak berani.
"Hei!"
"Terlalu lembut jakobbb!"
"The names jacob!ehem ii..WOI!WHAT YOU GUYS DOING HERE!?DON'T YOU KNOW THIS IS THE MAFIA BOSS HOUSE?"
"Drama ape pulak kalini,sekali kau orang kena penyek aku tutup mata aja tau" kata Harley sendirian.
Harley hampir jatuh kerana seekor tikus lalu dihadapannya..
"Woah-oop!"Harley tekup mulutnya.Kalau dia jatuh,ke longkang jawabnya.
Baru saja Damien ingin menyelamatkan si isteri,namun dia sedar sesuatu.Dia tak boleh keluar asbab tadi dia yg suruh 4 biji lambo cover kiri kanan depan belakang keretanya.
"Susah jugak nak handle mat salleh ni"
"Hooh"
Jacob merupakan salah satu mafia yg tangkas dan dia dibeli oleh Damien.Dia asalnya mafia perisik di USA.
"Kau fikir aku takut dengan kau?"balas terpaling hadapan dari musuh.
"My gaddd,Jacob!tak tahu tu siapa jangan asal cari pasal lahhh"Harley menepuk dahi.
YOU ARE READING
MY ILLEGAL BABYGIRL | SU
RomanceHarley Smith seorang pelajar cemerlang Tingkatan 6 yg mempunyai sebuah penyakit jenis datang pergi..dia pingsan di tepi jalan dan telah diselamatkan seorang jejaka yg merupakan ketua mafia di bandar tersebut. Secara tak sengaja sewaktu merawat Harle...