OHA 100K OLMUŞUZ 😵💫😵💫😵💫😵💫
ZAMAN AYIRIP OKUDUĞUNUZ İÇİN KOCAMAN TEŞEKKÜR EDERİMM 💗💗🫵 umarım keyif alıyorsunuzdur 💗
iyi okumalar ⸌̷̻( ᷇ॢ〰ॢ ᷆◍)⸌̷̻♡⃛
———En kötü tarafı bedeninin her yerinde hala onu hissediyor olmasıydı; bu kadar çok istediği bir şeyin onu bu kadar üzebileceğini tahmin etmemişti.
Bir anda Minho'yla bütün iletişimini kestiğinde elbette ailesi de bundan şüphelenmişti, Jisung en sonunda bir akşam yemeğinde kenara kıstırıldığında yutkundu.
"Ben..."
Dedi utanarak, hızlı bir bahane düşündü.
"Ben Lino hyungdan hoşlanıyorum."
Kimsenin tepkisini görmek istemediğinden başını eğdi.
"Seni üzecek bir şey mi söyledi?"
Dedi abisi hemen, Jisung dudaklarını kemirdi.
"Hayır, yani.. evet.. ama aslında–"
"Jisung. Düzgünce anlat."
Babasının katı tonuyla derin bir iç çekti.
"Ben... ben ona ondan hoşlandığımı söyledim, o da çok küçük olduğumu ve beni kardeşi gibi gördüğünü söyledi. Ama ben... ben sanırım başka türlü olmasını beklemiştim... ben..."
Yalan söylüyor olsa da bir kısmı doğruydu sonuçta, gözlerinden süzülen yaşlar yemeğine damlarken annesi kalkıp yanına geldi ve ona sarıldı; Jisung anında hüngür hüngür ağlamaya başlamıştı.
Bu olay ailesi için de çok önemli bir konuydu, Jisung'un bunca zaman aromantik olduğunu düşünmelerinin üzerine çocukluğundan bu yana ilk defa birini beğendiğini söylüyordu. Daha ilk ilişkisini yasayamadan ilk kalp acısını yaşamıştı.
Bütün ailesi onu bebeklerken içini dökerek ağladı Jisung, kimseyi dinleyecek hali yoktu, akşam erkenden uyumuştu.
Ertesi sabah okula giderken merdivenin başında durup bekledi yeniden, Minho oradaysa gitmesini bekleyecekti, bir süredir onunla karşılaşmamak için böyle yapıyordu.
Minho oradaydı, büyük siyah bir bavulla beraber kapısının önünde dikilmiş, kilitteki anahtarı çevirirken telefonla konuşuyordu.
"Ben de seni özledim canım, çocukların da bir sesini duyayım miyavlatsana telefona.... Burnumda tutuyorlar ya... yok yok, biraz boşluğum vardı, ben de geleyim dedim."
Telefondaki kadın sesi Jisung'un duyamadığı bir şeyler söylerken, Minho kocaman gülümsedi.
"Oğlunu özlemedin mi anne? Aşkolsun."
Güzel gülüşü apartmanda yankılanırken, Jisung çaresizce merdivene çökmüştü. Onun gitmesini seyretti.
—
[chan / jisung]
chan:
konuş benimle artık jisung
neyin varjisung:
bir şeyim yok ki hyung
uykumu alamamışım
yorgunum birazchan:
hayır bu kadar değil
kaçma artık
konuşacağız
yoksa seni rahat bırakmam.jisung:
hyung
eğer benden nefret etmene sebep olacak bir şey yaptıysam beni yine de kabul eder misinchan:
jisung
noldu birtanem
ben seni cok seviyorum biliyosun dimi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔️ minsung • daddy's boy (texting)
Fanfictionhan jisung'un anonim olarak müstehcen fotoğraflarını paylaştığı bir hesabı vardı. [sexting🔞] --- leemeow: uyluklarında ellerim çok güzel duracak hanie tenini avuçlarımla ezerken çıkaracağın iniltileri hayal ediyorum sweetlikeHANie: tanrım... leemeo...