25.

16.7K 628 1.8K
                                    

sweetlikeHANie — 1 yeni gönderi.

sweetlikeHANie: küçük kediciğin büyük günü 🖤🖤🖤———

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

sweetlikeHANie: küçük kediciğin büyük günü 🖤🖤🖤
———

Okuldan geldiği gibi çantasını bir köşeye fırlatmış ve hemen duşa atlayıp, bir güzel yıkanıp temizlenmişti Jisung. Bugünü resmen geçmek bilmemişti. Zili çaldığında derin bir nefes alıp yutkundu, yatağından kalkıp okulundan aldığı lise eteğini düzeltti ve heyecandan titreyen bacaklarını kapıya sürükledi.

Merdivenleri inerken elinden geldiğince sessiz olmaya çalışıyordu ki aşağıdan gelen ayak sesleriyle panikleyip kendine saklanacak delik aramıştı birden. En sonunda kaderini kabul etmeye karar vererek usulca bekledi olduğu yerde, apartman sakinleri onu seviyordu sonuçta ve Jisung normalde giydiğinden pek de farklı bir şey giymemişti.

"Aman da aman bu güzellik de mi burdaymış."

Byulgyung teyze gözlüklerini düzelterek gülümsedi Jisung'a, onun pazar arabasını merdivenlerden çıkaran Minho ise olduğu yerde duraksamıştı. Jisung'un eteği ve uyluk boyu çoraplarında, zayıf bedenine güzelce oturmuş siyah crop tişörtünde gezdirdi aç gözlerini.

"Bir yere mi gidiyorsun fıstığım?"

"Lino hyungla ders çalışıcaz ahjumma, sınavım da yaklaşıyor ya şimdi."

"Oy ben yerim sizi, güzel yavrularım benim ikiniz de ne kadar temiz, ne kadar düzgün, ne kadar akıllı gençlersiniz. Aferim Minho oğlum, çok iyi örnek oluyorsun bu afacana, birbirinize sahip çıkın e mi?"

Bu sırada Jisung'un üzerine saldırmaya hazırlanan aç bir kurt gibi onu süzen Minho muhtemelen kadının dediğini duymamıştı bile, sadece başını sallamış ve 'evet teyzecim' diye mırıldanmıştı. Jisung utanarak gülerken, Byulgyung teyze de arabasına uzandı.

"Ben sizi tutmayım oğlum–"

"Olur mu ahjumma, Jisung bekler beni içeride, nasıl taşıyacaksın arabayı iki kat? Jisung,"

Jisung ona bakışlarını çevirdiğinde Minho cebinden anahtarını çıkarıp ona attı ve başıyla kapıyı işaret etti. Jisung onun dediğini yaparak kapıyı açıp eve girerken Minho da teyzeyi ve pazar arabasını evine kadar bırakma yoluna geri döndü.

Minho? Daha önce kimsenin Lino'ya böyle hitap ettiğini duymamıştı. Dudaklarını büzerek evin içinde gezindi bir süre, boy aynasının önünde kıyafetlerini düzeltti, kendini süzdü.

Kapı çaldığında resmen uçarak gitmişti açmaya.

"Hyung–"

Minho daha nefes bile almadan ilk adımda kolunu Jisung'un beline dolamış, ikinciyle kapıyı sertçe kapatırken Jisung'u kavradığı gibi dudaklarına yapışmıştı.

"Mmhh–"

Küçüğün iniltisiyle beraber Minho onun alt dudağını dişledi, Jisung çaresizce almaya çalıştığı bir sonraki nefeste büyüğün kollarındaydı. Bacaklarının Minho'nun beline dolarken, Minho da bir eliyle onu boynundan tutuyor, diğeriyle poposunu avuçluyordu.

✔️ minsung • daddy's boy (texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin