18.

9.9K 561 656
                                    

Minho o sabah Jisung'u okula bırakırken kafası iyiden iyiye bulanmıştı. Jisung yine etek giyiyordu.

"... Hyung! Sen beni dinlemiyorsun!!!"

Minho yutkundu.

"Dinliyorum Jisungie, anlat Yeosang'ı."

Jisung onun dinlediğini fark edince keyiflenmiş ve yeniden konuşmaya koyulmuştu.

Minho dün gece uzun uzun düşünmüş ve şu kanıya varmıştı: asıl sorun bunca zamandır ürkek, masum, küçük komşusunu sikmek istemesi değildi, asıl sorun bunu farkına varmanın onu yalnızca daha çok azdırıyor olduğu gerçeğiydi.

Minho beklediği kadar korkunç bir ikilem yaşamamış, aksine durumu çabuk kabullenmişti. Asıl sorun devamında gelenlerdi. Asıl sorun utangaç, ürkek Jisung'a, ona gözlerinde yıldızlarla bakan Jisung'a, saldırmak istemesiydi.

Bu ne anlama geliyordu? Jisung'a en başından beridir bu gözle bakmadığına emindi, şimdi nasıl bu kadar hızlı dönebilmişti? Belki de Minho etik anlayışı olmayan, iğrenç bir herifti.

Jisung'un tıpkı dün gece ona dediği gibi, masum tatlı bakireyi korkutmak, yozlaştırmak istiyordu. Ondan alabileceği her şeyi almak istiyordu. Galiba aklını kaçırıyordu, ya da hapse atılması gereken bir sapıktı.

Okulun önüne geldiklerinde uzanıp Jisung'un emniyet kemerini açtı.

"Eteğinle rahat edecek misin?"

Diye sordu ona, dayanamayarak elini uzatmış ve eteğin pilesine dokunma ayağına Jisung'un uyluğuna sürtmüştü parmaklarını. Jisung'un ürktüğünü fark etse dahi kendini geri çekemedi. Belki de ürkmesini istiyordu, belki de böylesi daha tatlıydı.

"E-evet."

"Dikkat et yine de oturup kalkarken, yine alt sınıfları ayartma."

Şakacıktan göz kırptı, Jisung iyice kıpkırmızı olmuş, sonra da mırıldanarak arabadan inmişti.

Minho'nun akşam için heyecanlanıyor olması ne kadar doğruydu? Bir an önce onu o eteğin içinde dağılırken görmek istiyordu, birazcık daha ayarsız birisi olsaydı Jisung'u koltuğuna bastırmış ve lisesinin otoparkında ağlatarak almıştı daracık deliğinin kalan bekaretini.

Eğer Jisung onun ilgisinden hoşlanıyorsa durmanın hiçbir anlamı yoktu, sadece gerçek Jisung'un Minho'nun kimliğini anlamamasını sağlamalıydı. Yoksa ürker ve bir daha onunla asla konuşmazdı.

Gerginlikle yüzünü sıvazladıktan sonra, kendi dersine gitmek üzere üniversitenin yolunu tuttu.

sweetlikeHANie — 1 yeni gönderi

sweetlikeHANie: duyduğuma göre eteğimi çok beğenmişsiniz, altımda çamaşır olmaması da hoşunuza gider mi? Sizce bacaklarımı aralayayım mı? 🖤🖤🖤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

sweetlikeHANie: duyduğuma göre eteğimi çok beğenmişsiniz, altımda çamaşır olmaması da hoşunuza gider mi? Sizce bacaklarımı aralayayım mı? 🖤🖤🖤

✔️ minsung • daddy's boy (texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin