özel bölüm

3.3K 236 27
                                    

Deltam:

Balım:OHASEN ŞAKA MISINN😭😭

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Balım:
OHA
SEN ŞAKA MISINN😭😭

Deltam:
Bebeğim
Sana söz vermiştim
Seni Taylor'un şarkısı eşliğinde öpeceğim
Hazırlan
Iki gün sonra Taylor konserindeyiz:)

Balım:
ALLAHIM ÇOK AŞIĞIM BEN
😭😭

Deltam:
Ben de çok aşığım bebeğim

Balım:
Çok iyi, güzel de
Çocukları napacağız?

Deltam:
Hallettim ben onu
Annenlere bırakacağız

Balım:
Chae'nin pek duracağını sanmıyorum
Biliyorsun ben olmadan durmuyor

Deltam:
Bilmez miyim
Ama dayanır
Iyice tembihleriz
Hem Gyu tutar onu merak etme
Kafaları dağılır

Balım:
Ikiz olduklarına hâlâ inanmıyorum ben

Deltam:
Neden balım?

Balım:
Baksana
Chae aşırı cilveli
Hiperaktif biri
Yerinde duramıyor
Bıcır bıcır

Deltam:
Chae aynı sen cidden

Balım:
Gyu tam aksi
Bakan çocuğun hayat enerjisi sömürülmüş zanneder
Çok enerjisiz duruyor
↪️ Chae aynı sen
🥺😭

Deltam:
Bebeğim çok normal bu
Chae sigma
Sigma kızları nasıl en iyi sen biliyorsun
Gyu ise baskın alfa
Zaten bunlar beklediğimiz şeyler
Bir delta ve vitanın çocuğu
çok baskın ve üst tür olur hep
Chae zaten türü sebebiyle fazla özgüvenli
Egolu ve şımarık
Biz daha da şımartıyoruz
3 yaşında olsa da her şeyin farkında
Devletin tüm ilgisinin üzerinde olduğunu biliyor
Bu da onu ekstra şımartıyor

Balım:
Cidden çok şımarık
Sen bana şımarık diyordun
Bakk
Kızın benden daha şımarık 😡

Deltam:
Bana sakın Chae'yi kıskandığını söyleme

Balım:
Aaaaa
Iftira resmen

Deltam:
FBAKFKFFKALG cidden inanılmazsın

Balım:
Aa benim çıkmam lazım
Chae ağlıyor
Öptüm bayyy
Çevrimdışı

Deltam:
Şapşal güzelim benim
Çevrimdışı

-

2 gün sonra

"Jungkook, çok heyecanlıyım ben" konserin başlamasına sadece 2 dakika kalmıştı. Her yer resmen sıka basa doluydu.

Aniden ışıklar kapandı ve her yer sessizleşti.

Iki saniye sonra Taylor'un sahnede belirmesiyle ben de dahil olmakla nerdeyse herkes çığlık atmıştı. Ilk 22 şarkısını söylemeye başlamıştı. Herkes deli gibi zıplıyor, şarkıya eşlik ediyordu.

Şarkının patlama yerinde herkes oluru varmış gibi daha yüksek bağırıyor, zıplıyor, şarkıya eşlik ediyordu.

Sırayla bir sürü şarkı söylemişti. Hepsine de bildiğimiz kadarıyla Jungkook'la eşlik etmiştik. Nerdeyse böylece 2 saat geçmişti.

Kısa mola verilmişti. Konserin bitmesine sanırım az kalmıştı sanırım. "Boğazım acıyor" diyerek Jungkook'a mızmızlanmaya başlamıştım. Ama sorsanız gram pişman değildim.

"Az kaldı bebeğim. Bir saate kalmaz biter konser" onaylayan mırıltılar çıkararak kafamı omuzuna koyarak gözlerimi kapadım. Yanağını omuzundaki kafama yaslamıştı o da.

Bir süre öylece durduk. Mola bittiğinde ayağa kalmış, yerimize geçmiştik.

-

Son şarkıdaydık. Bu şarkıyla da konser bitiyordu. Her şarkı sonrası Taylor konuşuyor, küçük aralar veriliyor, tekrar başlıyordu. Ama bu son şarkıydı.

Şarkının başlamasıyla Jungkook'a döndüm. Bana bakıp gülümsedi ve parmaklarımızı iç içe geçirdi.

Mine şarkısıydı. Çok seviyordum bu şarkıyı.

Taylor okumaya başladığında ben de ona eşlik ediyordum. Hem şarkıya eşlik ediyor, hem de bir yandan foto çekerek bu anı ölümsüzleştiriyordum. Sonuçta hayatımızda her gün Taylor Swift konserine gelmiyoruz, değil mi?

Chorus yerine geldiğimizde elimi bırakmadan bana döndü ve bana bakarak devam etti. Ne yapacağını anlamamla nefesimi tuttum. Tam "You are the best thing that's ever been mine" dediği yerde bana bakarak eşlik etti ve bitirdiği gibi dudaklarımızı birleştirdi.

Etrafımızdaki insanların bazısı bunu gördüğü gibi çığlığı basmış, alkışlamaya başlamıştı. Dudakları üzerindeki dudaklarım gerildi.

Küçük şapırtıyla dudaklarımız ayrıldı. "Sen de benim başıma gelen en güzel şeysin".


-

Arkadaslar ben niye bu ozel bolumu yazamadim???? Why yani amk whyyy? Cok kisa oldu, biliyorum. Ancak cidden hayatinda hic konsere gitmemis biri olarak ne yazacagimi gram bilmiyorum. Bir kere gittim konsere o da siki bir seydi hir bok anlamamistim. Kucuktum de. Tahmini 2, ya da 3 siniftim. Oyle iste. Umarim tatmin olmussunuzdur. Cunku ben gram begenmedim bu ne yani ogg.

Soz veremem ama ozel bolum 2 yazamaya calisirimmm. Ozlemisim matb taekookumu (kesinlikle asik enayi jungoyu degil haha).
Gorusuruz, kendinize dikkat edinnnn.

meeting at the bar ✓ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin