selammm. sizi çok bekletmek istemedim ve hemen yeni bölümü yazmaya koyuldum. tekrar söylemek istemem, ancak lütfen yorum yapın ve fikrinizi belirtin. yazım yanlışı gördüğünüz yere yazın, ya da diğer bölümde nelerin olmasını isterseniz dmden bana ulaşabilirsiniz. inanın yorumlarınız benim için çok önemli. bu arada bu bölümü Instagram'da yaptığım anket sonucu yazıyorum. bebeğin cinsiyetine beraber karar vermiştik:) iyi okumalar
-
Jungkooku bekliyordum. yazdığı gibi çevrimdışı olmuştu. kanepede oturmuş, gerginlikten tırnak etlerimi kemiriyordum. hep streslendiğimde ya tırnaklarımı, ya da tırnak etlerimi kemirirdim.
heyecanlıydım. seokjin doktordu. ne kadar hamile olabileceğimi söylese de, ben tam olarak inanmamıştım. nerdeyse 2-3 gün bundan önce Jungkookla bebek denemesi -kulağa saçma ve ya komik gelebilir- yapmaya karar vermiştik. üzerinden fazla geçmeden hamile olup olmadığımı test edecektik. çok garipti.
hayatımda asla düşünmezdim bebek sahibi olacağımı. hiçbir zaman bir bebeğim olacağını düşünmemiştim.
aslında hiç bebek bile düşünmemiştim. fikrimi neyin değiştirdiğini soracak olursanız, jungkookk değiştirdi.
onun bebeklere olan bakışı, sevgisi değiştirdi.normalde bebek seven biriyim.
tamam, bayıldığım söylenemez. ağlarken bebeklerden ciddi anlamda nefret ediyorum. ancak bilmiyorum, Jungkookun ailelerimizle bir araya geldiğimiz zaman kuzeniyle oynaması, ya da arkadaşlarının çocuğuyla oynaması... belki de fikrimi değiştiren en büyük etken buydu.
ben ne kadar bebeklere bayılmıyorsam, Jungkook tam aksine, bebeklere bayılıyordu.
27 yaşındaydık. evlendiğimiz fazla değildi. ancak yaşımız da az değildi.
Jungkooktan bir parçayı karnında taşımak... düşündükçe bile içim kıpır kıpır oluyordu. eminim mükemmel bir baba olacak Jungkook. şimdiden hissediyorum, doğacak bebeğimiz çok şanslı olacak.
kapı sesiyle anında oraya döndüm. gelmişti. nefes nefese paltosunu üzerinden çıkarıp portmantoya astı.
yanıma gelip oturdu.
masanın üzerindeki su bardağını alıp içmesi için ona verdim. içtikten sonra bardağı masaya bıraktı. ellerimle yüzünü avuçladım. kalp atışları çok hızlıydı. dokunmasam bile tam olarak göğüsümde hissediyordum. her duygusunu hissediyordum. kurdu çok heyecanlıydı.
cebinden testi çıkararak bana uzattı. yanaklarındaki ellerimi ayırarak aldım. "bir an önce yapalım" dediklerimle kafasını salladı. en az benim kadar gergindi.
bir şey demeden testi alıp odaya çıktım. banyoya girerek kısa sürede testi yaptım ve beklemeye başladım.
Jungkook çok sakindi, fırtına öncesi sessizlik gibi. şu ana kadar elli tane soru sorması gerekiyordu.
elimde olmadan eğer bebeğimiz olursa nasıl olur diye düşünmeye başladım. tüm gün bunu düşünmüştüm. bebeğimiz olursa, eminim Jungkook gibi bıcır bıcır olacak. yerinde duramaz. karakterce de ona çeker. ama duygusallıkta eminim bana çekecektir.
10 dakikanın ardından testi elime aldım ve aşağıya indim. yalnız bakmaya korkuyordum. üzerinde 10-15 dakika bekle yazıyordu (bilmiyorum, salladım burayı)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
meeting at the bar ✓
FanfictionBarda sarhoşken ruh eşinizi bulursanız ne mi olur? oynat bakalım Omegaverse, Fluff 81122-050323