"Ne kadar güzel değil mi ?""Evet çok güzel."
"Joshua tabloya bakmıyorsun. Aklın nerede ?"
"Dekorasyon için beni çağırmamalıydın istemediğimi sende biliyorsun."
"Bunu senin için yapıyorum çok bencilsin.
Sadece bir kerelik bizi dinle pişman olmayacaksın.""Sence buradaki omegalar ilgimi çekiyor mu?"
"Alfalardan hoşlanma demiyoruz, sadece bir çocuğun olmalı. Sen hiç çocuksuz bir lord gördün mü?"
"Anne benden ne isteğinizin farkında mısınız ?
Hayatımı mahvediyorsunuz. Kendi kararlarımı kendim vermek istiyorum.""Senin lanet feromon nefretin yüzünden tüm kraliyeti kaybetmeyeceğiz Hong Joshua."
"Anne bence yeni bir çocuk yapmalısın. Omegalardan öylesine iğreniyorum ki odama bile sokmam onları."
Joshua nefret ederdi omegalardan, çocuk yapmak dışında başka hiç bir boka yaramamalarından, feromon denen lanet şeyi her yere salmalarından, canlarının her dokunuştan yanmasından nefret ederdi Joshua.
"Bu gece burada bir omegadan bile etkilenmezsen istediğin olacak. Ama kendinden pek de emin olma belki gece buraya
karşı koyamayacağın biri gelir.""Bu söylediğine kendin bile inanma anne,
omegalara olan nefretim bana ihanet etmeyecek."Annem tam anlamıyla yanılıyordu, benim bir omegadan etkilenmem imkansızdan daha imkansızdı. Onlara olan nefretim o kadar fazla ki...
Odama giren küçük bir feromon kokusu bile olsa onun sahibini bulup deşeceğim."Tamam şimdi bencilliği bırak ve bana yardım et."
Annesinin dediği gibi, Joshua bir omegaya karşı koyamayacak.
O çok fena aşık olacak,
Ama bir Alfaya veya Betaya değil,
Kendi Omegasına<3Ben burada kriz geçiriyorum uaa
Josh hepimiz aşık oluyoruz sadece sen değil...😻🔥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You are like my soulmate | JIHAN |
Historical FictionJeonghan neden bu kadar güzelsin... Sana söz veriyorum ki benden başka kimse sana dokunmayacak. Sadece bana aitsin Alfa/Joshua Omega/Jeonghan Omegaverse