"Ne yaptığının farkındasın değil mi? Şuan sen tanımadığın bir adamla, ben ise hadsiz bir Omegayla evleniyorum.""Bana bağırmasaydın bunlar olmazdı."
"Konuşmayı kes ve bu işin içinden nasıl çıkacağımızı düşün."
"Söylenti yayılmıştır bile. Benden kurtulmanın tek yolu ölmek."
"Ölmek seninle evlenmekten iyidir."
"Şimdi gelip kafana sıçacağı- hoş geldiniz efendim, neden buradasınız ?"
Joshua Jeonghan' a şaşırmışçasına bakarken Joshua'nın babası konuşmaya başladı.
"Sonunda bir Omegayla evleneceğin için çok mutluyum Joshua. Evlendikten sonra her şeyi sana bırakmayı düşünüyorum. Tabi bunu kabul edebilirsen."
Bu Joshua'nın sinirini bir anda düşürmüştü. Hadsiz Omegayı kullanarak ülkenin yöneticisi olacaktı.
Ve bu onun nefretinden üstündü."Tabi ki de Kabul ederim. Sizi hayal kırıklığına uğratmayacağım."
Babası Joshua' ya kısaca gülümseyip kraliyet salonundan ayrıldı.
"Hani evlenmiyordun ne oldu gözüne taht mı girdi ?"
"Evleneceğim ama seninle değil gelecekteki tahtımla."
"İğrenç, kaba, egoist, narsist, ırkçı Alfa."
"Sende benim eşim değil, tahtımın temizlikçisi olacaksın."
"Kralım başka bir isteğiniz var mıdır? Aksi takdirde gelip yamuk suratınızı 180° çevirip
tahtınızın tahtalarıyla yakacağım da.""Senin konuşmaya hakkın yok. Bu gece evine git ailen ile vedalaş ve yarın gelip tahtımın temizliğini yap."
"Sen şaka mısın?"
"Bilmem sen öyle misin?"
"Geç oldu seni evine bıraksınlar. İyi uyumalar yarın çok işin var."
"Konuşmayı kes."
"Sana hayatının en zor zamanlarını yaşatacağım şımarık Omega."
Jeonghan kapıyı hızla kapatıp dışarı çıktı. Joshua ona hayatının en kötü zamanlarını geçirteceğini söylemişti.
Umurunda değildi o intikamını alıp ayı Alfayı süründürecekti.——————————————————————
Görünüşlerini böyle hayal edebilirsiniz.
Ben hayal edemiyorum ne yazık ki
😿😶Joshua
Jeonghan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You are like my soulmate | JIHAN |
Historical FictionJeonghan neden bu kadar güzelsin... Sana söz veriyorum ki benden başka kimse sana dokunmayacak. Sadece bana aitsin Alfa/Joshua Omega/Jeonghan Omegaverse