0.2

551 38 64
                                    



Joshua//

Gece geldi ve ben hala çok rahatım içeriye giren kimse gözüme batmadı. Bugünün sonunda haklı olan ben olacağım.

"İçeri giren kimseyi beğenmedin mi? Şu çocuğa da bir baksana."

"Süslü bir çöpe benziyor."

"Lütfen etrafa göz at belki güzel biriyle karşılaşırsın."

"Aslında umurumda değil ama seni kırmamak için biraz gezinirim."

"Alfalar bahçenin dışında oraya gitme."

"Gitmem."

Tabi ki gideceğim.

Joshua annesinin onu göremeyeceğinden emin olduğu bir kalabalığa girdi. Ne yapacaktı ?  Tabiki de bahçenin dışına gidecekti.

Şurayı da geçersem dışarıdayım.

...

"Yavaş ulan ayı."

"Ayı mı ? Bana mı ayı dedin sen?"

"Kendinden başka ayı görebiliyor musun burada?"

"Benim Saray'ımda bana ayı mı diyorsun hadsiz Omega."

"Lanet Saray'ın kimin umurunda ayı Alfa."

"Haddini çok aşıyorsun ama Tanrı'ya dua et ki işim var. Şimdi gir içeri ve beni gördüğünü unut."

"Dışarı mı çıkıyorsun aa orada Alfalar yok muydu?"

Joshua Jeonghan' ın ağzının üstünü eliyle kapatıp büyük kapının arkasına çekti. Konuşurken fark etmemişti ama Jeonghan yakından daha güzel görünüyordu.

"Joshua burada mısın ? Dışarıya çıkmadın değil mi ?"

"Hemen arkandayım anne."

"Yanındaki kim kapının arkasına Omega mı atıyorsun?"

"Oğlunuz sapık olmalı hanımefendi beni zorla kapının arkasına çekti."

Jeonghan'ın bu söylediğiyle yanına Joshua'nın babasının gelmesi bir olmuştu.

"Oğlum kapının arkası bunun için uygun bir yer değil ama bir Omega bulduğuna seviniyorum."

"Ne ? hayı-"

"Buraya toplanın bu kraliyetin önümüzdeki ay olacak düğününe hepiniz davetlisiniz."

Sıçtın Joshua, ağır sıçtın

"Baba yanlış anlıyorsunuz ben bu hadsizle evlenmem."

"Joshua terbiyesizlik yapma. Git ve önümüzdeki ay olan düğünün hakkında planlamalar yap."

"Ben sizin bu kaba oğlunuzla evlenmeyi kabul etmiyorum efendim. Ve de burada bana yapılan terbiyesizlik nedeniyle bir daha buraya adım atmayacağımdan emin olabilirsiniz."

"Ben seninle evlenmezdim zaten."

"Şaka yapıyorum, tabi ki oğlunuzla evlenirim bu büyük bir şereftir benim için."

Jeonghan Joshua' ya olan siniri yüzünden, onu pişman etmek adına onunla evleneceğini söylemişti.
Jeonghan böyle biriydi. Ne olursa olsun o her zaman intikamını alırdı.

——————————————————————

İyi yönünden bak Josh,
Yoon Jeonghan ile evleniyorsun😼

İyi yönünden bak Josh, Yoon Jeonghan ile evleniyorsun😼

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ellere bakın😻🔥

You are like my soulmate | JIHAN |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin