"Buraya asıl geliş amacımı biliyorsunuzdur.
Jeonghan ve ben evlenmeye karar verdik ve sizin bunu onaylamanızı bekliyoruz.""Jeonghan anlattı herşeyi, evlenmek isteyip istemediğini Jeonghan'a sormaya ne dersin?"
"Evlenme teklifi almadım ben."
"Ne teklifi?"
"Evlenmek için evlenme teklifi edilir ya, bilirsin diz çöküp yüzük falan takılıyor."
"Ben diz çökmeyi reddediyorum. Yoon ailesinden gelen birisi için diz çökmem ben."
"Bende zaten sana oğlumu vermem. Şimdi siktir git Saray'ımdan."
"Şimdi ben gideceğim ama sizin oğlunuz yine gelecek Saray'ıma."
"Jeonghan doğru mu söylüyor ? Gidecek misin?"
"Baba ben kararımı verdim. Joshua ile evleneceğim. Ve onu buraya sormaya getirmedim, haberi beraber vermek için getirdim."
Jeonghan'ın babası Joshua'yı sevmemişti. Ama yapılabilecek başka bir şey yoktu, Jeonghan'ın kararı ne olursa olsun herşeyden önemliydi.
O kardeşleri arasında tek Omegaydı.
Babası bugüne kadar istediği herşeyi yapmıştı ve bunu da yapacaktı."Bu gece burada kal. Seni misafir odalarına koyamayız. Malum seni öldürmek için yer arıyorlar. Jeonghan'ın odasında kalabilirsin."
Joshua'nın işine gelmişti. O güzel Omegayla aynı odada kalacaktı.
Ama hala orası ona güvenli gelmiyordu sanki her an kötü bir şey olacak gibiydi....
"Çok şanslı bir ayısın. Benimle aynı odada kalmak herkese denk gelmiyor."
"Lord Hong Joshua ile kalacağın için sen şanslı oluyorsun."
"Aman ne şans."
"Odanı biraz havalandırsan iyi edersin çünkü seni Lord'u öldürmekten içeri atarlar."
"Neden be."
"Burası feromon cehennemi gibi demiş miydim? Boğulacacağım birazdan."
"Sen öl diye feromon salgılayacağım."
"Şakanın sırası değil."
"Başladım bile ayıcık."
"Ben ölmeden son bir kez bahçeye uğrayacağım."
"Bende geleyim mi?"
"Senin feromonundan kaçıyorum zaten."
"Git ama kaybolma bu saatte ayakta olan tek Kişiler muhafızlar."
"Kaybolmam imkansız senin kokundan bulurum ben burayı."
Joshua Jeonghan'a son bir kez bakıp odadan çıktı. Neden baktığını o da biliyor. O Jeonghan'dan çok etkileniyor.
——————————————————————
Kokundan tanırım diyorsunn 😻💕
Yoon Jeonghan çok aşık bakıyorsun 😻❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You are like my soulmate | JIHAN |
Historical FictionJeonghan neden bu kadar güzelsin... Sana söz veriyorum ki benden başka kimse sana dokunmayacak. Sadece bana aitsin Alfa/Joshua Omega/Jeonghan Omegaverse