Spis Klanów

82 3 3
                                    

Przepowiednia Oszronionej Gwiazdy
(Eng. FrostStar's Propercy)
Superedycja

Klan Pioruna
Przywódca
Koniczynowa Gwiazda - Duży, długowłosy kremowy kocur o jasnozielonych oczach.

Zastępca
Kwiecista Chmura - Drobna kremowa kotka o brązowych łatach I zielonych oczach.

Medycy
Świetlisty Aspekt - Mały brązowy kocur o kremowym pysku I brzuchu oraz niebieskich oczach.

Olchowy Liść - Duży ciemnorudy kocur o piwnych oczach.

Wojownicy
Sikorzy Ogon -Złotawy kot o ciemnym pysku I szarym pręgowanym ogonie oraz brązowych oczach.

Brzozowe Skrzydło - Jasnoszary, pręgowany, nakrapiany kocur o Fioletowych Oczach. Nie ma prawej przedniej łapy.

Piaskowy Brzeg - jasnorudy kocur o różnych odcieniach futra I niebieskich oczach.

Mleczna Łata - Ciemna kotka o białych łatach na ciele. Posiada turkusowe oczy.

Zroszony Kwiat - Niewielka szylkretowa kotka o białych łapach I pysku. Ma bardzo jasne, Złote oczy.

Płonący Brzuch - Ruda kotka z kremowym brzuchem I końcówką ogona. Ma turkusowe oczy.

Głuszcowy Ogon - Duży, szary, pręgowany Kocur o niebieskich oczach.

Słonecznikowy Pazur - Beżowa pręgowana kotka o jasnym pysku, brzuchu I łapach. Posiada ciemnozielone oczy.

Błękitna Jagoda - Zielonooki, błękitny kocur z prawie czarnymi pręgami na ciele.

Uczniowie
Jesionowa Łapa - Szary muskularny kocur o żółtych oczach.

Cedrowa Łapa - brązowo-ruda kotka o prędze na grzbiecie I ciemnym ogonie. Ma ciemnoniebieskie oczy.

Jabłkowa Łapa - Jasny kocurek o rudych łatach I zielonych oczach.

Karmicielki
Poranny Kwiat - Biała kotka O rudych łatach I niebieskich oczach. Matka Ognika.

Liliowy Pysk - Ciemno szara pręgowana kotka o jasnym pysku i ogonie. Ma zielone Oczy. Matka Szronika, Paski I Jarzębinki.

Pszczeli Brzask - bardzo mała złota kotka o ciemnych pręgach.

Kociaki
Ognik - Ognistorudy pręgowany kocurek o jasnym pysku I brzuchu oraz niebieskich oczach.

Szronik - biała koteczka o lekko ciemniejszych łapach, uszach, pysku I końcówce ogona. Ma niebiesko- zielone oczy.

Paska - Jasnoszara pręgowana kotka o ciemnych łapach, uszach, końcówce ogona I plamce nad nosem. Ma zielone Oczy.

Jarzębinka - Złotawa koteczka o ciemniejszych łapach, brzuchu I końcówce ogona. Posiada Niebieskie oczy.

Starszyzna
Krwawe Oko - biała kotka o rubinowych oczach.

Kruczy Kieł - sędziwy szary pokryty bliznami kocur o żółto-zielonych oczach.

Szczawiowa Sadzawka - bardzo jasno kremowa kotka o brązowych łatach I ciemno brązowych cętkach oraz ciemnozielonych oczach.

Klan Cienia
Przywódca
Nakrapiana Gwiazda - Mały Ciemny kocur o białych cętkach i Fioletowo- niebieskich Oczach.

Zastępca
Krokusowy Ogon - jasnobrązowy kot o jasnych świecących oczach.

Medyk
Delikatny Wiatr - młody jasny kocur o spokojnych ciemnych oczach.

Wojownicy
Srebrne Pióro - pręgowany kot o złotych oczach.

Makowy Krok - biało-szylkretowa kotka.

Wojownicy: Przepowiednia Oszronionej Gwiazdy SuperedycjaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz