Sid byla v baru a čekala na Břéťu. Odpoledne jí Izy pomohla sbalit věci a ona si je s pomocí táty převezla k Adamovi. Izy se cítila trochu rozpačitě, že kvůli ní odchází. Naštěstí, ale rychle pochopila, že Sid je vlastně ráda. Nečekala, že to Adam navrhne, pořád měl občas rád svůj klid a ona na něj nechtěla tlačit. Jenže možná i on díky vzdálenosti a odloučení začal jejich vztah vnímat jinak. Milovala ho a to bylo nejdůležitější. Teď tu seděla už převlečená, aby mohla jít pak hned zpívat. Kluci byli rádi, že to ví a vzala to v pohodě. Oni taky byli na Viky strašně naštvaní. Sid proběhlo hlavou, že i Marek jí hned tak neodpustí. Naštěstí už viděla Břéťu, šli si sednout ke stolu. On byl jeden z mála co věděl, že ona je Lady Y. Koneckonců identitu Viky tajil taky hodně dlouho.
Břéťa seděl v baru a pozorně poslouchal Sid. Když mu odpoledne psala, znělo to naléhavě a teď chápal proč. Petr už mu říkat, že se Viky teď chová divně, ale tohle fakt dost přehnala. Sid byla na ní opravdu strašně naštvaná. Musí zkusit zjistit co a jak a zapojení Danuše se mu zdálo jako dobrý nápad. Od holek měli smlouvu, kterou je Charlie držel v šachu. "Teda Sid čekal jsem všechno možné, ale tohle je teda síla. Už chápu co Petr myslel tím, že Viky je teď divná." "Víš já bych ještě pochopila, kdyby to neřekla mě, ale Markovi? Tohle jí prostě nehodlám odpustit." "Chápu tě, neboj spojím se s Danuší a něco vymyslíme. Holky jsou teď v bytě s tebou?" "Vlastně ne, odpoledne jsem si odstěhovala věci k Adamovi." Břéťa se usmál, ti dva byli nerozluční. Adam teď sice odjel do Amazonie, ale díky tomu, že spolu dnes mluvili byla Sid veselá. Poslední dny bývala smutná i kluci to říkali.
Sid byla ráda, že jim Břéťa pomůže. Najednou si všimla, že přišel Filip s nějakým dalším kamarádem. Do zoo za ním pár kamarádů furt lezlo. Byla ráda, že už je převlečená, Břéťa si její nevole všimnul. "Koukám, že nově příchozí ti radost neudělali." "Ten v tom barevným tričku je náš nový fotograf, je to debil. V zoo se snaží balit každou a většina na to už začíná být alergická." "No taky, má kliku, že tu není Adam. Skončil by asi trochu pomlácený." Tomu se oba zasmáli. "Máš pravdu, Adam ví co je zač, mluvila jsem o něm. Já to zatím nechávám být, ale už ho mám fakt dost. Teď je nejdůležitější, že neví kdo jsem. Už minule jsem tu vyslechla jeho kecy jak sbalí každou holku." "Tak to má chlapec velkou smůlu. Zjistí totiž, že co ví Lady Y ví i Sid. Neboj s Danuší promluvím a dám ti vědět." "Děkuju moc, dělám to nejen kvůli holkám, ale hlavně kvůli Markovi a Vojtovi." To Břéťa chápal, když šla Sid zpívat vzal si svoje pivo a šel ke klukům na bar.
Během pauzy byla Sid na baru, povídala si potichu s klukama, Břéťa už musel domů, chtěl se ještě podívat na nějaký případ. Marek byl rád, že jsou holky spolu v bytě. "Fakt jsem rád, děkuju za nás oba i za holky. Tohle je od Viky strašný podraz." "Marku já tě chápu a rozhodně jí to nehodlám odpustit. Teď je nejdůležitější, aby byly holky v pohodě." Najednou zaslechla Filipa, jak se kasá, že tu Anču už má na lopatě a do pár dní jí má v posteli. Marek se zatvářil naštvaně, ale ona mu gestem naznačila ať nic nedělá. Ještě chvilku je poslouchali a ona pak šla dál zpívat. Marek byl rád, že jim pomůže, na ni byl očividně spoleh. Viky ho strašně zklamala a navíc podrazila sestry, tohle jí neodpustí. Taky s Vojtou poslouchali kecy toho nového fotografa. Vídal ho tady skoro pořád, většinou s nějakou ženou. Nevěděl co má Sid v plánu, ale zdálo se, že nějaký má.
Po zavírací době už zůstala v baru jen Sid s klukama. Vojta se ptal co chce s tím blbem dělat. "Hele Sid, co s ním chceš udělat? Měla si slyšet ty řeči, když jsi zpívala." "Je mi to jasný, jenže já mám výhodu. On neví kdo je Lady Y a to je moje výhoda. Když už si na něj stěžovala i Lada, tak je to na pováženou. Tohle mu prostě nesmí projít." "Brácha má pravdu ty řeči byli oplzlý, trochu se bojím o Tes. Víš mám jí opravdu rád." "Jsem moc ráda, za Vás za všechny. Neboj se, Tes se o sebe umí postarat. Slizoun brzo pozná zač je toho loket. Teď se mi bude hodit co říkal Břéťa, co ví Lady Y vím i já." Tomu se všichni zasmáli a kluci se viditelně uklidnili. Sid pak konečně mohla vyrazit domů. K ní a k Adamovi domů. Je to zvláštní od doby co jsou spolu, vlastně jen párkrát nespali v jednom bytě. Občas se objevil nějaký mráček, ale spíš proto, že byl Adam tak dlouho sám. Na partnerský život si pořád zvykla a ona mu chtěla i nechat prostor.
Doma si dala sprchu a zalezla do postele. Ještě si přečetla email od Adama. Odpoledne mu taky jeden poslala, hlavně mu ještě psala o nové snůšce u krajty. Adam jí poslal několik fotek, byla to nádhera. Bála se o něj, ale on to musí uzavřít. Hlavně bylo cítit i z toho emailu jak mu chybí a to jí strašně potěšilo. Vyřeší to a pak se spolu budou moct soustředit hlavně na budoucnost. Teď musí pomoct holkám, Izy i Tes byly v bezpečí doma. Charlie si zatím myslí, že jen trucují a to je jejich velká výhoda. Snad Břéťa něco vymyslí a taky Danuše by jim mohla pomoct. Ona měla Viky moc ráda, tak si Sid nebyla jistá, jestli bude chtít jít proti ní. No uvidíme za pár dní. Taky přemýšlela, kde se s ní sejít. Holky mají strach, aby Charlie nenasadil nějakého detektiva. Možná by se mohli i s Břéťou sejít u strejdy.
ČTEŠ
Láska na dálku
Short StoryDěj je zasazený po 76 dílu, ale dál s dějem v seriálu nekoresponduje. Sid je po Adamově odjezdu osamělá. Má problémy s Bobem, který si myslí, že pavilon by měl vést on. Taky řeší problémy Tes a Izy, holky se jí svěřily s tím jak to mají. Jsou zamilo...