12. Čas lásky

196 4 0
                                    

Sid se probudila v Adamově náručí, pořád tomu nemohla uvěřit. Byl doma, byl s ní a už to tak zůstane. Ještě dlouho si večer povídali a spát šli až kolem druhé ráno. Doplnila mu všechno o čem mu nepsala, nebo on se na něco chtěl zeptat. Měl radost, že s Robertem to vypadá lépe, probral se a lékaři byli nadšení z jeho pokroků. Ještě to pár týdnů potrvá, rehabilitace neumí zázraky na počkání, ale byl vzhůru a Eliška zářila štěstím. Taky se ptal jak to vypadá s tím fotografem, byl na ni pyšný jak to zvládla. Později se Adam díval jak Sid připravuje věci na snídani. Měli za sebou příjemné ráno a společnou sprchu. Děda tu bude za chvilku a on se na něj moc těšil. Potom ještě pošlou zprávu Alici aby to vyřídila doma. Ostatním v zoo to pak řekne děda. Sid uslyšela kroky na schodech. "Už je tady, ten bude v šoku lásko." Sid otevřela dveře, aby ho přivítala. Teď stála u linky a sledovala jak se Adam objímá s dědou. Děda byl v šoku, ale neskonale šťastný, že je Adam doma.

Pak si všichni sedli ke snídani. "Jsem moc rád, že jsi zpátky. Nejen kvůli mě, ale hlavně kvůli Anně." "Já vím dědo, proto jsem se rozhodl nečekat na Kubu a vrátit se po vlastní ose. Chtěl jsem jí překvapit a to se mi povedlo." "To máš pravdu, hlavně, že už tě máme doma lásko." Josef se na ty dva díval a byl moc šťastný. Adam zjistit co se stalo, může to celé uzavřít a hlavně je doma. Anička to odloučení opravdu moc dobře nesnášela, naštěstí to teď skončilo. "S dneškem si nedělejte starosti, o pavilon se postarám. Vy si dnešek užijte jako Váš čas lásky." Adam byl moc rád, děda měl pravdu dnešek bude jen jejich. Děda se za chvilku rozloučil a šel do práce. Sid ho objala a on viděl jak moc je šťastná. Adam jí potom se smíchem zatáhnul zpátky do postele, dnes nemají kam spěchat.

Adam jim teď šel skočit pro čínu a večer pak půjdou do baru na večeři. Když byl pryč zazvonil jí telefon, byla to máma. "Ahoj mami jak se máte?" "Dobře holčičko, jsme hlavně rádi, že je Adam zpátky. Musíš být moc šťastná." "Mami opravdu jsem, moc mi chyběl, ale i jsem se o něj bála." "Babička navrhla až se vše trochu uklidní, že přijdete i s Josefem na večeři k nám. Chápeme, že teď asi chcete být chvilku sami." "Co v sobotu mami? To by byl asi fajn termín, dneska si jen večer skončíme do baru na večeři." "Perfektní budeme s tím počítat, jsi teď určitě ráda, že kluci už mají novou posilu v baru." "To určitě, Lenka je moc fajn a krásně zpívá. Klukům to navíc pomůže, baru se díky víc večerům s Lady zvedly tržby." Ještě si chvilku povídaly. Pak odepsala Elišce a Anežce, holky byly nadšené, že je Adam zpátky a moc jí to přály.

Odpoledne si v posteli povídali, Adam si opravdu uvědomil, jak moc mu chyběla. "Víš uvědomil jsem si, že ta doba bez tebe byla hrozná. Taky mi došlo, že jsi to mohla vzdát, myslím se mnou. Příležitostí jsem ti dal tolik, tak moc jsem se tě snažil odehnat. Jenže ty jsi to nevzdala a já jsem ti za to strašně vděčný." "Adame já tě miluju, proto jsem to pořád nevzdávala. Doufala jsem, že jsme na dobré cestě po té malárii, ale pak jsi zjistil kdo jsem. Když mě unesli bála jsem se vlastně nejvíc toho, že mě ani nebudeš hledat, protože ti na mě nezáleží, když jsem ti lhala." "Ani tak strašně jsem se o tebe bál, už dlouho jsem věděl, že k tobě něco cítím. Teprve ten únos mi, ale ukázal jak moc, mohl jsem o tebe přijít. Mohl jsem přijít o možnost být s tebou miluju tě." "Taky tě miluju a vždycky budu." Adam si ji přitáhl k dlouhému polibku. Naštěstí všechno překonali a jsou spolu.

Večer v baru to bylo fajn, Adam byl rád, že tam byla i Izy a mohli se seznámit. Marek s Vojtou byli očividně šťastní a to bylo důležité. Sid mu taky říkala, že s Viky nemluví ani ona ani Marek. Chápal to, Sid strašně bolelo to jak se k ní Viky chovala už delší dobu. Když se pak dozvěděla, že se o ní vlastně kolem únosu ani nebála, zasáhlo jí to ještě víc. Izy teď pomáhala trvale klukům v baru a bylo to fajn. Nová Lady Y byla milá holka, se Sid měly stejnou postavu a stejnou barvu hlasu, tudíž nikdo nepoznal, že se střídají. Lenka měla malé květinářství na náměstí a zpěv měla jako koníček. Strašně jí to bavilo a Anna byla ráda, že díky tomu budou mít oni dva víc času na sebe. Když šla zpívat Marek měl novinky. "Je fajn, že jsi zpátky, Sid najednou září jako sluníčko. Lenka je fajn a Břéťa si to taky myslí." "Počkej to mi nějak uniklo, kdy se to stalo?" "Tenhle týden, uvidíme co z toho bude ale rozhodně si rozumí." To byla Sid ráda, Břéťa byl fajn chlap a zaslouží si být šťastný.

Později si k nim Lenka ještě sedla, potřebovala mluvit se Sid. "Víš já ti to původně ani říkat nechtěla, ale ten Váš fotograf, je prase. Předevčírem to na mě zkoušel, navíc on si myslí že jsme fakt jedna." "Já už ho mám dost, no naštěstí kluci ti když tak pomůžou a o mě se postará Adam. Fakt už mám ale chuť ho vytrestat pořádně." K tomu měl Marek bezva nápad, sice by se to nemělo, ale co přivést zpátky Alex? Prostě mu trochu pocuchat nervy a pak ho ponížit. "No to není špatný nápad, sice bych se s Alex teď nerada zapletla, ale Filipovi se pomstím ráda." Tomu se všichni smáli. Lenka pravdu znala, kluci jí do toho zasvětili, navíc už něco věděla od Ivy. Adam byl nadšený, nesnášel toho chlapa a to se ještě nesetkali. Teď tomu dají pár dní a příští týden to rozehrají.

Láska na dálku Kde žijí příběhy. Začni objevovat