Sid si užívala klidné ráno, Adam jim připravil snídani do postele. "Musím říct, že snídaně do postele se mi moc líbí. Markovo líčení včerejška bylo taky absolutně fantastické a s tím videem od Izy je to dokonalost sama." "Izy fakt zaválela, ten jeho pohled když jsme se začali líbat, byl k nezaplacení. Navíc jak jsme pak zmizeli tak vypadal, že to s ním sekne." Tomu se oba zasmáli, Sid musela uznat, že si to fakt užila. "Prostě to bylo dokonalé, víš ty šaty jsem měsíce neměla. Vím jak je máš rád a když jsi byl pryč nenosila jsem je. Mimochodem jsem ráda, že ten včerejší večer přežili." Adam si jí přitáhl na klín a vášnivě políbil. Měla pravdu, ty šaty to opravdu málem odnesly, ale oba přemohla vášeň a tak jí dali volný průchod. "Taky jsem rád, že přežily, strašně ti sluší. No a kdyby ne rozhodně to stálo za to, uznávám tohle jsem naplánoval, ale bylo to úžasné. Miluju tě, jsi žena mého života." Nakonec se Sid ač nerada vymanila z jeho objetí, museli jít do práce, ale bude to zábava.
Filip stál u stánku a čekal až mu Lada udělá kávu. U stolu seděl Roman s tou jeho, před chvílí ho zase varoval ať si dá pozor, tak mu řekl, že to on nemusí. Pořád měl před očima ten včerejšek, to jak se Alex na toho magora doslova vrhla. On se taky nedržel zpátky, pak spolu zmizeli v zákulisí, jeho si tam Haďák nevšiml. Tohle mu vrátí a pěkně si to vychutná, takže on Annu podvádí. To byl zřejmě i důvod, proč klidně odjel do té Amazonie. Takže nejdřív si podá jeho a pak bude Annu utěšovat, byl to dokonalý plán. Roman pozoroval Filipa a nelíbilo se mu co mu před chvilkou naznačoval. "Vůbec se mi nelíbí, že Filip asi něco chystá. Mám strach o Annu a vlastně i o Adama, říkal něco o uštknutí. Opravdu lituju, že jsem ho doporučil, dělá sice skvělý fotky, ale jinak se strašně změnil." "Nemusíš si dělat starosti oni to mají pevně v rukou a jediný kdo okusí hadí jed bude on." Adélka znala pravdu o tom co se včera stalo. Absolutně s tím souhlasila a teď to potichu řekla celé Romanovi, Anna jí to dovolila.
Filip sledoval jak se Roman začal smát, ale pak ho zaujala Anna. Vracela se s Eliškou z oběda, teď nastala jeho chvíle. "Tak co jaký to je být podváděná? No rozhodně je jasný, proč tomu tvými nevadilo, že odjel." Sid se bavila, přesně jak předpokládali Filip se rozhodl jednat. "Hele ty už fakt nevíš co dál viď? Dej si bacha, nebo skončíš jako žrádlo pro piraňe." "Tam si hoď toho svého miláčka, to on ti včera nasazoval parohy. Viděl jsem ho na vlastní oči." "Eli jemu už fakt definitivně hráblo, Adam mi těžko mohl nasazovat parohy. Prostě se smiř s tím, že já jsem šťastně zadaná a o tebe tu nikdo nestojí." "Ančo pojď to fakt nemá smysl, on si jen bude vymýšlet lži, na víc se chudák nezmůže." Filip toho měl dost, když nevěří náznakům tak bude muset být přesnější. "Jo tak se toho svýho
magora zeptej proč si to včera rozdával s tou zpěvačkou v baru." Když to dořekl ztuhnul, protože se za Annou objevil Haďák.Adam už je chvilku poslouchal a královsky se bavil. Teď přišel a objal Annu ze zadu. "Lásko co tu zase s tímhle idiotem řešíte?" "Nic podstatného, on prostě už si bude vymýšlet jen aby byl zajímavý." "Já si nic nevymýšlím, se ho zeptej kde byl včera večer a hlavně co tam dělal. To ti totiž asi neřekne, ale já jsem ho viděl na vlastní oči." Adam se bavil, ten blbec už byl na pokraji zhroucení. Takže se rozhodl ho dorazit. "Páni doufám, že neviděl všechno, protože ty šaty přežily jen zázrakem." Sledoval jak Filip absolutně nechápe co teď řekl. Bylo na čase aby ho Anna ubezpečila, že ví co se včera dělo. "Já jsem si rozhodně nestěžovala, ale jsem ráda, že jsme ty šaty zachránili. Víš Filipe on člověk těžko může nasadit parohy sám sobě." Nato Sid vyndala něco, co měla v kapse u vesty a strčila to Filipovi do kapsičky u jeho košile, byla to černá škraboška. "To si nech na památku, my jich máme s Alex spoustu." Pak se s Adamem začala strašně smát. Filip zbaběle utekl.
Večer se v baru slavilo, nejen ponížení Filipa, ale i to že dal okamžitou výpověď. Robert se už hodně zlepšil, zatím to na návrat není, ale doporučil jim kamaráda fotografa. Ten tam bude externě, než se Robert vrátí asi tak za měsíc. Roman byl rád, už dávno pochopil, že se Filip strašně změnil. Lovení žen si povýšil na novou úroveň. Teď si taky užíval zpěv Anny, byla fakt dobrá. Druhá Lady Y se kterou se seznámil měla dnes volno a byla v baru s přítelem, pamatoval si ho z doby únosu Anny, pracoval u policie. Adélka byla spokojená a on byl rád jak dobře se jejich vztah posouvá. Marek se na chvilku zastavil a díval se na Sid, která zpívala. Včerejšek byl fantastický a byl přesvědčený, že ti dva si užili v zákulisí víc než jen polibky. Byl rád, protože co byl Adam pryč Sid se opravdu hodně trápila. Teď zářila štěstím a to bylo nejdůležitější.
Adam pozorovat Sid na pódiu, pořád mu brala dech. Vzala zpívání dnes za Lenku, aby ta si mohla užít večer s Břéťou. Přeci jen neměla to lehké se nechat balit tím zmetkem. Naštěstí to byla už minulost. Teď byl čas klidu, mají teď možnost si užívat pokojný čas, plný lásky. Taky přemýšlel, že se Sid zeptá na Viky. Pořád s ní odmítala mluvit a Marek taky. Vojta mu říkal, že se po nich Viky ptala, sestry s ní nemluvily už vůbec. Ptal se ho na možnost, jestli by byla Sid ochotná jí odpustit, upřímně to nevěděl. Možná by si s ní Sid opravdu měla promluvit, ale nechtěl jí do toho nutit, zatím ne. Prostě si musí Viky počkat, zradila jejich důvěru. Teď k němu Sid v přestávce přišla a on si užíval její přítomnost.
ČTEŠ
Láska na dálku
Short StoryDěj je zasazený po 76 dílu, ale dál s dějem v seriálu nekoresponduje. Sid je po Adamově odjezdu osamělá. Má problémy s Bobem, který si myslí, že pavilon by měl vést on. Taky řeší problémy Tes a Izy, holky se jí svěřily s tím jak to mají. Jsou zamilo...