5. Konec kolotočáře

142 3 0
                                    

Tes byla brzo ráno u Anny v zázemí. Byla strašně ráda za její pomoc a přátelství. Po zradě Viky měli s Izy velký strach, naštěstí Anna byla úžasná. Teď seděly u kávy a probíralaly co se dnes bude dít. Naštěstí paní Křížová jim opravdu moc pomohla, odpoledne ji a Izy vezme Břéťa k Charliemu a skončí to. "Ančo opravdu strašně děkuju, jsme ti moc vděčné. Nevím co bychom jinak dělaly." "Tes to je dobrý, ráda jsem Vám pomohla. Prostě to dneska uzavřete a ten zmetek do večera zmizí z města. Danuše říkala, že nový pronájem bytu už má zařízený. Jeden její kolega soudce se sem s rodinou stěhuje a hodí se jim to." "Tak to jsem ráda, jak to teď máš s Viky? My jí telefony nebereme a Marek se tváří, že nic neví. Je to pro něj hodně těžké, ale myslím, že se chce Viky asi trochu pomstít. Nemůže jí odpustit, že mu to neřekla a ty asi taky ne viď?" "V tom máš pravdu, Markovi strašně ublížila. Já už jsem se celkem dlouho smiřovala s tím, že jí na mě nezáleží. Jenže i tak mě to zasáhlo."

Sid byla ráda, že to všechno vyřeší. Dneska skoncuji s tím vším kolem Charlieho. Bude to konec kolotočáře, jak to nazvala Danuše a holky budou volné. "Jo prosím tě, peníze zatím nechá Břéťa poslat na můj účet. Vy si pak zítra nebo pozítří s Izy založíte vlastní a pak Vám to tam pošlu." "Super dneska bychom byly asi trochu marné s takovým vyřizováním." "Přesně to jsme si mysleli, takže jsme to vymysleli takto." "Jo co to zase bylo s tím slizounem v infocentru, prý si na něj vylila kafe. A Franta říkal, že jsi povídala něco o tom, že kafe piješ jen černý a sladký nejíš? Vždyť ty latte a sladký miluješ. Anežka se tomu strašně smála, ale nevysvětlila to." "Touhle hláškou mě kdysi dávno počastoval Adam, když jsem mu přinesla latte a koláče. Zůstalo to jako náš osobní vtip." Tes se na ní usmála, bylo vidět jak moc jí Adam chybí, když o něm mluví. Snad zjistí pravdu a brzo se vrátí. Hlavní je, že budou s Izy volné a mít možnost žít svůj život.

Konečně se chystala na oběd když ji zazvonil telefon. Nemohla uvěřit, že se Adam ozval. "Lásko bála jsem, že ještě pár dní nenajdeš pořádný signál, jste všichni v pořádku?" "Ani neboj jsme, dáváme na sebe pozor, máme štěstí místní geologové tu mají přenosnou anténu. Možná to brzo vypadne, ale aspoň jsem tě chtěl slyšet. Všechno z emailu jsem si přečetl, jsem moc rád, že to takhle dopadne." "Já taky o víkendu pak holky přestěhujeme. Hlavně na sebe dávej pozor, miluju tě." "Taky tě miluju, moc mi chybíš. Dokonce jsem to chtěl vzdát a vrátit se domů." "Adame to nesmíš, je to důležité. Zjistíš co se stalo a pak se vrátíš, potom buďme spolu už pořád." "Já vím, že máš pravdu. Budu se snažit vrátit co možná nejdřív. Jinak v práci všechno v pořádku?" "V rámci možností, Bob je pořád uražený, ale chová se slušně. Včera ho uzemnil tvůj děda, strašně ho naštval, kvůli úklidu terária." "Tak to už muselo být něco, děda je kliďas. Tak snad si dá pokoj. A ten fotograf už tě neotravuje?" "Otravuje a semnou všechny ostatní holky. Neboj oni se mu ty oplzlý řeči vymstí. Teď dořešíme holky, pak budu řešit jeho. Adame moc tě miluju." "Já tebe taky Aničko." Sid byla šťastná, že se Adam ozval.

Sid seděla večer na baru s Břéťou a sledovala, dva zamilované páry. Hlavně Vojtovi to moc přála, s Kájou to bylo špatné dlouho a vypadalo to na rozvod. Pak přišla ta tragédie a ona zemřela při autonehodě. Nejhůř to nesl právě Vojta, Matýsek si to naštěstí až tak neuvědomoval. Bydleli teď u rodičů, v domě být nedokázal. Teď se zdá, že bude zase šťastný. Holky byly volné, ony a Břéťa jim to teď všechno líčili. Charlie se vztekal, ale neměl šanci. Tes dokonce řekla, že po ní chtěl vystartovat, ale Břéťa ho dost nevybíravě poslal k zemi. Nakonec byl nucený vrátit holkám peníze co jim zadržoval a nechat je jít. Taky měl čas jen do večera opustit město, pak by začal mít opletačky s policií. Byl to skvělý večer. Marek nakonec přemluvit Vojtu a Izy, aby si udělali hezký večer. On a Tes to tu v pohodě zvládnou. Nakonec si s Břéťou sedla dál na bar, aby nepřekáželi.

Sid tak měla šanci si s Břéťou promluvit. "Nechtěla jsem před klukama, ale asi to nebylo úplně příjemné. Myslím, že jste něco vynechali." "Máš pravdu, ale proč kluky děsit. Prostě se nehodlal vzdát, Izy hodil na zem, ale měl smůlu protože pak šel k zemi on. Fakt nemám rád, když si na holku někdo dovoluje." "Tak hlavně, že je to vyřešené. Jen se musím rozhodnout co s Viky, ta mě tak zklamala, nejen teď." "Chápu tě, taky mi to hrozně vadí, Petr teď sám neví co s ní. Prostě tomu dejte všichni čas a pak se uvidí, mluvit s ní nemusíš, když nebudeš chtít. Zrovna teď ti asi nepomáhá, že je Adam pryč." "Naštěstí dneska volal, strašně moc mi chybí. Jenže zároveň vím, proč tam jel. Navíc jsem ho sama přemluvila. Kdyby byl v práci aspoň klid." "Jo Tes mi říkala, že máte pořád nějaké problémy s tím novým fotografem." "Posledně tu vyprávěl, jak je jen krůček od toho mě dostat do postele. Netuší, že jsem ho jako Lady Y slyšela, ale ona pomsta nakonec bude sladká." Zářivě se usmála a běžela domů.

Břéťa v baru ještě chvíli zůstal a přemýšlel co dál s Viky. Všechny je teď zklamala, nečekal to od ní. Petr taky nezněl šťastně, když s ním naposledy mluvil. No musí tomu nechat prostor a dál se uvidí. Hlavně, že teď vyřešili Tes a Izy. Ještě si zkontroluje, že ten zmetek odjel z města. Nechal tedy bar barem a vydal se na průzkum. Marek byl šťastný kvůli holkám, byl hodně vděčný Sid, že jim tolik pomohla. O víkendu holky přestěhují a Viky ať si pak dělá s bytem co chce. Mluvil s ní včera, ale musel předstírat, že pořád nic netuší. Hrozně moc mu ublížila, lhala mu a navíc podrazila sestry. Rozhodně jí teď nebude brát telefony.

Láska na dálku Kde žijí příběhy. Začni objevovat