13. Kdo chystá past

157 4 0
                                    

Sid byla nadšená to, že byl Adam zpátky jí dělalo absolutně šťastnou. Dali si v klidu snídani a chystali se do práce. Její včerejší absence se neřešila, Tes jim jen večer řekla, že se po ní Filip sháněl. Kdo měl mít informace ten je měl, zbytek se dozví až dneska ráno, že už je Adam zpátky. Cestou do práce nepospíchali, nebylo proč. Dneska budou ještě v pavilonu spolu a od zítra se vrátí k Elišce. Tes už byla domluvená, že půjde ke Stáňe, ta pomoc potřebovala a navíc si s Tes sedly. Sid byla ráda, že tu Tes zůstane, ještě jí chyběl měsíc z trestu a pak už dostane klasickou smlouvu. Teď byli před vstupem a Adam si ji ještě přitáhl do náruče a políbil jí. "Sice se do práce těším, ale nejradši bych byl ještě doma." "Teď už máme všechen čas světa, já nikam nejdu, miluju tě." Ještě ho políbila a pak ruku v ruce šli do práce.

V infocentru si Filip zrovna dával kávu a snažil se balit Ladu, jenže ta na něj neměla náladu. Taky tu byla Eliška s Anežkou, neměl ty dvě rád. Navíc si z něj teď Eliška utahovala."Nějak ti to balení už nejde, ono si o sobě moc myslíš. Jinak si vlastně obyčejnej chudák." "Tak hele nech mě na pokoji jo, náhodou v baru mi leží u nohou místní zpěvačka a Anča taky neodolá." Anežka se na Elišku podívala a začaly se obě smát. Nejen, že byl Adam už doma, ale hlavně věděly kdo je Lady Y. "Eliška má pravdu a ty jen kecáš." Filip zuřil chtěl jí něco odpovědět, ale Lada najednou nadšeně vykřikla. Podíval se za sebe a strnul. Anča se vedla za ruku s vysokým černovlasým mužem. Tak tohle byl Adam Hruška, navíc na něm ta husa visela očima jak kdyby koukala na obrázek. Tohle už si bral osobně, tu do postele prostě dostane.

Adamovi neušel naštvaný výraz nového fotografa. Následně ho Eliška i Anežka objaly. Obě byly nadšeně, že už je zpátky. Společně pak šli k pavilonům. Eliška ještě poprosila Sid, že s ní potřebuje něco probrat a že mu jí brzo vrátí. Když odešly, tak mluvil chvilku s Anežkou. "Jsem moc ráda, že jsi doma. Pro Anču to bylo těžké." "Já vím, taky jsem si jistý, že mi neříkala úplně všechno. Děda jen občas naznačil, že je moc smutná, Anežko jak moc zlé to doopravdy bylo?" Anežka se na něj chápavě podívala, měl právo to vědět. "Chodila plakat do zázemí u akvárií, s tvým dědou jsme jí tam párkrát našli. Hlavně nás prosila, abychom ti to neříkali, snažila se být silná. Jenže toho na ni bylo prostě moc, hlavně na začátku, když měla problémy s Bobem. K tomu ji tady furt otravuje ten debil, ale hlavně jsi jí opravdu moc chyběl. Víš když jsem jí tam našla poprvé vzpomněla jsem si na dobu kdy jste ještě nebyli spolu. Zároveň si byla a pořád je naprosto jistá tím, že jsi měl jet. Teď září jako sluníčko a to je hlavní." "Děkuju Anežko, že jste tu pro ní byli, vy všichni. Věděl jsem, že to není tak jednoduché, ale neboj teď už se od ní nehnu." Anežka ho objala a šla pracovat.

Adam šel pomalu k sobě do zázemí a bylo mu těžko. Věděl, že mu Anna neříkala jak moc špatně to snáší, nejvíc mu prozradila Alena. Jenže to bylo horší než si myslel, vzpomněl si na dobu než byli spolu. Kolikrát ho Eliška nebo Anežka upozorňovaly ať jí přestane trápit, že kvůli němu pláče a je nešťastná. Teď jí to musí všechno vynahradit, byl jí vděčný, že ho přemluvila, aby jel. Mohl tak uzavřít smrt rodičů a tím i tuhle bolestnou kapitolu. Navíc díky podpoře Sidonie, nemusel sáhnout do svých úspor. Zkusí si promluvit s Eduardem ohledně možnosti nového bydlení. On určitě má nějakého finančního poradce, bylo opravdu načase zařídit nový byt. Taky si to ještě vyřídí s Bobem, teď je sice prý už v pohodě, ale za tu dobu po odjezdu si to odskáče. No pak tu byl Filip Janda, nesnášel toho chlapa už jen z vyprávění. Teď ho poprvé viděl a ten pohled, který po nich hodil byl jasný. Musí Annu ochránit a rozhodně ten blbec potřebuje lekci.

Později odpoledne šla Sid za holkama, Eliška měla novinky o Robertovi. Adam byl rád, že se to lepší. Bob tu dnes nebyl, ale zítra si to s ním vyřídí. Teď seděl u stolu a čekal na Romana, chtěl si s ním promluvit. Když přišel sedli si ke stolu pod terárii. "Adame, jsem moc rád, že jsi zpátky. Předpokládám, že se mnou chceš mluvit o Filipovi?" "Jo to chci, hele já chápu, že je to tvůj kamarád. Jenže Anna ho má už opravdu dost, je nechutný co o ní vypráví tady a hlavně v baru." "Kamarád už to vlastně není, je skvělý fotograf, ale už mu fakt hráblo. To hození do hnoje si zasloužil. Jak jako řeči v baru, on se furt jen chlubí, že tam sbalil zpěvačku." Adam mu řekl celou pravdu o Lady Y, byl tak s Annou domluvený, navíc i Adélka to věděla. Roman vypadal šokovaně, řekl mu ať si to s Filipem vyřídí jak uzná za vhodné. Taky mu Adam řekl všechno ohledně toho spaní v zázemí a všem co následovalo.

Roman si šel po schůzce s Adamem do infocentra pro kávu. Takže Filip byl ještě větší zoufalec než si myslel, teď když věděl jak to je v baru s Lady Y si byl jistý, že Anna chystá další past. Zahlédl Adélku jak jde k němu, dostal pusu, to mu rozhodně rozjasnilo den. Šel si s ní sednout ke stolku. "Ahoj vypadáš trochu naštvaně." "To taky jsem, mluvil jsem s Adamem. Ohledně Filipa je to ještě horší, než jsem si myslel, což ty jsi ohledně baru věděla." "Promiň nebylo to moje tajemství." "Já se přeci nezlobím, naprosto to chápu, asi Filip teď spadne do další pasti." "Kdo chystá past? Ono je to vlastně jedno, ten chlap potřebuje pořádnou lekci." "Souhlasím, ale on už mi je jedno, co zajít dneska na večeři?" "Říkám, že je to skvělý nápad."

Láska na dálku Kde žijí příběhy. Začni objevovat