18. Láska na dálku

215 5 0
                                    

O šest měsíců později.

Sid seděla doma a čekala až přijde Adam domů. V novém bytě už bydleli a bylo to skvělé. Zařídili si báječné místo pro život. Jediné co jí překvapilo, bylo Adamovo rozhodnutí kolem hadů. Do nového bytu je nechtěl, byli teď všichni v zoo. Tvrdil, že to tak je správně. Sid věděla proč se tak rozhodl, slyšela jeho rozhovor s dědou. Adam počítal, že až by měli děti tak by to tak stejně udělal. Dědu to strašně potěšilo, vlastně největší radost z jejich vztahu měl pořád on. Adamovi se zatím nevrátila ani malárie, proč to si nebyli úplně jistí, snad opravdu byla nejdůležitější psychická pohoda. Dneska měl Adam narozeniny, v práci to oslavili během dne a ona šla dřív, aby mu připravila večeři. Měla pro něj úžasný dárek. O dětech už mluvili, když se přestěhovali a domluvili se, že tomu nechají volný průběh. Sid teď měla v malé krabičce první fotku z ultrazvuku. Předevčírem jí lékař potvrdil těhotenství a už slyšela i tlukot srdíčka.

Adam se vracel domů, dnešní oslava v práci se povedla. Pořád si trochu zvyklal na tyhle hromadné akce, ale s Annou všechno zvládal skvěle. V novém bytě to bylo úžasné, vybudovali si krásné místo pro život. Hady už tam, ale nepřestěhoval, až budou mít děti stejně by je odnesl. S Annou o tom mluvili, oba si děti přáli snad se jim brzo zadaří. Teď zkontroloval krabičku co měl v náprsní kaspe bundy. Chtěl to udělat dneska, protože když řekne ano, bude to pro něj ten nejkrásnější dárek. Musel uznat, že nikdy nebyl šťastnější. Jejich láska se stala tím nejdůležitějším v jeho životě, dokázal díky ní změnit svůj život. Cesta do Amazonie mu pomohla uzavřít minulost a teď před sebou měli jen zářivou budoucnost. Byl taky rád, že se Anna snažila pusunout ohledně vztahu s Viky. Pořád to nebylo dobré, ale ona i Marek se snažili. Co všechny moc potěšilo byl vztah Raula a Danuše, svědčilo jim to spolu.

Sid ještě udělala poslední přípravy a čekala. Taky ještě napsala Elišce, že je všechno v pořádku. Ona jediná zatím věděla o jejím těhotenství, poznala to na ní hned jak si začala stěžovat na její parfém. Takže jí druhý den přinesla test a čekala spolu s ní, jestli se objeví druhá čárka. Měla z toho strašnou radost a jak řekla Adam nemůže dostat k narozeninám lepší dárek. Teď slyšela, že už je doma. Přišel jí obejmout a dát pusu. "Lásko krásně to voní, miluju tě." "Taky tě miluju a pojď, večeře už je hotová." Pak se v klidu navečeřeli, Sid už byla trochu nervózní moc mu chtěla dát dárek. Adam se ptal ohledně víkendu, protože její táta naplánoval grilování. Přijde i Raul s Danuši, z tohohle vztahu měla strašnou radost. I s Viky se to zlepšilo, sice ta počáteční důvěra je pryč, ale prostě to zkouší znovu. Adam si všiml, že je Sid trochu roztěkaná, když sklízela že stolu.

Došel si do předsíně pro krabičku, koupil Anně krásný jednoduchý prstýnek z bílého zlata. Měl jeden centrální kámen, krásný brazilský smaragd, přišlo mu to příhodné. Jeho cesta do Amazonie mohla hodně změnit, byl dlouho pryč a nechal ji tu samotnou. Naštěstí všechno překonali a teď přišla ta chvíle. Pozoroval Sid jak jde k němu a nese malou krabičku. "Takže mám pro tebe dárek a doufám, že se ti bude líbit." Sid sledovala jak si Adam vzal krabičku, ale položil jí na stůl a pak si klekl. V ruce držel krabičku s prstýnkem. "Sidonie Anno Novotná miluju tě, vezmeš si mě?" "Adame samozřejmě, že ano, miluju tě." Pak jí nasadil prstýnek a začal jí líbat. Nečekala to, tohle bylo dokonalé a díky tomu bude její dárek ještě lepší. "Víš chtěl jsem to udělat dneska, vlastně je to takový další dárek k narozeninám, tvoje ano pro mě moc znamená." "Adame jsi ten nejúžasnější chlap na světě a teď je prosím řada na mém dárku."

Adam si vzal krabičku co mu dala a otevřel jí, nevěřícně zíral na fotku uvnitř. Pak se podíval na rozesmátou Annu, popadl jí do náručí a políbil. "Krásné nerozeniny lásko." "Aničko jsem tak strašně šťastný. Dnešek už nemůže být lepší." "Chtěla jsem ti to nejdřív říct hned, ale říkala jsem si, že počkám na tvoje narozeniny. Jen to bylo opravdu moc těžké." "To věřím, nikomu jsi to zatím neřekla?" "Ví to Eliška, ale ta to vlastně poznala skoro hned, aniž bych musela něco říkat. Byla absolutně nadšená." Adam jí objal a byl neuvěřitelně šťastný. Tolik toho už prožili co byli spolu. Byla jeho oporou, ženou která mu rozuměla a milovala ho. Teď utvoří báječnou rodinu a život bude ještě lepší.

Později v posteli si ještě povídali, byl to den naplněný láskou a úžasnými dárky. Překonali toho hodně, jejich vztah byl na začátku hodně těžký. Poznamenaný mnoha věcmi, ale teď byli spolu a čekají miminko. Sid byla šťastná, prstýnek byl krásný, zelený brazilský smaragd, byl vlastně symbolem. "Ten prstýnek je nádherný a hlavně díky tomu kameni je dokonalý." "Chtěl jsem něco výjimečného, kámen z Brazílie je takový symbol toho co jsme museli prožít. Tam jsem si nejvíc uvědomil jak moc pro mě znamenáš. Chtěl jsem zjistit pravdu o rodičích, ale zároveň se vrátit co nejrychleji k tobě. Už si život bez tebe neumím představit. Miluju tě" "Adame jsi muž mého života a miluju tě. Máš pravdu překonali jsme toho hodně. Tak moc si mu tu chyběl, když jsi byl pryč. Nebylo to pro mě lehké ta vzdálenost a nejistota. Tenhle prstýnek je symbol, že jsne zvládli všechno. Posílila nás i láska na dálku." Adam věděl, že má pravdu, vášnivě jí políbil a už se mohli těšit na úžasnou budoucnost.

KONEC

Láska na dálku Kde žijí příběhy. Začni objevovat