V baru bylo ráno ticho, Marek s Vojtou čekali na Sid. Psala jim, že s nimi potřebuje mluvit. Když Sid přišla kluci už na ní čekali, byl to týden co se dozvěděla pravdu. "Ahoj, omlouvám se za ty tajnosti. Charlie včera otravoval u bytu holek a vyhrožoval. Naštěstí toho pak nechal, když se tam objevila hlídka. Jsem ráda, že holky Břéťovi zavolaly." "Tes byla dost vyděšená, víš něco nového?" "Vím a proto jsme tady, mluvila jsem s Břéťou. Předevčírem byl v Brně u Danuše, byla naprosto v šoku. Ona sama teď má s Viky problém, prý se věnuje jen Peťovi a na dvojčata kašle. Ben a Sofi si na to už několikrát stěžovali. Po tom co jí všechno řekl je připravená nám pomoct." "Tak to je skvělé, s Markem jsme se báli, že proti Viky nepůjde." "To já taky, ale Břéťa si byl jistý, že pomůže. Dneska přijede a já se s ní sejdu. Nechceme do toho tahat Vás nebo holky. Pořád je riziko, že si ten šmejd někoho najal." "Sid moc děkujeme, pro nás to opravdu moc znamená."
Sid šla od kluků a měla dobrou náladu. Vyřeší holky a bude to super, už jim taky našli nové bydlení. Podobný byt jako teď, za dobré peníze a hlavně blízko ke klukům. Ani jedna nechtěla v bytě Viky zůstat. Zklamala je úplně všechny, odpoledne pojede k Raulovi a snad Danuše už bude vědět jak dál. Tes stála stranou u stolků v infocentru a čekala na Annu, koupila oběma kávu. "Ahoj, tady máš kávu, říkala jsem si, že ti přijde k chuti." "Děkuju a neboj všechno bude dobrý. Odpoledne mám schůzku s Danuší a Břéťou. Vyřešíme to a on Vám bude muset dát pokoj." "Strašně si té pomoci vážím, nemusela jsi nám to odpustit, to lhaní." Sid se na ni usmála. "S tím mám dost zkušenosti a v tomhle případě to chápu." Tes si všimla jak se Anna teď zatvářila a hned věděla proč. Ten blbec fotograf si zase vykračoval jako pán světa. Radši šly obě rychle ven. "Jako Franta je otravný, ale tenhle to je úplně jiná kategorie. Nesnáším jak si myslí, že mu každá hned skočí do postele." "Jo máš pravdu, Adamovi jsem to taky říkala, no ještě chvíli bude trousit na moji adresu ty poznámky co má a něco mu provedu." Sid se rozloučila s Tes, která šla k žirafám. Ona dnes taky měla dost práce.
K večeru seděla Danuše Křížová v příjemné klubovně u rybníka. Sid jí poprosila ať přijede sem, zdejší majitel, byl její prastrýc. Raul jí uvařil dobrý čaj a pak se omluvil, že tu má sportovní rybáře. Byl to velmi sympatický muž. Taky mohla o samotě přemýšlet, byla znechucená, Viky jí strašně zklamala. Dvojčata si na ni stěžovala a Petr taky nezněl šťastně. Teď ta věc s tím, že má nejen sestru Tes, ale ta má dvojče Izy. Prošla smlouvy a naštěstí i s pomocí Břéťi věděla jak dál. Naprosto chápala znechucení Sid, ona jí říkala úplně všechno a Viky jí teď podrazila. Vytáhla jí na začátku z dluhů, peníze dokonce ani nechtěla zpátky a Viky jí to oplatí lží a přetvářkou. Slyšela venku hlasy, Břéťa měl Sid vyzvednout a přivézt jí. "Danuše dobrý večer, omlouvám se, že jsme se chtěli sejít tady." "V pořádku Sid nic se neděje, je tu hezky a Váš strýc je moc fajn. Pojďte si sednout vím už jak to vyřešíme." Sid ještě uvařila kávu sobě a Břéťovi a pak si sedli k Danuši.
Sid byla spokojená, smlouva se dala lehce vypovědět a Danuše dokonce sebou přivezla výpovědi, holky to jen musí podepsat. Půjde s nimi Břéťa, aby byly v bezpečí a taky si dohlédne na to, že ten lump zmizí z města. "Jsem moc ráda kvůli holkám, Tes chce v zoo zůstat i po konci podmínky. Paní ředitelka už jí to nabídla a Izy bude pomáhat klukům v baru. Zjistila jste i jak by se holky mohly dostat k těm penězům co jim drží?" "Na to jsem se podíval já, Danuše mi jen poradila co máma hledat. Stačí ho donutit podepsat převod peněz na nový účet. Buď si holky rychle zřídí nové, nebo to zatím pošleme k někomu z nás." "Klidně to můžeme poslat ke mě, holky si to pak v klidu zařídí, teď jsou obě tak trochu uzlíčky nervů. Mrzí mě, že vás do toho takto zatahujeme." "Sid to je v pořádku, Viky si to u mě rozházela kvůli Sofii a Benovi. Navíc teď když mi Břéťa řekl jak to bylo s Vaším únosem jsem absolutně znechucená jejím chováním. Vůbec to neřešila, nezajímalo jí to. Tohle není chování ke kamarádce, která Vám se vším pomáhá a chrání Vás. Opravdu musím říct, že jsem se v ní zklamala. "
Sid jí pozorně poslouchala, měla pravdu, to ohledně chování Viky v době únosu a po něm řekla původně jen Adamovi. Strašně jí to ublížilo, jenže byla s Adamem a tohle nechtěla řešit. Očividně to Danuši, ale trápilo. Nechápala pořád jak se na ní mohla Viky tak vykašlat. Máma jí až teď zpětně řekla, že se opravdu nezajímala. Vše jí musela psát a volat sama, Viky se ani neobtěžovala jí zavolat, když už byla doma. "Já taky a hlavně mě mrzí, že ublížila Markovi. Toho to opravdu zasáhlo, že mu lhala. Navíc teď holky hodila přes palubu a vlastně kluky taky. Opravdu děkujeme za pomoc." "Sid má pravdu teď se ukazuje co je zač, mrzí mě to. No uvidíme, teď tohle vyřešíme a pak uvidíme co dál. Ještě, že Danuši máme." Danuše se zasmála, měla Břéťu vždy ráda a Sid si oblíbila. "Takže takové vaše upravené v nouzi poznáš přítele, na nové v nouzi poznáš soudkyni?" Všichni se rozesmáli. Sid byla ráda, zvládnou to. Danuše se pak už omluvila, že musí jet, rozloučila se i venku s Raulem. Sid to sledovala a přišlo jí to zajímavé. Taky se rozloučili a Břéťa jí pak odvezl domů, ještě před domem se mu svěřila s obavou o holky. "Neboj bude to dobré, na všechno dohlédnu. Není čeho se bát, ten zmetek nebude mít žádnou šanci." "Dobře moc ti děkuju, jsem ráda, že už to skončí." Pak už se vydala bezpečně domů.
ČTEŠ
Láska na dálku
Short StoryDěj je zasazený po 76 dílu, ale dál s dějem v seriálu nekoresponduje. Sid je po Adamově odjezdu osamělá. Má problémy s Bobem, který si myslí, že pavilon by měl vést on. Taky řeší problémy Tes a Izy, holky se jí svěřily s tím jak to mají. Jsou zamilo...