Satoru okulun popülerlerindendi. Etrafında bir sürü kız vardı. Playboy gibi bir şeydi. Satoru bu sefer en uzun ilişkilerinden birini yaşıyordu. 2. Haftalarına girmişlerdi, bu sefer ki sevgilisi kitaplarla ilgilenen tatlı şefkatli bir tipti o yüzden satoru onunla kavga edecek bir sebep bulamıyordu. Bir okul çıkışında, kızın iki gün sonra doğum günü olduğunu öğrenmişti. Bunun üzerine kitapçıya uğramaya karar verdi, şehre indi. Nerede kitapçı bulacağını tabii ki de bilmiyordu. O yüzden yoldan geçen bir yaşlı adama sordu. Adam ona eski ve bilinmeyen bir sokaktaki kitapçıyı tarif etti. Giderken yaklaşık 3 kere yolunu kaybetti fakat gene de varmıştı. İçerisi bomboştu. Sadece uzun siyah saçları ve uzun boylu bir adam dikkatini çekmişti, adam dediğine bakmayın büyük ihtimalle kendisi gibi lise öğrencisiydi. Adamın elinde ki kitap güzele benziyordu her zaman ki gibi kapağından yola çıkarak bu varsayımı atmıştı. Satoru böyleydi işte her şeyi kapağına göre yargılar içindekileri umursamazdı. Suguru sonunda kitaptan başını kaldırıp, satoru'ya bakmıştı. Gördüğü gibi ilgisini çekmişti. Kitaba baktığını farkedince konuşma başlatmaya karar verdi.
"Kitap ilginizi çekti sanırım?"
"Aslında onu arıyordum, aradığım şey olduğu için dikkatimi çekti."
"Bu yazarı okur musunuz?"
"Hı hı okurum."
"O halde alın ben zaten okumuştum."
Okuduğu şeye neden tekrar bakıyordu ki bu manyak satoru fazla sorgulamadan kitabi aldi
"Oldukça iyi bir görünüşün var."
"Teşekkür ederim sizin de öyle."
"Sizli bizli konuşmaya gerek yok bence."
"Öyle diyorsan."
"Bak ne diyeceğim numaranı versene takılırız!"
"Oh bu biraz tuhaf oldu fakat aynı yazardan hoşlanıyoruz madem kitap zevklerimiz de aynıdır. Veriyorum"
"Tamamdır sonra görüşürüzz^^"
"Görüşürüz."
Satoru bu çocuktan gerçekten etkilenmişti. Kitap işini tamamen unutmuştu bile eve gidince kesinlikle onunla tekrar konuşacaktı.
Bilinmeyen numara
-Hey selam ben bugun ki yakışıklı eleman😉-Sana da merhaba.
-Naber canim^^
-Canım falan demesek daha yeni tanışıyoruz.
-AFEDERSIN YA 😔 neyse naber hehe~
-İyi sayılırım sen?
-Ben de iyiyim iste
Sey dicem bi kizdan nasil ayrilinir-Kız arkadaşından mı ayrılacaksın?
-Evet oyle bisiler yapcam neyse nasil ayriliom
-Nazikçe onu karşına al neden ayrılmak istediğini söyle.
-Tamam oyle yapiyim bari tesekkurler🥰
-Rica ederim. Şimdi uyuyacağım
iyi geceler.-iyi gecelerrr🥰
Suguru karşısındakini 10 yaşında ki birisi olduğunu sandı, bir insan bu kadar çekici ve bir o kadar da aptal olabilir miydi? Cevabını almıştı. Ciddi anlamda uzun zamandan sonra ilk defa hayatına biri girmişti bu kişiyi alıp almamak konusunda tabii ki de kararsızdı. Buna zaman karar verecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙍𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙝𝙚𝙧𝙚|Satosugu
Hayran KurguSatoru okulun popülerlerindendi. Etrafında bir sürü kız vardı. Playboy gibi bir şeydi. Kız arkadaşına kitap almak için gittiği yerde böyle biriyle tanışacağını nerden bilebilirdi?