Sebaik sahaja bangun dari tidur yang nyenyak, benda first sekali yang Yana rasa adalah perit, sengal, pedih dan bengkak pada lubang pussynya. Badannya juga terasa letih dan lesu. Ikutkan hati Yana mahu sahaja dia baring di atas katil sepanjang hari namun bila terfikir tentang kerja yang menanti harus dia gagahi juga untuk bangkit segera dari tempat tidur....
"Tidur? Kejap...aku tidur kat mana semalam?" Yana cuba untuk fokus, dia lihat sekeliling...ini bilik Krish!
"Bila masa aku sampai ke sini.... Jangan kata sakit yang aku rasa kat pussy ni disebabkan oleh...." Yana menekup mukanya, terasa malu dengan diri sendiri dan juga memori semalam yang bagai mimpi indah tiada penghujung. Entah apa yang merasuknya untuk bertindak sebegitu berani. Namun, di sebalik kekalutan itu, Yana tersenyum sendiri...
"Nak lagi...." Yana menyentuh vaginanya yang masih pedih dari permainan kasar semalam. Biji kelentitnya juga terasa bengkak sebab disedut kuat oleh Krish. Sedang asyik membelai pantat yang sengal Yana terbau benda hangit. Yana bingkas bangun dari katil dan menyarung kain batiknya hingga ke paras dada. Laju kakinya menapak menuju ke dapur. Di situ berdirinya Krish tanpa berbaju berseluar pendek dengan senduk di sebelah tangan.
"Emmm I ingat nak masak scrambled egg tadi tapi... I got distracted," Yana menjenguk, habis hangus telur. Yana tersenyum dan memegang lembut pipi Krish.
"Krish pegi duduk okay, I buatkan," Krish ke tepi dan memberi ruang untuk Yana menyediakan sarapan. Yana mengambil beberapa biji telur kemudian dipecahkannya satu persatu. Sedang asyik dia memukul telur tersebut, dia dapati Krish sedang memerhatikan gerak gerinya.
"Sexy you berkemban mcm ni," ujar Krish sambil perlahan-lahan merangkul pinggang Yana dan memeluknya erat.
"Krish kalau you peluk I macam ni susahla nak masak," Selesai Yana menuang telur yang dah dipukul ke dalam sauce pan Krish bertanya pula,
"Berapa lama you ambil untuk masak telur ni?"
"Lebih kurang 2 minit macam tu, high heat, kacau sentiasa. Baru dia runny, lembut dan gebu. Kenapa?" Sebaik sahaja Yana selesai menjawab, Krish langsung melutut di belakang Yana dan masuk ke dalam kain batiknya. Yana terkejut dan cuba untuk beralih tetapi Krish sudah pun memegang erat pinggul lebar Yana. Yana kemudian terasa sesuatu yang basah dan panas di lubang punggungnya.
"Krish! Kotor! I dah la tak mandi lagi, ah!"
"You teruskan memasak. I'll be here untill you are done," Krish menyambung kembali jilatan nakalnya. Yana terpaksa memasak sambil lubang punggungnya dijilat. Kadang kadang sampai terhincut hincut dibuatnya dek terlalu asyik menikmati tujahan lidah Krish. Terasa lidah Krish bergerak ke ats, ke bawah dan menggeletik lubang punggungnya. Tidak pernah Yana merasakan sentuhan sebegini pada lubang terlarang itu.
"Krish...dah siap," Krish keluar dari tempat persembunyiannya dan menarik tangan Yana ke sofa 3 seater kemudian mengarah dia untuk menonggeng pada sofa itu. Yana mengikut sahaja.
"Jangan tanggal Kain batik. I nak fuck you like that," Krish menyambung kembali serangan lidah pada lubang cipap dan punggungnya. Mendesis dan mengeluh empunya lubang pabila lidah Krish menyerangnya bertalu talu tanpa belas kasihan.
"Oh Krish! Sedapnya lidah you Krish..." segala sakit dan sengal pada vagina Yana beransur hilang bila dapat urutan istimewa dari lidah Krish.
"Your pussy and ass lagi sedap Yana. I can't stop eating it," lidah Krish menari nari pada sweet spot pussy dan lubang bontot itu. Bontot Yana terangkat angkat tiap kali terasa kejutan elektrik pada lubangnya itu.
"Krish...masukkan batang you sekarang Krish...please," rayu Yana yang tidak mampu lagi menahan kemahuannya dijolok oleh batang hitam Krish. Krish yang sememangnya sudah gersang dari tadi terus menurut kemahuan Yana. Perlahan dia menolak masuk batangnya ke dalam pussy basah milik Yana. Yana mengeluh lega apabila lubang cipapnya yang berdenyut kosong telah diisi dengan batang padu.
"Pussy ni milik siapa?" Bisik Krish perlahan ke telinga Yana sambil dia menyorong semula batangnya keluar dari cipap Yana. Yana berasa frust bila diusik sedemikian rupa disaat nafsunya sedang memuncak.
"Tak...tak tahu..."
"Kalau you nak terus rasa nikmat dengan I, nak I fuck you macam ni tiap-tiap hari, you kena mengaku yang pussy ni I punya," sekarang tinggal kepala punai Krish sahajs di lubang pussy Yana. Yana yang tak keruan ditinggal kosong mula mnggoyang punggungnya mencari batang Krish, inginkan batang itu terbenam semula di dalam lubang. Krish tersenyum melihat aksi gersang Yana tu.
"Say the magic word, Yana..."
"Pussy saya milik Krish dan Krish seorang sahaja! Buatlah apa yang Krish suka asalkan saya boleh rasa batang Krish setiap hari!" Rayu Yana dalam keadaan separuh menjerit. Tiada lagi malu dalam diri Yana. Moral juga sudah terlucut dari hati nurani. Sekarang hanya nafsu yang menguasai akal fikiran Yana.
"Good girl," dengan satu tolakan, zakar Krish meluncur laju masuk ke dalam lubang puki Yana. Yana menjerit penuh nikmat saat dirinya menerima asakan padu itu. Tanpa membuang masa Krish mula menghentak tanpa henti lubang nikmat Yana dari belakang. Setiap hentakan menyebabkan punggung Yana beralun hebat.
"Sedapnya Krish...sedapnya pussy I bila kena hentak dengan you.... Tak pernah I rasa sedap macam ni, walaupun dengan suami sendiri,"
"You suka batang India dah kan sekarang? You think you can go back fucking Malay guys after this, Yana?"
"Tak...tak nak...tak nak batang Melayu dah...nak batang Krish je....batang India Krish," mendengar pengakuan berani mati dari Yana sendiri menyebabkan Krish makin rancak menjolok cipap Yana.
"Good girl, good girl. Cum cepat Yana. Cum sama sama Yana," mendengar arahan Krish, Yana lantas melepaskan klimaksnya yang pertama untuk pagi itu. Krish menyusuli langkah Yana beberapa minit kemudian. Mereka berdua rebah bersama dan terbaring pada sofa itu. Yana mendakap badan Krish erat.
"Terima kasih Krish," Krish mencium umbun umbun Yana dan memeluknya erat.
"So, kita nak makan apa pagi ni?" Soal Yana bila kedengaran perut Krish mula berkeroncong.
"I pergi beli breakfast. You tunggu sini okay?" Krish mencium lembut bibir Yana yang setia menanti dikucup olehnya. Selesai menikmati bibir masing masing, Krish bingkas bangun dan bersiap untuk keluar membeli makanan.
"Tunggu I okay Yana?" Yana tersenyum dengan Krish yang kadang kala seakan kebudak budakan.
"Ya Krish, I tunggu, mana lagi I nak pergi?" Krish tersenyum. Bila kereta milik Krishnan sudah lagi tidak kelihatan, Yana menekan butang kawalan pagar itu. Yana menuju kembali ke dapur untuk mencuci perkakas kotor yang ada di dalam singki. Namun, kedengaran dari jauh bunyi tapak kaki sedang menuju ke arahnya.
"Tinggal dompet ke...." Belum sempat Yana menghabiskan ayatnya, terasa satu tamparan pedih hinggap pada muka Yana. Yana hilang keseimbangan namun sempat berpaut pada singki. Yana berpaling ke arah figura yang telah nencederakan dia dan alangkah terkejutnya bila figura itu adalah suaminya sendiri.
"Jumpa pun kau betina sundal!"
YOU ARE READING
Krishnan
RandomYana, surirumah yang berumur 35 tahun mula merasa bosan dengan kehidupan seks bersama suaminya. Dia mula inginkan kelainan. Mungkin dengan lelaki India yang dia sering bertembung di kedai runcit berhampiran. Namun apa yang dia tak tau, lelaki terseb...