Khayalan

11.6K 94 8
                                    

Krish membuka matanya perlahan-lahan, cuba mengingati apa yang terjadi semalam selepas dia pulang dari parti hari lahir Ravi namun gagal. Dia tidak ingat langsung bagaimana dia pulang ke bilik hotelnya. Kemudian dia sedar ada tubuh seseorang di sebelahnya, ternyata salah satu gadis Ravi berjaya menyusup ke dalam biliknya ketika dia sedang mabuk. Krish membuka selimutnya untuk lihat sama ada dia masih berseluar atau tidak. Dia menarik nafas lega, confirm takde apa yang terjadi semalam. Dia memandang gadis di sebelahnya itu. Gadis itu berkulit putih mulus, badan persis model yang dilengkapi dengan payudara montok, berambut panjang ikal mayang dan bibir yang dihiasi dengan lipstick merah. Gadis itu juga masih berpakaian lengkap; mini dress berwarna hitam yang tersingkap hingga ke peha. Perlahan-lahan tangan Krish memegang bahu gadis itu dan digoncangnya lembut. Gadis itu mula membuka matanya dan reaksi pertama yang gadis itu berikan bila terpandang wajah Krish adalah untuk panik.

"Hey...hey, jangan terkejut. Tenang. Saya takkan apa-apakan awak."

"Maaf tuan. Saya...."

"Ravi ke yang hantar kamu ke sini?"

"Ya...." Krish menggaru kepalanya yang tidak gatal. Sudah dia maklumkan kepada Ravi yang dia mahu bersendirian pada malam terakhir dia di bandar itu namun Ravi akan tetap bersikap seperti Ravi. Degil dan tak akan terima arahan dari sesiapa...hatta dari anaknya sendiri.

"Kamu boleh balik sekarang. Cakap je yang saya dah tidur dengan kamu semalam,"

"Tapi....ayah tuan cakap kalau selagi takde kesan mani pada baju saya, saya tak dibenarkan pulang. Lagipun kuncu kuncu ayah tuan mesti dah ada diluar menunggu saya. Kalau mereka nampak saya elok sahaja...." Krish menghela nafas kecewa. Sebab tu dia tidak selesa bila orang ketahui identitinya kerana orang akan melayannya sebagai anak Ravi, bukan sebagai individu bernama Krishnan.

"Bagi saya blowjob tuan pun cukuplah. Saya taknak kena pukul lagi...."

"Kerap ke Ravi pukul kamu?" Gadis itu senyap membatu. Tidak membalas pertanyaan Krish.

"Apa nama kamu?"

"Suhana"

"Berapa ribu kamu berhutang dengan Ravi?"

"RM10ribu tuan," Krish mencapai telefon pintarnya dan mula mengetik sesuatu pada skrin paparan telefon itu. Beberapa minit yang terasa seperti berjam berakhir bila Krish memandang Suhana dan berkata,

"Kamu tunggu saya siap. Kita keluar makan. Rumah famili kamu di mana?" Krish tanpa segan silu memecat seluar tidurnya dan menyarung pula seluar jeans biru gelap yang dipadankan dengan tshirt kolar bulat polos berwarna hitam. Gadis itu tersipu malu kerana terlihat batang gadang Krish walaupun sudah berpuluh orang lelaki yang dia layani sebelum ini.

"Famili saya? Mereka....ada di bandar Terasang."

"Nanti lepas kita keluar makan, saya akan hantar awak ke stesen bas. Pergilah ke mana-mana pun asalkan bukan bandar Terasang. Duit jangan risau, saya akan bekalkan sedikit. Tak guna kamu bekerja dengan Ravi kalau dia asyik pukul kamu," ujar Krish separuh geram kerana dalam masa yang sama sikap baran ayahnya juga diwarisi olehnya sedikit sebanyak.

"Hutang saya?"

"Saya dah 'beli' awak. Kemudian awak lari ketika bekerja dengan saya." Mula-mula Suhana tidak paham apa yang Krish cuba sampaikan namun bila dia dapat menangkap maksud tersirat Krish dia berlari mendapatkan Krish dan memeluknya penuh erat.

"Terima kasih tuan!" Menangis teresak-esaklah Suhana, terharu dengan kebaikan Krish yang tidak mengenalinya sama sekali.

"Dah jangan nangis. Nanti mereka dengar." Suhana segera hentikan tangisannya dan mengelap air mata di pipinya.

"Izinkan saya balas jasa Krish. Saya rasa bersalah sangat kalau saya tak sumbang sedikit tenaga saya atas kebaikan Krish," Suhana tiba-tiba melutut di depan Krish dan cuba untuk membuka zip seluar jeans Krish. Krish segera memegang tangan Suhana, cuba menghalangnya dari berbuat demikian.

"Krish ada rindukan sesiapa tak?"

"Rindu?"

"Krish ada sebut nama Yana ketika tidur semalam. Siapa dia?"

"....kawan yang saya sayang,"

"Bertuah Yana kerana ada kawan macam tuan," Suhana perlahan-lahan membuka butang dan zip seluar jeans Krish dan dia tarik ke bawah jeans itu. Terpampang di hadapan mukanya morning wood Krish yang tegak berdiri. Suhana mengurutnya perlahan-lahan, dia turut meludah ke atas batang Krish agar lebih mudah dan licin pergerakan tangannya nanti. Krish memejam mata, cuba menikmati belaian Suhana.

"Sedap tak Yana gosok, Krish?"

"A...apa?"

"Saya cakap 'sedap tak Yana gosok ni, Krish?'" Krish akhirnya menangkap permainan roleplay yang Suhana cuba lakukan. Krish memejamkan mata dan mengangguk perlahan. Suhana tersenyum dan dia meneruskan 'kerja tangan'nya. Bila air mazi mula terbit, Suhana menjilat kepala butoh Krish itu dengan lembut. Krish mengeluh keresahan, menginginkan kembali sentuhan lidah 'Yana'. Keluhan Krish memberi green light untuk 'Yana' menghisap hujung kepala batang Krish itu. Dihisapnya lembut dan penuh selera, lidahnya juga tidak lupa memberi peranan dalam handjob ini. Di hujung, di bawah dan sepanjang batang itu lidah 'Yana' menari ghairah.

"Deepthroat sayang, please,"

"Baik Krish," Krish membiarkan sahaja 'Yana' mengawal tempo jolokan. Dia ingin fokus sepenuhnya pada nikmat yang 'Yana' berikan ini.

"Macam biasa tekak you sangat sedap Yana. I miss you so much....ugh I'm cumming," Krish memegang erat rambut ikal Suhana sementara dia melepaskan manik manik putih ke dalam mulut Suhana. Suhana menyedut kepala butuh Krish sekuat hati. Mengeluh Krish ngilu dan nikmat bila butuhnya dilayan sebegitu rupa. Selesai Krish mengeluarkan airnya, Suhana cepat berlari ke bilik air, meludah air mani Krish ke dalam sinki. Krish hanya tersenyum bila Suhana sedikit termuntah bila kali pertama merasa hanyir maninya.

Apabila mereka berdua selesai urus diri mereka, Krish dan Yana pun keluar dari bilik hotel. Seperti yang dijangka kuncu-kuncu Ravi telah meninggalkan mereka berdua sendirian seperti yang dipinta. Mereka berdua kemudiannya menuju ke kedai makan untuk sarapan pagi. Selesai bersarapan, mereka meneruskan perjalanan ke stesen bas berhampiran. Tak banyak yang mereka bualkan sepanjang perjalanan. Sesekali Krish akan meminta Suhana memastikan tiada kereta yang mengekori mereka. Sebaik sahaja mereka tiba di stesen bas tersebut, Krish menghulurkan sejumlah wang kepada Suhana dan mengarahkannya untuk segera pergi beli tiket bas. Suhana menurut. Selepas seketika, Suhana kembali ke kereta Krish, ingin mengucapkan kata-kata perpisahan sebelum dia berangkat.

"Memang betul-betul tuah saya. Saya berjaya beli tiket terakhir untuk pagi ni. Kalau tidak saya terpaksa tunggu hingga pukul 3 petang nanti. Lagi 5 minit bas akan berlepas," Krish mengangguk faham.

"Terima kasih Krish," Suhana menghadiahkan satu kucupan mesra pada pipi Krish. Krish biarkan sahaja kucupan itu menyinggah. Selepas dia pastikan Suhana selamat menaiki bas dan bas itu telah bertolak jauh dari pandangan matanya, barulah Krish perlahan-lahan memandu keretanya meninggalkan stesen bas itu. Destinasi seterusnya, Yana tersayang.

KrishnanWhere stories live. Discover now