Dendam

12.2K 106 4
                                    

Yana menjerit sekuat hati saat rambutnya ditarik oleh lelaki kejam itu. Yana merayu rayu minta dilepaskan namun lelaki itu tidak ambil peduli.

"Lepaskan aku setan!"

"Engkau tu yang setan! Duduk serumah dengan lelaki bukan muhrim! Bukan muslim pulak tu!"

"Aku peduli apa! Daripada aku hidup bersama dengan lelaki halal tapi tak tau tanggungjawab!" Sedas lagi penampar hinggap ke pipi gebu Yana. Suami Yana menolaknya dengan kasar ke atas sofa yang berada di ruang tamu. Dia mulai mundar mandir di hadapan Yana, sesekali menumbuk kepalanya yang selama ini sakit memikirkan di mana isteri derhakanya bersembunyi. Bila dia kebetulan ternampak Yana sedang menikmati makan tengah hari bersama jejaka India beberapa minggu yang lalu, dia langsung menghendap mereka sehingga dia mengetahui lokasi banglo rahsia ini. Memikirkan Yana selama ini gembira tanpanya hanya menyebabkan api dendam makin membara di dalam hati.

"Berbulan aku cari ko Yana. Tak sangka muka je nampak baik tapi perangai macam setan! Ko balik dengan aku sekarang!"

"Aku taknak! Aku tak nak hidup dengan ko dah! Aku tak akan sesekali kembali ke rumah buruk tu lebih lebih lagi dengan ko, babi!" Lelaki itu langsung menerpa ke arah Yana dan menindihnya supaya Yana tidak dapat lari dari menerima akibat melawan perintahnya. Lelaki durjana itu mula melurutkan seluarnya dan membawa keluar batang separuh keras.

"Aku tau macam mana nak ajar ko. Ko tunggu!" Yana cuba bangun dari dihempap oleh lelaki itu namun gagal. Tiba-tiba kedengaran bunyi seperti sehelai kain direntap lalu terkoyak. Kini, badan gebu Yana sudah tidak dilitupi dengan apa-apa pakaian. Lelaki yang punya ikatan sah di atas kertas itu mula menggigit buah dada Yana dengan kasar, Yana menjerit kesakitan, tidak tertahan dengan paksaan lelaki itu. Setelah puas dia menyakitkan dada Yana, lelaki itu cuba memasukkan kemaluan separuh mengeras itu ke dalam vagina kering Yana. Yana terasa pedih saat batang itu menerjah masuk ke dalam.

"Aduh, sfzdakit! Berhenti!"

"Hati aku lagi sakit Yana memikirkan ko hidup bahagia gembira tanpa aku. Benci sungguh aku tengok muka kau tersenyum saat bersama dengan lelaki keling tu. Takpe Yana, aku akan bawa kau balik, lepas aku selesai dengan kau," sedang asyik jantan keparat itu ingin melunaskan nafsu 5 minitnya, tiba-tiba dia rasa ditarik oleh seseorang kemudian satu  penumbuk hinggap tepat ke tulang hidungnya dan menyebabkan dirinya jatuh tersungkur ke atas lantai.

"Puan, puan tak apa-apa ke?" Soal lelaki berkemeja putih seluar slack hitam. Badannya slim dan berkulit sawo matang, sepertinya lelaki itu bukan Krish. Yana menggeleng kepala sambil tangannya terketar-ketar cuba menutup badannya dengan kain batik yang telah pun koyak direntap manusia tak berguna tadi. Melihatkan Yana yang sedang struggle untuk menutup badannya, pemuda itu cuba membantu Yana lagi dengan menanggalkan baju kemejanya dan memberikannya pada Yana. Yana menyambutnya perlahan tanpa sebarang tutur kata. Pemuda itu membelakangkan Yana dan mula memukul jantan keparat tadi, dengan menumbuknya tanpa henti. Kelihatan darah mula membentuk pada penumbuk pemuda itu. 

"Cukup, jangan pukul dia dah.... Tolong hubungi Krish...." Tanpa banyak soal pemuda itu mencapai telefon pintar di dalam seluar dan mula membuat panggilan. Yana yang sedang cuba proses kejadian ngeri tadi hanya mampu terdiam sepanjang mereka berdua berada di ruang tamu itu. Selepas seketika yang terasa begitu lama, kedengaran bunyi ngauman enjin di perkarangan banglo. Krish berlari ke dalam lalu mendapatkan Yana.

Krish terdiam, mengamati setiap inci tubuh Yana. Dia menyentuh lembut muka Yana, cuba membaca raut wajahnya. Terdapat beberapa kesan lebam pada dada dan juga pipi Yana yang kian membengkak. Krish berpaling kepada lelaki yang sedang terbaring itu. Perlahan dia menghampirinya dan tanpa sebarang amaran, Krish memijak celah kelangkang suami Yana dengan cara menghentaknya dengan tumit kaki. Meraung lelaki itu kesakitan.

"Aku akan buat report polis! Ko culik bini aku!" Sekali lagi Krish menghentak telur suami Yana dengan tumit, terbaring berguling-guling lelaki itu menahan sakit

"Ko report polis, aku sendiri akan kutip ko pergi jumpa Ah Lim. Ah Lim dah lama cari ko. Dah pinjam duit orang sampai 10 ribu pastu ada hati taknak bayar." Berubah air muka lelaki itu bila mendengar nama Ah Lim.

"Tolonglah jangan hantar aku ke Ah Lim. Aku...."

"Tutup mulut ko. Aku taknak dengar. Yana....apa nak buat dengan babi sorang ni? Bagitau je. Semua bergantung atas you," ikutkan hati Yana mahu saja dia biarkan lelaki itu kena lunyai sehingga tinggal nyawa-nyawa ikan. Mahu saja biarkan lelaki itu dipukul tanpa belas kasihan. Namun, sifat simpati dan belas kasihan masih lagi menguasai sebahagian darinya.

"Lepaskan dia Krish. Saya cuma nak...rehat." ujar Yana perlahan. Krish agak sedikit kecewa dengan pilihan yang dibuat oleh Yana namun harus dia hormati keputusannya itu memandangkan lelaki ini masih lagi ada ikatan yang sah walaupun sudah berbulan tidak diberi nafkah. Krish meludah ke muka lelaki itu.

"Jay, ko campak ulat ni ke tempat pelupusan sampah di Kampung Hangguk sana. Pastu ko tinggalkan." Jay mengangguk dan mula mengheret lelaki itu keluar dari ruang tamu. Krish memandang sayu ke Yana, perlahan-lahan dia bergerak dan duduk di sebelah Yana lalu memeluknya erat. Sebaik sahaja Yana merasa sentuhan dari Krish, air mata Yana mula berjurai laju. Yana menangis semahu-mahunya. Tidak pernah Yana menangis sebegini kuat walaupun sepanjang perkahwinannya penuh dengan rasa kecewa dan kesunyian. Krish memimpin Yana ke tingkat atas, menuju ke bilik tidur milik Krish.

"Mandi ye Yana?" Soal Krish lembut. Yana mengangguk perlahan tanda setuju. Krish mengambil baju kemeja dan kain batik yang Yana pegang erat tadi dan meletakkannya ke dalam bakul baju kotor berhampiran. Krish membawa Yana masuk ke dalam bilik air yang dilitupi dengan tile mewah berwarna hitam, Yana kemudiannya dipimpin ke shower yang berwarna keemasan, tidak lama kemudian air mula mencucuri badan Yana yang penuh dengan lebam. Bengkak pada muka Yana juga mula kelihatan dan sakitnya mulai terasa. Krish mula menanggalkan pakaiannya satu persatu setelah dia pastikan Yana selesa.

"Maaf Yana, saya sabunkan badan Yana ye?" Yana mengangguk, masih tanpa sebarang tutur kata. Krish memicit sedikit sabun ke atas loofah dan mula melurut sabun itu pada badan Yana. Dari bahu turun ke lengan, bergerak naik semula ke bahu turun ke dada, kemudian ke perut dan peha Yana dan Krish lakukannya dengan penuh berhati-hati dan kelembutan.

"Nak saya cuci bawah Yana? Saya cuci dengan air je. Takut pedih," Yana mendiamkan diri. Krish mencabut shower head dari tempatnya dan mengarahkannya ke kemaluan Yana dan dibiarkan seketika. Air sejuk itu sedikit sebanyak membantu meredakan kesakitan yang dialami. Yana tiba-tiba bergerak perlahan menuju ke Krish dan mula merangkulnya erat. Krish meletakkan semula shower head ke tempat asal dan memeluk Yana kembali. Mereka biarkan sahaja air sejuk itu mencucuri dan mengalir pada badan mereka dengan harapan dapat meleraikan tension dan stress yang wujud selepas kejadian hitam tadi. Mereka hanya berpeluk dan sesekali Krish mencium ubun-ubun Yana, bagai ingin memberitahu yang dia akan cuba sentiasa ada disisi Yana saat Yana memerlukannya.

Selesai mengelap badan Yana dan dirinya, Krish memimpin Yana ke katil dan mengarahkan Yana baring di atasnya. Krish selimutkan Yana yang tidak berpakaian seurat benang.

"Yana baring sini ya. Saya turun ke bawah sekejap, ada benda saya nak buat" Selesai menyarung boxer hitamnya, Krish mencium tangan Yana sebelum meninggalkan Yana sendirian di biliknya. Macam-macam benda sedang bermain difikiran Yana saat dia terbaring di dalam bilik Krish. Susah nak gambarkan perasaannya sekarang sebab bercampur baur; sedih disakiti oleh suaminya, gembira dia tak perlu berjumpa lagi dengannya dan dia juga takut akan apa akan terjadi jika dia berterusan tinggal dengan Krish. Tidak lama kemudian Krish muncul kembali dengan membawa secawan air koko panas. Yana tersenyum lemah.

"Minum sikit Yana. You dari pagi tadi tak makan." Yana bangun dari katil dan mula menghirup perlahan air koko itu. Pada awalnya Yana merasakan mual dan tidak ada selera untuk minum atau makan namun sebaik sahaja air itu menyentuh tekaknya, Yana menghirup air koko suam itu sehingga ke titisan terakhir.

"Lapar ya sayang?" Yana tersipu malu. Krish meletakkan cawan kosong itu di atas night stand. Tangannya mengarahkan Yana untuk memberi sedikit ruang kepadanya. Krish baring disebelah Yana dan menarik selimut gebu tebal itu, membalut tubuh mereka. Yana memeluk Krish erat, begitu juga Krish, mendakap Yana dengan penuh mesra.

"Tidur ya Yana, I'll be here for you," Krish cium ubun-ubun kepala Yana berkali-kali sebelum mereka berdua hanyut ke alam mimpi yang mengasyikkan.

KrishnanWhere stories live. Discover now