"Perlu ke pasang bodyguard Krish?" Krish menghirup perlahan kopi o panas yang dibancuh oleh Yana sendiri dan dihadapannya juga terhidang kuey teow goreng basah kegemarannya.
"Saya takde kat sini selama sebulan nanti Yana. Siapa nak jaga awak sepanjang ketiadaan saya?" Krish dengan penuh selera menikmati kueyteow goreng itu, Yana tersenyum puas melihat Krish menyukai masakannya namun dalam masa yang sama dia tak dapat hiraukan kehadiran Jason atau nama pendeknya Jay yang berdiri berdekatan dengan mereka seperti tugu tiada perasaan. Wajahnya serius, berjambang nipis dan matanya redup seperti menyimpan seribu satu masalah. Tak seronoknya tinggal di sini sendirian dengan orang yang tidak dia kenali fikir Yana. Krish yang sudah berhenti makan memerhati muka runsing Yana. Dia mencapai tangan Yana dan perlahan-lahan menarik Yana untuk duduk di atas ribanya. Aksi mereka berdua saat ini tak ubah seperti seorang ayah yang sedang memujuk anaknya dari terus merajuk. Krish meletakkan tangannya di atas peha berisi Yana dan mula menggosoknya perlahan.
"Kena ada orang yang jaga Yana waktu ketiadaan saya. Dulu-dulu Yana memang tak pernah nampak kelibat bodyguard di rumah ni sebab saya boleh jaga diri saya sendiri dan jaga Yana juga. Tapi saya taknak insiden tempoh hari terjadi lagi," dari peha tangan Krish bergerak ke perut berlipat Yana lalu meramasnya lembut. Yana tergelak, geli dengan sentuhan nakal Krish.
"Krish kenal Jay dah bertahun-tahun, Krish dah masak dengan perangai Jay dan Jay pun dah tahu apa yang saya nak. So let my friend Jay here take care of you while I'm gone ok?" Tanpa disedari tangan Krish sudah pun merayap masuk ke dalam baju t-shirt sendat Yana.
"Dah pandai ye pakai baju sendat." Krish menghirup udara nikmat dari belahan bukit berdaging itu, bau badan Yana sangat unik dan memikat hati Krish.
"Mana ada sendat...." Yana menahan erangannya dari terlepas saat buah dadanya mula diramas oleh Krish dengan penuh ghairah.
"Krish...mmm boleh tak kalau Krish suruh Jay tu... berambus?" Krish tertawa besar dengan mulut Yana yang non filter itu.
"Why babe? Malu ke? Dengan I tak boleh malu. Kalau boleh I nak tunjuk kat semua orang betapa cantik, seksi dan liarnya my Yana ni." Krish melekapkan mulutnya pada payudara mekar Yana, dijilat dan dihisapnya puting sensitif itu. Yana mengeluh kecil, dia lentikkan badannya sedikit agar Krish boleh menghisap teteknya dengan lebih selesa. Walaupun sedang asyik menikmati jilatan Krish sesekali dia menjeling juga ke arah Jay, yang setia berdiri di tempatnya. Perasaan Yana bercampur baur saat melihat Jay yang tidak berkedip matanya memandang dia dan Krish berasmara. Krish yang sepertinya dapat merasakan ada sesuatu yang tidak kena mula berhenti menikmati buah dada Yana.
"Kenapa babe? Are you ok? Are you still...." Yana mencium bibir Krish dengan penuh kasih sayang.
"Mungkin hari lain Krish...." Krish melemparkan senyuman mesra dan mencium pipi lembut Yana
"Yes. We'll try again as soon as I'm back from my trip. Or sooner..."
"Trip ke mana sebenarnya you ni?"
"Adalah. Nanti bila tiba masanya, I akan bawa you ke sana. Okay Yana sayang?"
🐎🐎🐎
Yana melambai lemah saat kereta Krish meninggalkan perkarangan banglo itu dan seperti yang telah diamanahkan, berhampiran Yana berdirinya Jay, memerhati gerak geri dan keadaan sekeliling. Yana memandangnya dengan penuh rasa meluat.
"Jay,"
"Ye Cik Yana,"
"Tak penat ke berdiri 24 jam?"
"Memang tugas saya untuk sentiasa dalam mode berjaga-jaga jadi kalau saya perlu berdiri 24 jam, saya akan berdiri 24 jam," ulas Jay secara ringkas.
"Berak kencing macam mana Jay? Perlu berdiri jugak ke?" Jay tidak membalas, mukanya lebih ketat dari biasa. Yana tergelak kecil. Yana mengamati tubuh badan Jay ke atas ke bawah. Slim dan bontot boleh tahan tonggek dia ni, fikir Yana penuh kenakalan. Yana kemudiannya berdiri di belakang Jay, tak semena mena dia lututkan pelipat kaki Jay, menyebabkan Jay hampir terjatuh melutut. Yana ketawa jahat lalu berlari ke dalam meninggalkan Jay yang sedaya upaya menahan diri dari melakukan serangan balas terhadap Yana.
YOU ARE READING
Krishnan
RandomYana, surirumah yang berumur 35 tahun mula merasa bosan dengan kehidupan seks bersama suaminya. Dia mula inginkan kelainan. Mungkin dengan lelaki India yang dia sering bertembung di kedai runcit berhampiran. Namun apa yang dia tak tau, lelaki terseb...