Tiada Sempadan

16.6K 132 7
                                    

Selama 2 bulan Yana tinggal dengan Krish, tidak pernah terlintas dalam fikirannya untuk pulang ke pangkuan suaminya. Dia lebih bahagia tinggal sebumbung dengan Krish dan jujurnya tidak pernah dia merasa sebegini selesa. Walaupun dia bekerja di bawah Krish namun dia bebas untuk keluar masuk asalkan dia meyiapkan kerja rumah dan memastikan susun atur rumah itu dalam keadaan yang baik. Tetapi dia akui, makin lama makin susah untuk dia elak dari rasa tertarik dengan Krish secara seksual. Hampir tiap malam pasti dia akan mimpi 'bermain' dengan Krish dan setiap kali mimpi juga tidak pernah selesai 'permainan' antara mereka berdua. Ini menyebabkan Yana merasa gersang lebih luar biasa. Juga, memandangkan dia sudah lagi tidak 'bersuami' maka nafsu perempuannya tidak dapat dipuaskan secara berkala.

"Yana? Ooooh, Yana! Dengar tak aku tanya apa tadi?" Tersentak Yana dari lamunan oleh suara panggilan Alia.

"Ko tanya apa tadi?" Yana menggaru kepalanya yang tidak gatal itu.

"Apalah ko ni. Aku tanya ko nak makan apa ni? Dari tadi tengok menu tapi tak pilih pilih. Kenapa?" Alia merasa pelik dengan perangai kawan baiknya itu. Dulu dulu cukup payah untuk keluar tapi sekarang hampir tiap minggu dia menemani Yana outing. Yana juga lebih ceria dari sebelum ini namun jika ditanya apa yang menyebabkan kebahagiannya, Yana cuma tersenyum dan berkata 'rahsia'.

"Bagitaulah aku Yana. Apa dah jadi sebenarnya? Aku kawan ko dan aku takkan sesekali judge ko," Yana menghela nafas panjang. Berat hatinya untuk menceritakan apa yang telah terjadi, bimbang Alia akan memarahinya namun tidak tergamak juga untuk biarkan Alia terus tertanya tanya.

"Aku cuma boleh bagitau yang aku dah tak bersama dengan suami aku dan dah ada pekerjaan dan yang paling penting aku sedang bahagia," Alia memandang muka Yana seketika, cuba membaca jika Yana sedang berbohong atau jujur dengannya. Kemudian, Alia tersenyum dan memeluk Yana mesra.

"Moga kebahagian ini terus bersama ko Yana. Aku taknak ko terperangkap lagi dalam sangkar berkaca bersama lelaki yang tak tau nak hargai ko,"

Selepas selesai menikmati makan tengah hari di Nandi's, mereka terpaksa berpisah lebih awal kerana Yana berasa letih dan mengalami pening kepala. Dalam perjalanan hampir sahaja Yana tertidur tetapi ditahan matanya kerana khuatir dia terlepas rumah Krish. Selesai membayar tambang teksi, Yana menekan alat kawalan jauh pagar itu agar terbuka untuknya. Bila dia menghampiri pintu masuk banglo itu, Yana mendapati ada sepasang kasut tinggi berwarna merah berhampiran pintu itu. Yana mula rasa tak sedap hati.

"Oh, yeah fuck me Krish," kedengaran keluhan seorang wanita dari dalam banglo itu. Yana menghendap dari pintu masuk, kelihatan ada pasangan yang sedang bermadu asmara di atas kerusi baldu yang telah dilapik dengan selimut. Wanita itu bertubuh langsing dengan buah dada yang bersaiz sederhana besar, berambut perang dan kulitnya juga putih pucat. Sepertinya Krish sedang bermain dengan minah salleh.

"Oh yes fuck me like that Krish, please don't stop, harder!" Krish melajukan rentak pinggulnya. Kedengaran kuat bunyi peha sedang berlaga dengan tempo yang sekata. Yana menelan air liur dengan adegan yang dia sedang saksikan sekarang.

"Get up, bitch!" Krish mengarah wanita itu bangun dan memusingkan badannya supaya dalam keadaan posisi doggie di atas sofa itu. Krish menggosok kepala butoh hitamnya pada kelentit wanita itu sebelum dia menjolok dengan kasar. Bermulalah lagi tarian berahi mereka yang diiringi dengan alunan suara gersang.

"Oh, fuck Krish. Your dick never failed to make me feel so good. Fuck that pussy hard, baby." Wanita itu mengeluh dengan kuat seperti sudah sekian lama tidak merasa batang di dalam lubang nikmatnya. Krish pula tanpa henti menujah lubang seks pelacur itu. Sesekali dia menampar punggung wanita itu dengan kuat dan ditariknya juga rambut sehingga menyebabkan wanita itu menjelir lidahnya seperti binatang kegersangan. Tidak lama kemudian badan wanita itu bergetar seperti terkena renjatan elektrik, menandakan dia sudah pun mencapai klimaks namun lain pula ceritanya bagi Krish. Krish masih lagi meneruskan dayungan. Kedengaran nafas berahinya makin kuat tiap kali dia menghentak lubang puki wanita kaukasia itu.

KrishnanWhere stories live. Discover now