"Boleh tak Yana I nak jilat kaki you?" Jay mengurut tapak kaki Yana dengan lembut sambil memandang tepat ke wajahnya. Menanti jawapan dari Yana dengan penuh harapan. Sebelum ini Yana hanya melihat aksi jilat-menjilat kaki melalui video porno dan tidak pernah terlintas dalam fikirannya bahawa suatu hari nanti ada yang sudi lakukan perkara yang sama ke atas kakinya yang gemuk berisi itu.
"Boleh," sebaik sahaja dia mendapat kebenaran dari Yana, dia langsung menghisap ibu jari kaki Yana. Jujur saat itu Yana merasa pelik bila jari kakinya dihisap dengan penuh perasaan oleh Jay. Dari ibu jari kaki, Jay beralih pula ke jari-jari kaki yang lain. Jay menelek teliti jari kaki Yana sebelum dia menjilat dan menghisapnya satu per satu. Yana yang tadi merasa geli mula merasa lebih tenang dan bersifat terbuka dengan aksi berahi yang lain dari yang lain ini. Yana juga mula merasa ghairah sedikit demi sedikit bila dia melihat betapa bersungguhnya Jay menjilat kaki gemuknya itu.
Lidah Jay kemudiannya mula berjalan ke arah betis, dicium dan dijilat betis itu. Jay naik lagi ke atas sehingga ke peha, yang dia juga cium dan jilat dengan penuh selera. Bila sampai ke celah kangkang Yana, Jay mendekatkan hidungnya ke tundun cipap dan mula menarik nafas sedalam-dalamnya.
"Masamnya bau.... Yana, angkat punggung," Yana menurut sahaja perintah Jay itu. Bila seluar dalam Yana berjaya ditanggalkan, Jay mula menjilat permukaan pussy Yana. Ke atas ke bawah, ke kiri ke kanan lidah Jay menari namun tidak sesekali dia biar lidahnya menangkap biji kelentit atau bukaan gersang Yana itu. Yana mengeluh perlahan tiap kali jilatan Jay hampir-hampir sahaja mengena biji nikmatnya.
"Jay...."
"Yes, Cik Yana?"
"Jilat biji saya. Tak tahan dah," Jay menurut perintah, dipegangnya peha gebu Yana dengan erat dan dia langsung menekap mukanya pada cipap gemuk Yana. Yana meraung kesedapan.
"Oh, Jay! Jangan sedut kuat sangat! Lidah you, oh fuck Jay!" Seperti anjing kehausan, Jay menghisap dan menjilat puki Yana dengan bersungguh sungguh, bagaikan ingin menggali mata air nikmat. Seperti seorang pengembara yang telah tersesat di gurun sahara yang akhirnya menemui oasis.
"Penuh bau peluh pussy you ni Yana. It has been so long.... Fuck Krish for making me babysit you. It's just impossible to go through another day looking at you sweating and not being able to taste it," lidah Jay kini mula meneroka lubang nikmat Yana, dijoloknya sejauh boleh menggunakan lidah panasnya. Terangkat angkat punggung Yana kesedapan dijilat sebegitu rupa. Selepas Jay puas menjilat pussy gemuk Yana, lidah Jay mula berlegar ke perut berlipat Yana. Dia biarkan pula lidahnya singgah di situ, melakukan tarian ghairahnya. Kemudian lidah Jay melancong pula ke tetek Yana. Puting Yana dijilat lembut dan digigit manja, suara gersang Yana tidak putus keluar dari mulutnya. Setelah puas Jay RnR di puting Yana, akhirnya Jay sampai juga ke destinasi kegemarannya, ketiak gebu mulus Yana yang dihiasi dengan bulu bulu halus.
"Fuck Yana your armpit look so sexy. So lickable," Yana menjerit memohon Jay berhenti menjilat ketiaknya. Gelinya bukan main lagi Yana rasa.
"Berhenti Jay! Geli!" Yana gelak tanpa henti tiap kali lidah Jay menyinggah pada permukaan ketiak Yana. Yana terpaksa menolak muka Jay supaya Jay berhenti dari menjilat ketiaknya.
"Geli la Jay!"
"Ok, ok, I berhenti jilat,"
"Jay..."
"Ya?"
"Fuck me, please...." tanpa berlengah lagi, Jay berdiri dari posisi merangkak dan menanggalkan baju dan seluar tracknya. Dia juga turut membantu Yana menanggalkan sport branya. Tersenyum puas Jay melihat payudara Yana bergegar bila terlepas dari sangkarnya. Apabila Jay menarik boxernya ke bawah, batang kerasnya melantun keluar dari balutannya, tersergam indah batang 7 inci yang sedikit bengkok di hujung. Yana menelan air liur melihat rupa adik botak Jay yang seksi itu.
YOU ARE READING
Krishnan
RandomYana, surirumah yang berumur 35 tahun mula merasa bosan dengan kehidupan seks bersama suaminya. Dia mula inginkan kelainan. Mungkin dengan lelaki India yang dia sering bertembung di kedai runcit berhampiran. Namun apa yang dia tak tau, lelaki terseb...