"Hai Krish! Apa khabar!" Tanya Yana manja. Setelah seminggu tanpa khabar berita akhirnya Krish dapat dihubungi. Rindu bukan main Yana terhadap hero Tamilnya.
"Khabar baik, Yana. Yana sihat? Have you been good, baby?" Yana teragak-agak untuk mejawab soalan itu. Haruskah dia tipu atau jujur?
"Emm.... I'm...good?"
"Hmm tak nak tipu. I dengar dari Jay you sangat naughty. Selalu nak lari dari Jay and cuba halau Jay," Yana menghela nafas lega. Kalau hanya itu yang Jay laporkan kepada Krish maka tak perlulah dia risau tentang insiden dalam bilik air minggu lepas.
"Oh, yang itu. Saya boring takde Krish. So saya main kejar kejar dengan Jay," Yana gelak sendiri, cuba berseloroh. Krish yang mendengarnya hanya geleng kepala sambil tersenyum.
"And I also heard...you buat solo show depan dia," Yana terdiam, mula merasa terperangkap. Jahanam ko Jay, kata Yana geram.
"Mmm...tak sengaja...." Yana boleh agak Krish pastinya sedang melirik senyuman nakal disebalik telefon itu.
"He's a sniffer you know."
"Sniffer?" Yana meneleng kepalanya, pelik dengan terma yang baharu dipelajari ini.
"Dia suka bau peluh. Especially peluh wanita gemuk macam you,"
tatkala mendengar fakta ini, Yana tidak tahu macam mana untuk bagi respon terhadapnya. Suka? Jijik? Atau rasa curious?"Kenapa Krish bagitau saya hal ni?"
"Who knows, kalau kalau...Yana horny dan tak boleh tunggu saya balik," Seriusla? Main dengan lelaki selain dari Krish? Bukan ke tu dah macam...pelacur? Jalang?
"Krish tak kisah ke? Tapi, kalau saya main dengan dia, apa beza saya dengan Diane?" Yana sengaja cuba mencabar logik akal Krish.
"Diane terpaksa buat, she works for Mr. Ravi. She can't refuse when a customer is assigned to her. Dia kena layan sampai customer puas. Tapi you...I bagi you kelonggaran. You can fuck whoever you want, whenever you want, as long as I know about it. Tu je syarat dia."
"Betul ke ni? Ni bukan ujian kan?"
"Betul sayang. I tak tipu,"
🐎🐎🐎
Selesai dia berbual dengan Yana kesayangannya, dia pun meletak telefon pintarnya di atas meja berhampiran. Matanya menatap bangunan-bangunan pencakar langit yang menghiasi pemandangan tingkap pejabat itu. Fikirannya menerawang jauh ke langit biru yang dihiasi kelompok awan putih gebu. Menungnya terganggu saat dia terkejut dengan jeritan gersang seorang wanita yang sedang dikerjakan oleh lelaki boroi berbulu lebat di atas sofa pejabat milik lelaki tersebut. Kaki wanita itu terkangkang luas saat menerima tujahan padu dari Ravi."When are you bringing your new meat?" Soal Ravi tanpa gagal meneruskan tempo tujahan ghairahnya.
"She's not ready yet Ravi. She's a sweetheart and innocent. I don't want to taint her too soon," Krish berpaling ke arah Ravi sekaligus melihat wanita itu dikerjakan. Jelas kelihatan muka wanita itu sedang dalam kesakitan tetapi terpaksa dia bertahan menerima batang Ravi.
"Aik? Sebelum ni kamu tak kisah pun perempuan perempuan kamu sedia atau tidak. Apa istimewa sangat dia ni pada kamu?" Ravi mengarahkan wanita itu untuk bangun. Ravi melabuhkan punggungnya ke atas sofa dan menyuruh wanita itu untuk naik dan henjut batang hitamnya dari atas. Wanita itu menurut arahan Ravi dengan penuh pasrah. Belum sempat wanita itu selesa, Ravi memulakan tujahan kasar dan laju dari bawah. Menjerit kesakitan wanita itu saat menerima hentakan padu Ravi.
"I don't even know how to explain. I found her... different,"
"Hahaha this is coming from the guy who anal fucked a girl and let her bleed to death,"
YOU ARE READING
Krishnan
CasualeYana, surirumah yang berumur 35 tahun mula merasa bosan dengan kehidupan seks bersama suaminya. Dia mula inginkan kelainan. Mungkin dengan lelaki India yang dia sering bertembung di kedai runcit berhampiran. Namun apa yang dia tak tau, lelaki terseb...