Perlahan tangan Krish menarik kain batik yang dipakai Yana. Yana membiarkan sahaja Krish menanggalkan kainnya itu. Berdebar rasa bila difikirkan ini pertama kali Yana akan bersetubuh dengan lelaki bukan Melayu. Sebaik terlurut kain batik, Krish dapati Yana tidak memakai seluar dalam.
"Hmmm, dah ready ke ni Yana?" Tangan Krish memegang lembut tundun tembam Yana, kedengaran keluhan lembut dari mulutnya. Melihat reaksi manis Yana, Krish menjalarkan jarinya ke celah cipap pula. Basah habis!
"Jujur dengan saya Yana, kamu lancap ke sebelum kamu datang ke bilik saya?" Yana mengangguk perlahan. Krish tersenyum dengan kejujuran Yana.
"Tapi tak sama kan? Kamu nak saya yang kerjakan kamu, betul?" Krish memasukkan satu jari ke dalam lubang nikmat Yana, kemudian mula bergerak sorong tarik. Yana mengeluh lagi.
"Such a naughty girl Yana," Krish menambah lagi satu jari ke dalam lubang Yana dan mula mengocak burit Yana dengan kuat. Kini Yana mengeluh lebih bertenaga, tangannya pula memegang bahu Krish supaya tidak jatuh, sesungguhnya kaki Yana sudah menjadi makin lemah akibat diserang di lubang nikmat bertalu talu. Krish berhenti finger, dia menarik keluar jarinya yang kini basah dengan air nikmat. Krish mengamati jarinya sebelum dia suakan jari tersebut ke mulut Yana.
"Jilat ni," Yana yang sedang khayal dengan endorphin dan oxytocin mula menjilat jari Krish seperti aiskrim. Celah jari jemari Krish juga tidak terlepas dari lidah hangat Yana. Ini kali pertama Yana merasakan dirinya sendiri; payau, masin, manis dan fishy.
"Good girl," ujar Krish bangga. Krish kemudiannya menarik baju Yana ke atas dan mencampak baju itu ke lantai. Di hadapan matanya terserlah sepasang gunung kembar yang gebu dan sihat serta dilengkapi puting yang kemerah merahan coklat. Krish meramas lembut payudara Yana, dia menunduk lalu melekapkan mulutnya pada puting itu.
"Oh Krish, sedapnya lidah awak Krish," Krish terus terusan menjilat puting seksi milik Yana. Jilat, hisap, jilat dan juga gigit manja. Yana mengeluh kesakitan dalam kesedapan. Tidak pernah sesekali putingnya digigit oleh sesiapa. Ini semestinya pengalaman baru bagi Yana.
"Wanginya tetek Yana ni," Krish mencium payudara mekar Yana berkali kali, seperti bayi yang merindui susu ibunya.
"Krish...nak ni..." Yana meraba benjolan pada boxer Krish. Krish tersenyum nakal.
"Melutut Yana," arah Krish. Yana tanpa banyak soal melutut di hadapan Krish. Menanti Krish untuk mengeluarkan batang miliknya.
"Tanggalkan boxer saya Yana," Yana memegang pinggang boxer Krish dan perlahan lahan melurutkan ia ke bawah dan tak semena mena muka Yana dipukul oleh sesuatu yang berdaging. Terlopong mulut Yana melihat batang hitam 8 inci yang gagah sedang berdiri tegak.
"Panjang dan tebal jugak ye batang Krish...Krish sunat ke?" Yana mula menggosok batang itu, tangannya bergerak ke atas dan ke bawah secara perlahan lahan. Krish menghela nafas panjang, tidak tertahan rasanya bila tangan lembut gebu Yana miemegang batangnya.
"Ya Yana. I sunat 5 tahun lepas. I last longer bila batang i dah tak berkulup," Yana mengangguk faham sambil tangannya masih lagi mengurut batang hitam Krish.
"Hisap Yana," arah Krish lembut. Yana tersenyum dan membuka mulutnya. Dia mula menjilat kepala batang itu perlahan lahan. Lidahnya bergerak sekeliling kepala. Krish mendongak, menahan kesedapan yang dia alami. Kemudian, Krish terasa batangnya dikulum Yana. Heaven tak terkata bila Yana menghisap batang nikmatnya dengan penuh semangat sambil melutut.
"Oh Yana, laju lagi please babe," Rayu Krish lembut namun lain pula idea Yana....
"Fuck mulut saya Krish," Krish memandang muka Yana, mencari kepastian namun apabila Yana meletakkan lengannya ke belakang seperti sedang diikat, nafsu binatang Krish mula bangkit. Krish memegang erat rambut panjang ikal Yana dan mula menujah tekak Yana. Sangat lucah sekali bunyi yang Yana keluarkan saat tekaknya dijolok laju oleh batang Krish. Krish berhenti seketika selepas 10 minit dia bermain dengan tekak nakal Yana.
YOU ARE READING
Krishnan
RandomYana, surirumah yang berumur 35 tahun mula merasa bosan dengan kehidupan seks bersama suaminya. Dia mula inginkan kelainan. Mungkin dengan lelaki India yang dia sering bertembung di kedai runcit berhampiran. Namun apa yang dia tak tau, lelaki terseb...