Lisa'dan
Bugün uzun bir aradan sonra ilk comeback'imizi yapıyorduk. Tam olarak iki comeback yapıcaktık sonrada dünya turuna çıkıcaktık. Bu beni mutlu ediyordu çinkü tam olarak 2 yıldır comeback yapmadığımız için kızlarla neredeyse hiç görüşememiştik ama bugün uzun aradan sonra ilk dans dersimiz olduğu için onları görücektim. Heycanla şirkete girdim, ilk gördüğüm kişi Jennie unnie'ydi arkadan sesizce yürüyüp korkutuğumda yerinden sıçradı.
Jennie: Ah Lisa ödümü kopardın!
Lisa: Ya uzun zamandır görüşmüyoruz senin beni gördüğünde tepkin bu mu?
İkimiz minik bir tartışmanın içersindeyken arkadan ikimizinde sırtını bir el itirdiğinde çılığı basmıştık. Kafamızı bizi korkutan kişiye döndürdüğümüzde bunun Rose'den başkası olmadığını gördük.
Jennie: Ya siz bana kalp krizi geçirtmeyi falan mı düşünüyorsunuz!
Rose: Sjsksj yüzünüz görmeliydiniz.
Konuşurken yanımıza menajerimiz geldi.
Menajer: Kızlar Yg sizi dans odasına çağrıyor.
Lisa: E ama daha Jisoo unnie gelmedi.
Menajer: O çoktan beri dans odasında sizi bekliyor hadi acele edin.
Menajerimiz hızla dans odasına yürürken bizde arkasından onu takip ediyorduk. Sonunda odaya vardğımızda menajer bizim için kapıyı açmıştı hızla içeri girdik ve Yg'nin önünde durduk.
Yg: Evet kızlar uzun zaman sonra comeback yapıyorsunuz ve fanlarınızın sizden çok büyük beklentileri var bu yüzden çok sıkı çalışmanızı istiyorum.
Jisoo: Tamam efendim çok sıkı çalışacağımızdan emin olabilirsiniz.
Bir süre sonra Yg odadan çıkmıştı bizde koşarak Jisoo'ya sarıldık.
Rose: Seni özlemişiz.
Jisoo: Bende sizi.
Jisoo unnie'yi diğer üylere göre daha çok özlemiştim çünkü onunla neredeyse 6 aydır görüşmüyorduk. Onunla biraz zaman geçirebilmek için dans provasından sonra Jisoo unnie'yi yemeğe çıkarcaktım.
(Akşam üstü)
Sonunda dans provamız bitmişti. Jennie unnie ve Rose çoktan gitmişlerdi Jisoo unnie'de çıkmak için hazırlanıyordu. Fırsat bu fırsat diyip yanına gittim, beni görünce gülümsedi.
Jisoo: Selam Lisa.
Lisa: Selam Jisoo bir şey söyliycektimde.
Jisoo: Evet?
Lisa: Neredeyse 6 aydır görüşemiyoruz ve bugünde doğru düzgün konuşamadık acaba yemeğe mi çıksak?
Jisoo: Tabi.