6. Bölüm

84 8 8
                                    

Jisoo'dan

Bugün Taehyung gelecekti ve ben haliyle çok heyecanlıydım. Hem Lisa'nın ne tepki vereceğinden hemde uzun süre sonra Taehyung'la konuşabilme fırsatı bulduğumdan. Bunları düşünürken yanıma menajerim gelip Taehyung'un geldiğini söyledi, hızlı adımlarla menajerimi takip ettim. Taehyung'u gördüğümde hızlıca ona sarıldım.

Jisoo: Nasılsın?

Taehyung: İyi sen?

Jisoo: Seni gördüm daha iyi oldum resmen.

Biz hala sarılırken birinin yalandan öksürdüğünü duyduk. Dönüp kim olduğuna baktığımızda bu Lisa'ydı.

Taehyung: Selam Lisa.

Lisa: Selam Taehyung, sizi bölmedim dimi?

Dedi sanki sinir olmuş bir tavırla.

Taehyung: Ne demeye çalışıyorsun?

Lisa: Diyorum ki ben gelmesem hiç ayrılmayacaktınız.

Taehyung şaşırmış bir şekilde Lisa'ya bakıyordu. Ortam biraz gerilmişti. Gerginliği atmak için yalandan güldüm.

Jisoo: Haha Taehyung sen bilmesin tabi, Lisa böyle şaka yapmayı çok sever.

Lisa: Yoo gayet-

Elimle Lisa'nın ağzını kapattım. Bir süre sonra Jennie ve Rose geldi. İkiside Taehyung'a sarıldılar.

Jisoo: Neyse hadi gel Taehyung sana çay falan hazırladım.

Taehyung'la beraber terasa çıktık.

Jisoo: Ee Jungkook'la nasıl gidiyor?

Jungkook'tan bahsedince yanakları kızarmıştı.

Taehyung: Jisoo-yaa bu konuda ne kadar utangaç olduğumu biliyorsun.

Dedi şakasından omzuma vurarak. Ona cevap beklermiş gibi bir bakış attım.

Taehyung: 3 gün önce ona çıkma teklifi ettim.

Jisoo: O ne dedi?

Taehyung: Kabul etti!

Jisoo: Ben sana en başından demiştim bu çocuk sana aşık diye.

Güldü.

Taehyung: Ee senin nasıl gidiyor?

Jisoo: Ney nasıl gidiyor?

Taehyung: Aşk hayatın?

Jisoo: Öyle bir şey yokki.

Taehyung: Lisa niye kıskançlıktan kuduruyordu öyleyse?

Jisoo: İşte bende onu anlamaya çalışıyorum.

Taehyung biraz sırıttı ve kulağıma eğildi.

Taehyung: O zaman bende baştan söyleyeyim Lisa sana sırılsıklam aşık olmuş.

Geri çekildiğinde onun yüzüne şokla baktım.

Lisa'dan

Bir saattir Taehyung ve Jisoo'yu izliyordum. Bunlar ne ara bu kadar samimi olmuştu ya. Bir dakika ya Taehyung Jisoo'ya ondan hoşlandığını söylediyse ve Jisoo'da kabul ettiyse? Yok canım daha neler. Tekrar onlara baktığımda kapıya doğru yürüdüklerini gördüm, hızla koltuğa uzandım ve daha az önce onları gözetlemiyormuş gibi telefonumla ilgilenmeye başladım.

Taehyung: Lisa, ben gidiyorum görüşürüz.

Yüzüme sahte bir gülümseme yerleştirdim.

Lisa: Görüşürüz.

Sonunda gitmişti.

Jennie'den 

Taehyung gittikten sonra Jisoo, Rose ve ben bir odada toplandık ve plan hakkında konuşmaya başladık.

Jisoo: İşe yaramadı kızlar.

Rose: Nasıl işe yaramadı? Sizi ne kadar kıskandığını fark etmedin mi?

Jisoo: Onun dışında hiç başka bir tepki vermedi ama.

Jennie: Daha çok yolumuz var Jisoo, hemen sonuç almayı bekleyemezsin.

Jisoo ofladı.

Jisoo: Peki.

Jennie: Ve yarın erken saatte uçağımız var. Yatsak iyi olur. Beni onayladılar ve hepimiz odalarımıza çekildik.

Lisa'dan

Taehyung ve Jisoo'nun birbirinden hoşlanma ihtimali tüm gece beni bitirmişti. Napmalıyım diye düşünmeye başladım. Tek bir çözüm yolu vardı, açılmak. Saat gece 2'e geliyordu, Jisoo'nun odasına yol aldım. Kapıyı çaldığımda Jisoo yine geçen seferki gibi yarı uyanık bir şekilde kapıyı açtı.

Jisoo: Noldu Lisa? Yine mi uyuyamadın?

Lisa: Evet Jisoo, ve sanırım rahat uyumak için bir şey yapmam lazım.

Jisoo meraklanmıştı.

Jisoo: Ney?

Lisa: Sana bir şey itiraf edicem... Ben senden hoşlanıyorum Jisoo.




Crush /Lisoo/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin