Jisoo'dan
Lisa beni akşam yemeğine davet ettiği için eve gidince hızlıca hazırlanmaya başlamıştım. Güzel gözükmek istiyordum. Hazırlanmam bitince menajerime arkadaşımla yemeğe çıkçağımı söyleyip arabaya bindim, yaklaşık 15 dakika sonra Lisa'nın bahsettiği yere varmıştım. Lüks bir yerdi, içeri girdiğimde bana heycanla el sallayan Lisa'yı gördüm.
Lisa: Selam unnie!
Jisoo: Selam.
Lisa: Çok güzel olmuşsun.
Lisa bunu söyleyince yanaklarımın kızarmaya başladığını hissettim, belli olmasın diye ellerimle yanağımı kapatım.
Jisoo: Sağol sende öyle.
Bir süre sonra söylediğimiz yemekler gelmişti aslında kısa bir süre sonra comeback yapıcağmız için sıkı bir diyete başlamıştık ama Yg bugünlük abartmıycak şekilde istediğmizi yememize izin vermişti.
Lisa: Birkaç gün sonra grubumuzun ilk çıkışının 6. yıldönümü olucak ve sanırım canlı yayın yapıcakmışız.
Jisoo: Evet zaten hep blinklerle kutlamak için canlı yayın yapıyoruz.
Lisa: Evet ama bu günden sonra hepimizin programı ayrılcakmış yani Rose ve Jennie bizden farklı günlerde çalışacaklarmış o yüzden canlı yayınlara ikili olarak katılcakmışız.
Jisoo: Bunu bilmiyordum.
Lisa: Bende zaten 1 saat önce falan öğrendim bende ama beni heycanlandıran bir şey var.
Jisoo: Neymiş o?
Lisa: Shut Down'dan sonra dünya turuna çıkıcaz bundan güzeli var mı?
Jisoo: Evet konser vermiyeli uzun oluyor ama.
Lisa ile biraz daha konuştuktan sonra geç olduğundan dolayı gitmek durumunda kaldım.
Jisoo: Seni ciddem çok özlemişim Lisa ama geç oldu kalkmam lazım sonra görüşürüz.
Lisa: Görüşürüz Jisoo.
Tam gidiceken kolumdan tutup beni kendini çekmişti ne yaptığını anlamaya çalışırken kollarını belime doladığında sarıldığını fark ettim ve bende karşılık verdim. Sarılırken kulağıma fısıldadı.
Lisa: Seni seviyorum Jisooyaa.
Jisoo: Bende seni Lisayaa.
Ayrıldıktan sonra arabaya binip şoföre beni yurda götürmesini istedim. Lisa bir anda beni kendine çekince garip hissetmiştim...
(1 ay sonra)
Lisa'dan
Bugün yeni şarkımız Pink Venom yayınlanıyordu, kızlarla koltuğa oturmuş yayınlanmasını bekliyorduk.
Jennie: Çok heycanlanlıyım!
Jisoo Bende!
Heycanla beklerken hepimizin telefonuna bildirim gelmişti ve bu bildirim yeni şarkımıza aitti yerimizden kalkıp zıplamaya ve birbirimize sarılmaya başladık.
Lisa: Umarım bu şarkı rekorlar kırar.
Rose: Umarım.
Jennie: Bence bugüne özel pjama partisi yapalım!
Jisoo: Yg'nin izin vericeğini sanmıyorum.
Rose: Israr edersek eminim ki vericektir.
Jennie: Evet denemekten zara gelmez.
Uzun zaman sonra mutlu olduğumu hissetmek garip gelmişti ama bunu yargılamıycaktım çünkü emin ki bu mutlulukta elinde sonunda bitticekti...
(Gece yarısı)
Pjama partisini benim yurt odamda kutlamaya karar vermiştik ve şimdi kızları bekliyordum. Bir süre sonra kapı çaldı, açtığımda kızları gördüm.
Lisa: Selam millet!
Jennie: Selam!
Teker teker birbirimize sarıldıktan sonra yastıklarımızı kapıp yastık savaşı yapmaya başladık. Çok eğleniyorduk, yaklaşık 3 saat boyunca yastık savaşı yaptık en sonunda hepsinin uykusu gelmişti.
Rose(esner): Çok uykum geldi.
Jennie: Benimde.
Jisoo: Benimde. Uyuyalım artık.
Hepimiz başımızla Jisoo unnie'yi onayladık ve dördümüz için kurduğum yer yatağına yattık. Üçü hemen uyumuştu ama benim yine her akşam olduğu gibi bir gün kızlarla ayrılacağım geliyordu. Uyuyamıyacağımı anlayınca kalkıp terasa geçtim ve yerdeki mindere oturup yıldızları izlemeye başladım. İçimdeki bu endişe tüm vicudumda dolaşıyordu ve huzurlu olmamı engelliyordu. Yıldızlara bakarken arkamda bir ses duydum ve o tarafa döndüm bu Jisoo'ydu.
Lisa: Jisoo? Neden uyumuyorsun.
Jisoo: O soruyu benim sormam lazım su içmek için kalktım ve sen yoktun ne kadar endişelendim haberin var mı?
Lisa: Üzgünüm unnie.
İstemsiz bir şekilde gözümden bir yaş gelmişti, Jisoo bunu görmüş olmalı ki yanımdaki mindere oturdu.
Jisoo: Sorun nedir Lisa?
Lisa: Sadece sizinleyken çok eğleniyorum ve birgün bunların hepsinin son bulucağı gerçeği beni çok üzüyor.
Artık göz yaşlarımı daha fazla tutamayıp ağlamaya başlamıştım, Jisoo yere dayanan elim, tuttu. Ona ağlamaktan kızarmış gözlerimle şaşkın bir şekilde bakıyordum.
Jisoo: Lisa, evet bu bir gerçek ama aynı zamanda bu tamamen ayrılcağımız anlamına gelmiyor söz veriyorum ki grubumuz dağılsada biz dağılmıycaz.
Lisa: Söz mü?
Jisoo: Söz.